Ik snap je niet helemaal? Nagaan wat een baby van 8 maanden nodig heeft of wat mijne nodig heeft? Hij drinkt nu 180 per keer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:39 schreef Tinuviel het volgende:
Minneola, je zou kunnen nagaan wat de hoeveelheid melk is die je kleintje per dag nodig heeft met 9 maanden. Dan kun je uitgaan van 100ml per live bv en de rest kun je aanvullen met bv uit voorraad of kv. En daarnaast kun je ook gewoon rijstemelk, diksap, water, thee etc. Geven.

Minneola, ja precies zoals in je voorbeeld. Er zijn richtlijnen hoeveel bv/kv een kind van een bepaalde leeftijd nodig heeft begreep ik van vbn. Als het 500ml zou zijn en hij drinkt 3 keer dan zou je de resterende 200ml kunnen aanvullen met bv/kv of tzt echte melk. Naast die 500ml kan hij dan voor extra vocht intake rijstemelk, havermelk, thee, water, diksap ofzo krijgen. Volgens mij was het met een leeftijd van 8 maanden bijna een liter, maar precies weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal? Nagaan wat een baby van 8 maanden nodig heeft of wat mijne nodig heeft? Hij drinkt nu 180 per keer.
Stel dat dat 500 ml is en hij drinkt 3 keer live, dan nog aanvullen met 200 bedoel je?
En rijstemelk moet ik dus zien als extra, en niet als vervanging van bv?

bv is ook echte melk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:02 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Minneola, ja precies zoals in je voorbeeld. Er zijn richtlijnen hoeveel bv/kv een kind van een bepaalde leeftijd nodig heeft begreep ik van vbn. Als het 500ml zou zijn en hij drinkt 3 keer dan zou je de resterende 200ml kunnen aanvullen met bv/kv of tzt echte melk. Naast die 500ml kan hij dan voor extra vocht intake rijstemelk, havermelk, thee, water, diksap ofzo krijgen. Volgens mij was het met een leeftijd van 8 maanden bijna een liter, maar precies weet ik het niet meer.

quote:

Klinkt als mijn meisje, die ging ook lachen....quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:18 schreef SupremeEvil het volgende:
M bijt. Als ik 'Auw!' zeg gaat ze schaterlachen... Ze krijgt boventanden dus bijt sowieso meer, maar dit is niet handig natuurlijk... Heb dr drie keer geprobeerd aan te leggen, maar ze had toch niet zo'n honger denk ik dan... Hoop niet dat ze dit als nieuw spelletje ziet

Dank, ik behandel mezelf ook idd. Vaatwasser is een goed idee!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef WupWup het volgende:
Niet alleen Lauren behandelen, ook jezelf. Kan het harde speelgoed in de vaatwasser? Je kunt ook azijn gebruiken om schoon te maken, daar zou de schimmel ook van dood moeten gaan.

Gewoon spaghettibandtruitje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef Gulara het volgende:
Mineola goede opbrengst!
Pessie vervelend van de spruw. Ik zag trouwens van de week dat Pi ook wat wit had in z'n wangetje.Moet jij langs de huisarts of kan je ook iets bij de apotheek halen?
Kyara, klagen kan heerlijk opluchten, dus gewoon lekker doen als jij het wilt.![]()
XM ik ben niet echt actief in dit topic maar het klinkt alsof het beter gaat. In ieder geval een fijn nachtje gehad.![]()
Juud wat fijn dat het zo goed gaat.![]()
Ik ben op zoek naar hemdjes die handig zijn met borstvoeding. Waarbij je zonder problemen even je arm door het armsgat kunt halen zonder dat je van alles hoort uitrekken. Of evt met knoopjes of zo.
En vooral cheap, zodat ik er meteen 10 kan inslaan.

Zoek je echt een hemdje of bedoel je die spaghettibandjes? Ik zweer bij die spaghettihemdjes van de Hema, gewoon de normale. Maar ik vind die zelf meer ondergoed, beetje té voor zo out in the open.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef Gulara het volgende:
Ik ben op zoek naar hemdjes die handig zijn met borstvoeding. Waarbij je zonder problemen even je arm door het armsgat kunt halen zonder dat je van alles hoort uitrekken. Of evt met knoopjes of zo.
En vooral cheap, zodat ik er meteen 10 kan inslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |