Wtf, nee.quote:
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet heel veel van, maar mijn pa haalt daar altijd zijn kleren.
Bij de Sting kleding kopen en dan over JJ huilenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, nee.Iets van de Sting op dit moment.
Sowieso zeilkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomers
Dat is wel klachtwaardig jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder klopt nog serieus de meeste kleding van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mezelf uitlachen![]()
![]()
Ja, klopt. Soms hebben ze heel leuke dingen en dan ineens een tijd nier meer. Ken je Forever21? Daar hebben ze ook leuke kleding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zara valt soms wel tegen vind ikAf en toe vraag ik mezelf ook nog wel af; ga ik dit echt dragen of vind ik het alleen leuk?
Helpt wel tegen miskopen
Kan mij het schelen. Niet dat ik daar ooit iets heb gekocht, maar ach, wat maakt het uit. Ik heb zelfs een tijdje geleden een shitload aan kleding gehaald bij een winkel die er van buiten een beetje Coolcat-achtig uitziet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Badass dat je daar voor uit durf te komen bij al deze Coolcathaters
Mwah, nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met scoren dacht ik aan een volledige outfit.
Is geen klacht, ik mag zelf wel kopen, maar ben te lui en te kieskeurig om fatsoenlijk kleding te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder klopt nog serieus de meeste kleding van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even mezelf uitlachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom wil je er niet fatsoenlijk bij lopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geen klacht, ik mag zelf wel kopen, maar ben te lui en te kieskeurig om fatsoenlijk kleding te kopen.
Mensen die in New York zijn geweest hoor ik daar over. Maar wist niet dat dat hier ook was?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, klopt. Soms hebben ze heel leuke dingen en dan ineens een tijd nier meer. Ken je Forever21? Daar hebben ze ook leuke kleding.
[..]
Kan mij het schelen. Niet dat ik daar ooit iets heb gekocht, maar ach, wat maakt het uit. Ik heb zelfs een tijdje geleden een shitload aan kleding gehaald bij een winkel die er van buiten een beetje Coolcat-achtig uitziet.
[..]
Mwah, nog nooit geprobeerd.
Ik ook niet hoorquote:
Hé, mag ik me ook nog vermaken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de Sting kleding kopen en dan over JJ huilen![]()
Sting heeft ook wel leuke dingetjes trouwens
hihihi wij gaan swintersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn pa gaat altijd inkopen doen bij Piet Zomers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |