Dat zou op zich kunnen, maar verder geen tekenen nog. Had er ook al aan gedacht (na een maand of acht kan dat ook wel weer eens ja). Vandaar ook mn '' ik bekijk het maar per dag". Een eerdere dip duurde ook een paar dagen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Phaidra het volgende:
Mineola, kan het zijn dat je ongesteld moet worden? Dat maakt bij mij ook zo 80 ml verschil.
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, wat ontzettend jammer dat het nu iets minder goed gaat. Maar ook met kv erbij krijgen ze nog een deel bv mee. Dus zie het niet als falen. Ik vind het echt heel knap wat je doet
Mineola,voor je productiedip. Hopelijk is het tijdelijk
Juud, wat knap dat het met de bv zo fijn gaat. Ben helemaal blij voor je
Ik heb online besteld bij medicijnen.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:07 schreef Kyara het volgende:
ja, zit nu ook te kijken bij de open apotheek maar ben beetje bang dat ik misschien het verkeerde bestel of zo.
Kon de laktatiekundige niets meer voor je doen? Of het je het nu rust en probeer je haar later aan de borst?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tico, fijn dat het hersteld is!
Ik zou wat meer naar buiten willen met Noor. Maar dat gaat niet door het kolven om de 3 uur. Veel verder dan het winkelcentrum lukt niet echt qua tijd.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook nog wel wat stripjes liggen die weg mogen. Iemand geïnteresseerd? Ik kan ze wel pas vrijdag of zaterdag op de bus doen.
Kon haar niet bereiken vandaag. Probeer het morgen even weer. Maar ik heb het aanleggen niet meer geprobeerd. De teleurstelling telkens een beetje beuquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kon de laktatiekundige niets meer voor je doen? Of het je het nu rust en probeer je haar later aan de borst?
Nou ja, daarom vraag ik het ook. Ze wordt nu natuurlijk ouder en sterker. Meer wakker. Er zijn echt kindjes die alsnog aan de borst gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kon haar niet bereiken vandaag. Probeer het morgen even weer. Maar ik heb het aanleggen niet meer geprobeerd. De teleurstelling telkens een beetje beu.
Ze drinkt nu wél heel goed uit de breastflow. De truc is om haar op het voedingskussen te leggen en vooral niet in de armen te houden tijdens het voeden, want dan is het weer zzz binnen no-time. Maar ja, dat gaat met bv natuurlijk niet echt. Dan ontkom je niet aan baby dicht tegen je aan.
Zit te dubben of ik een kolf zal aanschaffen. Dan heb ik er 1 met accu en kan ik een keer weg en desnoods ter plaatse daar ff kolven. M'n wereldje is nu wel erg klein en ik ben er wel aan toe om weer eens ergens heen te gaan na 14 weken voornamelijk de woonkamer gezien te hebben. Maar loont het nog... Die krengen zijn duur
.
Voor 100 euro kan je van mij een kolf overnemen eventueel. Het is de Ardo calypso, dubbelzijdig. Fijne kolf, is 1 maand gebruikt door een tweelingmama. Mijn oude Ardo ging stuk en had snel een nieuwe via marktplaats, maar toen ik een andere baan kreeg heb ik een swing maxi gekocht omdat die kleiner is en ik meer reistijd heb.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kon haar niet bereiken vandaag. Probeer het morgen even weer. Maar ik heb het aanleggen niet meer geprobeerd. De teleurstelling telkens een beetje beu.
Ze drinkt nu wél heel goed uit de breastflow. De truc is om haar op het voedingskussen te leggen en vooral niet in de armen te houden tijdens het voeden, want dan is het weer zzz binnen no-time. Maar ja, dat gaat met bv natuurlijk niet echt. Dan ontkom je niet aan baby dicht tegen je aan.
Zit te dubben of ik een kolf zal aanschaffen. Dan heb ik er 1 met accu en kan ik een keer weg en desnoods ter plaatse daar ff kolven. M'n wereldje is nu wel erg klein en ik ben er wel aan toe om weer eens ergens heen te gaan na 14 weken voornamelijk de woonkamer gezien te hebben. Maar loont het nog... Die krengen zijn duur
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |