Natuurlijk niet! Dat zou immers racisme zijn. Of zoiets.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef Twiitch het volgende:
wordt er nog iemand aangeklaagd wegens smaad?
Blijkbaar zodanig ongerust dat ze in hun onrust toch nog 6 kinderen zo ver hebben gekregen iets te bekennen wat nooit heeft plaats gevonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dat slappe gelul. 'Zielige westerlingen buhbuhbuhbuhbuh'![]()
![]()
Als je nou de moeite neemt om te lezen wat er in het artikel staat zou je weten dat een aantal idioten geruchten hebben verspreid over kindermisbruik. Wat verwacht jij dan van de ouders van deze kinderen? Natuurlijk worden ze ongerust. Dus doe je aluhoedje maar weer af, en hou maar op met dat racisme gejank.
oh, maar het is heel makkelijk om kinderen zover te krijgen dat ze dingen zeggen dat die gebeurd zijn terwijl dat helemaal niet zo is hoor. kinderen staan erg open voor suggestieve vraagstellingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar zodanig ongerust dat ze in hun onrust toch nog 6 kinderen zo ver hebben gekregen iets te bekennen wat nooit heeft plaats gevonden.
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee Nederlandse ouders doen dit nooit.
Alle cultuurroepers, lees dit maar goed door. Gebeurd in Gelderland en Limburg, dus grote kans dat het rasechte autochtonen zijn.
[..]
Ruiten ingooien, bedreigingen. En hier gaat het niet eens om ouders.
[..]
Zelfbenoemde pedojager Tinus Al-Laan, duidelijk een moslim. Ook geen eens een ouder van een (vermeend) misbruikt kind.
ja, dat weet ik. en dat neem ik dan ook de ouders kwalijk, niet de kinderen natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, maar het is heel makkelijk om kinderen zover te krijgen dat ze dingen zeggen dat die gebeurd zijn terwijl dat helemaal niet zo is hoor. kinderen staan erg open voor suggestieve vraagstelling
Terwijl het daar dus wel gebeurde.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?
Nee dus. point proven.
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.quote:
Eens hoor. Lui die dit soort laster flikken moeten aangeklaagd worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.
En zeker die aanstichtster, Najet Mejdoubi.
En belangrijker, opdraaien voor de schade toegedaan aan die juffrouw. Emotionele schade, én gemiste inkomsten (ook in de toekomst).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens hoor. Lui die dit soort laster flikken moeten aangeklaagd worden.
Zij heeft het verzonnen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef probeer het volgende:
[..]
ja, en omdat ze zich schuldig maken aan bedreiging, dienen ze daarvoor bestraft te worden.
En zeker die aanstichtster, Najet Mejdoubi.
Blijkbaar, want er is niets gebeurd.quote:
Ik begrijp niet waarom iedereen hier (zelfs moderators) zeggen dat iemand 't per definitie bewust heeft verzonnen. En dat jij dan ook nog eens een naam van iemand moet noemen. Op basis van wat? Er staat letterlijk in geen enkel nieuwsartikel dat het is verzonnen, er staat enkel dat het niet is bewezen omdat er geen feiten zijn gevonden en er daarom wordt geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Niet meer, niet minder. Dat mensen nu vanuit onderbuikgevoelens weer moeten roepen en schreeuwen, namen bekend moeten maken, 't is mij een raadsel.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijkbaar, want er is niets gebeurd.
Of iig de verkeerde conclusies getrokken en op basis daarvan een haatcampagne begonnen.
Die naam staat in de OP, daar kom ik niet mee aanzetten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen hier (zelfs moderators) zeggen dat iemand 't per definitie bewust heeft verzonnen. En dat jij dan ook nog eens een naam van iemand moet noemen. Op basis van wat? Er staat letterlijk in geen enkel nieuwsartikel dat het is verzonnen, er staat enkel dat het niet is bewezen omdat er geen feiten zijn gevonden en er daarom wordt geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Niet meer, niet minder. Dat mensen nu vanuit onderbuikgevoelens weer moeten roepen en schreeuwen, namen bekend moeten maken, 't is mij een raadsel.
Ohhh oke. Maar toch snap ik niet waarom iedereen hier er vanuit gaat dat de ouders het hebben verzonnen of één van de ouders. Het staat nergens in de media.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Die naam staat in de OP, daar kom ik niet mee aanzetten.
En lees mijn tweede zin eens.
Laster, smaad en bedreiging zijn strafbaar. Kan me niet schelen waar ze het vandaan heeft / hebben.
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen. Maakt hun reactie (bedreiging en laster) niet minder strafbaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:11 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ohhh oke. Maar toch snap ik niet waarom iedereen hier er vanuit gaat dat de ouders het hebben verzonnen of één van de ouders. Het staat nergens in de media.
Bovendien moet het dan een complot zijn van de ouders samen omdat meerdere kinderen met verhalen thuiskwamen? Of is er nog een andere verklaring voor?
Er is niemand gelyncht, dus je zielige racisme verhaal kun je achterwege laten. Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen van je eigen taal. De ouders klaagden over het feit dat de lerares gewoon nog les gaf terwijl er zeer ernstige verdenkingen tegen haar waren.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Nee eerst lynchen toch?
Agressief volkje blijkbaar.
Bij het hofnarretje bleef de dader of vermeende dader ook geen les geven terwijl er verdenkingen tegen hem waren. Volgens mij was die gast meteen gearresteerd en kregen de ouders het later te horen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Gebeurde dat dan bij het hofnarretje? Stonden daar de autochtone ouders woedend op de stoep?
Nee dus. point proven.
Het gaat mij er nogmaals om dat mensen hier doen alsof deze mensen alles hebben verzonnen terwijl dat nergens aangegeven wordt. Nu doe jij 't ook weer. Er was geen laster, misschien dachten/denken die mensen wel dat het de waarheid was.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen. Maakt hun reactie (bedreiging en laster) niet minder strafbaar.
Je wilt gewoon niet lezen wat ik schrijf he.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het gaat mij er nogmaals om dat mensen hier doen alsof deze mensen alles hebben verzonnen terwijl dat nergens aangegeven wordt. Nu doe jij 't ook weer. Er was geen laster, misschien dachten/denken die mensen wel dat het de waarheid was.
Als ik een kind zou hebben en het kind komt thuis met verhalen over dat de juf voorwerpen in hem/haar stopt, wurgplekken op het lichaam en zegt dat het door de juf komt en het lichaam van de juf kan beschrijven en de handelingen als voorbeeld verricht bij mij, en ik beschuldig op basis daarvan de juf (dus ik wil een onderzoek naar het gebeuren en vervolgens mag de juf - terwijl zulke verhalen rondgaan - nog gewoon lesgeven en daar word ik - mijns inziens terecht - boos om), is dat dan ook per definitie laster?
Ik vind het best een menselijk dat zulke mensen een klein kind dan geloven en willen dat er serieus wordt omgesprongen met de klacht.
Het gaat mij niet specifiek om jou, wat begrijp je daar nou niet aan? Het gaat mij erom dat iedereen hier massaal doet alsof al deze mensen (of één) het hebben verzonnen. Dat staat nergens, weten we niet. En je kunt een mens niet afstraffen op het onjuist aannemen van zoiets. Je kunt iemand wel afstraffen op het bedreigen van zo'n vrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet lezen wat ik schrijf he.
Of ze het hebben verzonnen of onjuist aangenomen, zal me worst wezen.
Ze zijn dus naar die school gegaan om hun kinderen op te halen. Van de 30+ mensen die er waren stonden er welgeteld 3 mensen te schreeuwen. Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
Je kinderen thuis houden, ongerustheid uiten en opheldering vragen/eisen over vermeende misstanden is in mijn beleving toch wel iets anders dan als een soort hysterische lynch mob voor een school gaan staan krijsen en brullen. Achterlijke tokkies, verantwoordelijk houden en waar mogelijk juridisch aanpakken dat asociale tuig!
Waarom loop je dan steeds commentaar op mijn posts te hebben? qoute dan iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het gaat mij niet specifiek om jou, wat begrijp je daar nou niet aan? Het gaat mij erom dat iedereen hier massaal doet alsof al deze mensen (of één) het hebben verzonnen. Dat staat nergens, weten we niet. En je kunt een mens niet afstraffen op het onjuist aannemen van zoiets. Je kunt iemand wel afstraffen op het bedreigen van zo'n vrouw.
Wat een fucking gare vraag. Omdat jij mij quote.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom loop je dan steeds commentaar op mijn posts te hebben? qoute dan iemand anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |