Natuurlijk niet! Dat zou immers racisme zijn. Of zoiets.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef Twiitch het volgende:
wordt er nog iemand aangeklaagd wegens smaad?
Blijkbaar zodanig ongerust dat ze in hun onrust toch nog 6 kinderen zo ver hebben gekregen iets te bekennen wat nooit heeft plaats gevonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dat slappe gelul. 'Zielige westerlingen buhbuhbuhbuhbuh'![]()
![]()
Als je nou de moeite neemt om te lezen wat er in het artikel staat zou je weten dat een aantal idioten geruchten hebben verspreid over kindermisbruik. Wat verwacht jij dan van de ouders van deze kinderen? Natuurlijk worden ze ongerust. Dus doe je aluhoedje maar weer af, en hou maar op met dat racisme gejank.
oh, maar het is heel makkelijk om kinderen zover te krijgen dat ze dingen zeggen dat die gebeurd zijn terwijl dat helemaal niet zo is hoor. kinderen staan erg open voor suggestieve vraagstellingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar zodanig ongerust dat ze in hun onrust toch nog 6 kinderen zo ver hebben gekregen iets te bekennen wat nooit heeft plaats gevonden.
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee Nederlandse ouders doen dit nooit.
Alle cultuurroepers, lees dit maar goed door. Gebeurd in Gelderland en Limburg, dus grote kans dat het rasechte autochtonen zijn.
[..]
Ruiten ingooien, bedreigingen. En hier gaat het niet eens om ouders.
[..]
Zelfbenoemde pedojager Tinus Al-Laan, duidelijk een moslim. Ook geen eens een ouder van een (vermeend) misbruikt kind.
ja, dat weet ik. en dat neem ik dan ook de ouders kwalijk, niet de kinderen natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, maar het is heel makkelijk om kinderen zover te krijgen dat ze dingen zeggen dat die gebeurd zijn terwijl dat helemaal niet zo is hoor. kinderen staan erg open voor suggestieve vraagstelling
Terwijl het daar dus wel gebeurde.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?
Nee dus. point proven.
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.quote:
Eens hoor. Lui die dit soort laster flikken moeten aangeklaagd worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.
En zeker die aanstichtster, Najet Mejdoubi.
En belangrijker, opdraaien voor de schade toegedaan aan die juffrouw. Emotionele schade, én gemiste inkomsten (ook in de toekomst).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens hoor. Lui die dit soort laster flikken moeten aangeklaagd worden.
Zij heeft het verzonnen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.
En zeker die aanstichtster, Najet Mejdoubi.
Blijkbaar, want er is niets gebeurd.quote:
Ik begrijp niet waarom iedereen hier (zelfs moderators) zeggen dat iemand 't per definitie bewust heeft verzonnen. En dat jij dan ook nog eens een naam van iemand moet noemen. Op basis van wat? Er staat letterlijk in geen enkel nieuwsartikel dat het is verzonnen, er staat enkel dat het niet is bewezen omdat er geen feiten zijn gevonden en er daarom wordt geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Niet meer, niet minder. Dat mensen nu vanuit onderbuikgevoelens weer moeten roepen en schreeuwen, namen bekend moeten maken, 't is mij een raadsel.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is niets gebeurd.
Of iig de verkeerde conclusies getrokken en op basis daarvan een haatcampagne begonnen.
Die naam staat in de OP, daar kom ik niet mee aanzetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen hier (zelfs moderators) zeggen dat iemand 't per definitie bewust heeft verzonnen. En dat jij dan ook nog eens een naam van iemand moet noemen. Op basis van wat? Er staat letterlijk in geen enkel nieuwsartikel dat het is verzonnen, er staat enkel dat het niet is bewezen omdat er geen feiten zijn gevonden en er daarom wordt geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Niet meer, niet minder. Dat mensen nu vanuit onderbuikgevoelens weer moeten roepen en schreeuwen, namen bekend moeten maken, 't is mij een raadsel.
Ohhh oke. Maar toch snap ik niet waarom iedereen hier er vanuit gaat dat de ouders het hebben verzonnen of één van de ouders. Het staat nergens in de media.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Die naam staat in de OP, daar kom ik niet mee aanzetten.
En lees mijn tweede zin eens.
Laster, smaad en bedreiging zijn strafbaar. Kan me niet schelen waar ze het vandaan heeft / hebben.
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen. Maakt hun reactie (bedreiging en laster) niet minder strafbaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:11 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ohhh oke. Maar toch snap ik niet waarom iedereen hier er vanuit gaat dat de ouders het hebben verzonnen of één van de ouders. Het staat nergens in de media.
Bovendien moet het dan een complot zijn van de ouders samen omdat meerdere kinderen met verhalen thuiskwamen? Of is er nog een andere verklaring voor?
Er is niemand gelyncht, dus je zielige racisme verhaal kun je achterwege laten. Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen van je eigen taal. De ouders klaagden over het feit dat de lerares gewoon nog les gaf terwijl er zeer ernstige verdenkingen tegen haar waren.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Nee eerst lynchen toch?
Agressief volkje blijkbaar.
Bij het hofnarretje bleef de dader of vermeende dader ook geen les geven terwijl er verdenkingen tegen hem waren. Volgens mij was die gast meteen gearresteerd en kregen de ouders het later te horen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?
Nee dus. point proven.
Het gaat mij er nogmaals om dat mensen hier doen alsof deze mensen alles hebben verzonnen terwijl dat nergens aangegeven wordt. Nu doe jij 't ook weer. Er was geen laster, misschien dachten/denken die mensen wel dat het de waarheid was.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen. Maakt hun reactie (bedreiging en laster) niet minder strafbaar.
Je wilt gewoon niet lezen wat ik schrijf he.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het gaat mij er nogmaals om dat mensen hier doen alsof deze mensen alles hebben verzonnen terwijl dat nergens aangegeven wordt. Nu doe jij 't ook weer. Er was geen laster, misschien dachten/denken die mensen wel dat het de waarheid was.
Als ik een kind zou hebben en het kind komt thuis met verhalen over dat de juf voorwerpen in hem/haar stopt, wurgplekken op het lichaam en zegt dat het door de juf komt en het lichaam van de juf kan beschrijven en de handelingen als voorbeeld verricht bij mij, en ik beschuldig op basis daarvan de juf (dus ik wil een onderzoek naar het gebeuren en vervolgens mag de juf - terwijl zulke verhalen rondgaan - nog gewoon lesgeven en daar word ik - mijns inziens terecht - boos om), is dat dan ook per definitie laster?
Ik vind het best een menselijk dat zulke mensen een klein kind dan geloven en willen dat er serieus wordt omgesprongen met de klacht.
Het gaat mij niet specifiek om jou, wat begrijp je daar nou niet aan? Het gaat mij erom dat iedereen hier massaal doet alsof al deze mensen (of één) het hebben verzonnen. Dat staat nergens, weten we niet. En je kunt een mens niet afstraffen op het onjuist aannemen van zoiets. Je kunt iemand wel afstraffen op het bedreigen van zo'n vrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet lezen wat ik schrijf he.
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen.
Ze zijn dus naar die school gegaan om hun kinderen op te halen. Van de 30+ mensen die er waren stonden er welgeteld 3 mensen te schreeuwen. Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
Je kinderen thuis houden, ongerustheid uiten en opheldering vragen/eisen over vermeende misstanden is in mijn beleving toch wel iets anders dan als een soort hysterische lynch mob voor een school gaan staan krijsen en brullen. Achterlijke tokkies, verantwoordelijk houden en waar mogelijk juridisch aanpakken dat asociale tuig!
Waarom loop je dan steeds commentaar op mijn posts te hebben? qoute dan iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het gaat mij niet specifiek om jou, wat begrijp je daar nou niet aan? Het gaat mij erom dat iedereen hier massaal doet alsof al deze mensen (of één) het hebben verzonnen. Dat staat nergens, weten we niet. En je kunt een mens niet afstraffen op het onjuist aannemen van zoiets. Je kunt iemand wel afstraffen op het bedreigen van zo'n vrouw.
Wat een fucking gare vraag. Omdat jij mij quote.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom loop je dan steeds commentaar op mijn posts te hebben? qoute dan iemand anders.
jij stond er bij?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn dus naar die school gegaan om hun kinderen op te halen. Van de 30+ mensen die er waren stonden er welgeteld 3 mensen te schreeuwen. Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.
De fuck is dit dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef probeer het volgende:
Maar jij vindt het vast prima om op basis van vermoedens iemand te bedreigen.
Nee, jij stond erbij. En jij weet precies dat de mensen het onjuist hebben aangenomen of hebben verzonnen. Juist.quote:
Post #112 is de 1e in dit topic waar één van ons de ander quote. En dat was jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef bzl. het volgende:
[..]
Wat een fucking gare vraag. Omdat jij mij quote.
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee, jij stond erbij. En jij weet precies dat de mensen het onjuist hebben aangenomen of hebben verzonnen. Juist.
Nee, als een kind heel gedetailleerd tegen jou zegt dat hij/zij is aangeraakt daar en daar, neem jij helemaal niets onjuist aan. Je neemt namelijk - heel erg simpel - aan wat er wordt gezegd. De boodschap kan mogelijk onjuist zijn, maar daarom is de aanname nog niet onjuist.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.
Als mensen dan denken dat er toch iets gebeurd is, is dat een onjuiste aanname.
Ben jij serieus zo dom? Het gaat hier om ouders die te horen krijgen dat de juf waar hun kinderen les van krijgen, kinderen misbruikt. Jij kunt je dan absoluut niet voorstellen dat ze naar die school gaan om tekst en uitleg te vragen?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.
Als mensen dan denken dat er toch iets gebeurd is, is dat een onjuiste aanname.
En als je iets aanneemt als waarheid voordat er überhaupt onderzoek naar gedaan is, heeft je aanname ook niet echt onderbouwing.
Hier reageren enkel domme mensen, volgens mij. Alles vanuit de onderbruik, alles op de moslims gericht en het is per definitie verzonnen door iemand. Niemand gaat uit van de nieuwsberichten - waar het om draait.quote:
Zelf heb ik het niet gehad over allochtonen maar over asocialen en tokkies, maar als jij het zegt ...quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.
Zelfs als we er van uit gaan dat het allemaal verzonnen is door iemand, dan nog is de reactie van de meeste ouders begrijpelijk. En dan bedoel ik niet die 3 die lopen te schreeuwen en bedreigen, maar de andere tientallen die er om heen staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:31 schreef bzl. het volgende:
[..]
Hier reageren enkel domme mensen, volgens mij. Alles vanuit de onderbruik, alles op de moslims gericht en het is per definitie verzonnen door iemand. Niemand gaat uit van de nieuwsberichten - waar het om draait.
Dat begrijp ik best. Maar dan wacht je vervolgens onderzoek af, en ga je diegene niet bedreigen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben jij serieus zo dom? Het gaat hier om ouders die te horen krijgen dat de juf waar hun kinderen les van krijgen, kinderen misbruikt. Jij kunt je dan absoluut niet voorstellen dat ze naar die school gaan om tekst en uitleg te vragen?
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf heb ik het niet gehad over allochtonen maar over asocialen en tokkies, maar als jij het zegt ...
En daarom is 't per definitie verzonnen door de ouders of één daarvan? Er kan zoveel aan de hand zijn. En op basis van wat concluderen ze dat er niets is gebeurd? Op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden. En daar moeten we 't gewoonweg mee doen, meer weten wij niet. Niet meteen roepen dat het allemaal aso's zijn die het bij elkaar hebben gelogen zoals de meeste mensen hier doen (zelfs moderators, nog gekker), dat is raar.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Als het niet is gebeurd, moet het toch verzonnen zijn?
Groepsdruk etc. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?
Iemand moet het verzonnen hebben. Wie heeft er motief en gelegenheid? Etc.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:35 schreef bzl. het volgende:
[..]
En daarom is 't per definitie verzonnen door de ouders of één daarvan? Er kan zoveel aan de hand zijn. En op basis van wat concluderen ze dat er niets is gebeurd? Op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden. En daar moeten we 't gewoonweg mee doen, meer weten wij niet. Niet meteen roepen dat het allemaal aso's zijn die het bij elkaar hebben gelogen zoals de meeste mensen hier doen (zelfs moderators, nog gekker), dat is raar.
Wat heeft groepsdruk er mee te maken? Kijk het filmpje maar. Er lopen op verschillende momenten 2 mannen en 1 vrouw te schreeuwen en te bedreigen. Andere mensen proberen ze weer te kalmeren. Niks engs aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Groepsdruk etc. Zo moeilijk is het toch niet?
Lekker ook weer, iedereen springt weer in de verdediging cq aanval.
Nee. Misschien niet, misschien wel. Ik ga niet speculeren/beschuldigen en het staat nergens. Nogmaals: op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden, is geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Dat is het.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iemand moet het verzonnen hebben. Wie heeft er motief en gelegenheid? Etc.
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:39 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee. Misschien niet, misschien wel. Ik ga niet speculeren/beschuldigen en het staat nergens. Nogmaals: op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden, is geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Dat is het.
Een onjuiste veronderstelling dat het verhaal van één kind waar is. die andere 5? schrijf ik toe aan suggestieve vraagstelling door de ouders.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?
Van het kind met allerlei details en seksueel afwijkend gedrag, luister het filmpje nog eens. Dan zou ik ook denken dat er sowieso iets heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?
Dan is het nog steeds een onjuiste aanname.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:42 schreef bzl. het volgende:
[..]
Van het kind met allerlei details en seksueel afwijkend gedrag, luister het filmpje nog eens. Dan zou ik ook denken dat er sowieso iets heeft plaatsgevonden.
Door de algehele agressieve, hitserige sfeer van onredelijkheid van de "mob" met name vertegenwoordigt door meerdere hysterische schreeuwers ... of wilde je zeggen dat de rest zich gedecideerd distantieerde van dat gekrijs en gebrul, kom op zeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?
Schei toch uit met je gebagatelliseer op grond van dat ene filmpje en het drietal scheeuwlelijkerds dat daar wordt getoond. De agressie droop eraf.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heeft groepsdruk er mee te maken? Kijk het filmpje maar. Er lopen op verschillende momenten 2 mannen en 1 vrouw te schreeuwen en te bedreigen. Andere mensen proberen ze weer te kalmeren. Niks engs aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |