abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128969777
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:05 schreef Peunage het volgende:
Ho wacht even, niet meteen gaan wijzen en dingen roepen die ik niet heb gezegd. Voor wie heb ik zo veel begrip? :')
Dat blijkt duidelijk uit deze opmerking:

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:17 schreef Peunage het volgende:
Ja hoe durven die ouders zeg, ongerust worden over hun kinderen. Pfff, wat een volk.
Je doet hun agressieve wangedrag af als "ongerust zijn" en je toont er duidelijk begrip voor. "Natuurlijk zijn ze ongerust" schrijf je ook nog eens.

Maar geef anders even je mening over het gedrag van de klagende moeder, met zeer dubieuze staat van dienst. Ze hebben alles vakkundig uit de duim lopen zuigen en lopen opruien. Zie bijvoorbeeld dit bericht: http://www.clint.be/actua/kinderen-aangerand-omdat-we-moslim-zijn

En je zou ook eens kennis moeten nemen van de opruiende teksten op dit soort pagina's:
http://censored31.blogspot.nl/2013/06/iquote_21.html
http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html
pi_128969820
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oh, nu zijn het ineens gekken. Kun je nu niet even een hele cultuur over 1 kam scheren?
Als er in Nederland een breed gedeelde cultuur bestond die dergelijk gedrag goedkeurde of aanmoedigde, zou ik je gelijk geven. Maar je raadt het al: dat is niet het geval. Sterker nog: uit de voorbeelden die je noemt, blijkt dat mensen voor hun gedrag zijn veroordeeld.
pi_128969919
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:09 schreef bzl. het volgende:

[..]

Er was wel degelijk een concrete aanleiding. Namelijk: kleine kinderen die aangeven dat er seksuele handelingen hebben plaatsgevonden door een juf. Je doet het nu voorkomen alsof deze mensen op basis van helemáál niks op een schoolplein staan te schreeuwen.

Nee, autochtonen doen zoiets natuurlijk niet. Ik vraag mij of hoe intelligent jij bent (met je gezeik over IQ) als je op basis van afkomst gedrag wil gaan beoordelen. Er zullen ook autochtonen zijn die als debielen op straat gaan schreeuwen als er mogelijk iets vervelends aan de hand is.
_O- Even de feiten:

quote:
Toch zijn er voorlopig nog weinig zaken die erop wijzen dat de juf daadwerkelijk iets misdaan heeft bij de kinderen. GVA kon bovendien een doktersattest inkijken van één van de ‘slachtoffertjes’, maar ook daarin staan eigenlijk geen bewijzen. Bovendien heeft Najat Mejdoubi een reputatie: ze zou al wel meerdere mensen beschuldigd hebben van seksuele intimidatie en aanranding. Beschuldigingen die na onderzoek volledig uit de duim gezogen bleken.
Bron: http://www.clint.be/actua/kinderen-aangerand-omdat-we-moslim-zijn

De boel is bewust zo opgeruid. En nadrukkelijk is de moslim-slachtoffer-troefkaart gespeeld. Dus laat me niet lachen met je opmerkingen over kleine kinderen die dingen hebben gezegd. De grote duim van Najat; daar komen de verhalen vandaan.
pi_128970007
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat blijkt duidelijk uit deze opmerking:

[..]

Je doet hun agressieve wangedrag af als "ongerust zijn" en je toont er duidelijk begrip voor. "Natuurlijk zijn ze ongerust" schrijf je ook nog eens.

Maar geef anders even je mening over het gedrag van de klagende moeder, met zeer dubieuze staat van dienst. Ze hebben alles vakkundig uit de duim lopen zuigen en lopen opruien. Zie bijvoorbeeld dit bericht: http://www.clint.be/actua/kinderen-aangerand-omdat-we-moslim-zijn

En je zou ook eens kennis moeten nemen van de opruiende teksten op dit soort pagina's:
http://censored31.blogspot.nl/2013/06/iquote_21.html
http://censored31.blogspot.be/2013/07/iquote_11.html
'Ze' hebben helemaal niet alles uit hun duim gezogen. Er was een groep mensen bij die wisten dat het niet waar was. Over die mensen heb ik het helemaal niet. Ik heb het over de mensen die daar stonden en er van overtuigd waren dat hun kinderen inderdaad misbruikt zijn.
pi_128970085
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als er in Nederland een breed gedeelde cultuur bestond die dergelijk gedrag goedkeurde of aanmoedigde, zou ik je gelijk geven. Maar je raadt het al: dat is niet het geval. Sterker nog: uit de voorbeelden die je noemt, blijkt dat mensen voor hun gedrag zijn veroordeeld.
De ouders die dit verhaal verzonnen hadden worden ook gewoon aangeklaagd, dus wat is je punt? :')
Zoek maar eens hier op fok! naar topics over (vermeende) pedofielen. En kijk maar wat er over ze gezegd wordt, op welke manieren ze allemaal vermoord/gemarteld moeten worden. Als je dat gedaan hebt mag je weer terugkomen en beweren dat er in Nederland geen cultuur bestaat die schreeuwende ouders op een schoolplein aanmoedigt.
pi_128970086
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

'Ze' hebben helemaal niet alles uit hun duim gezogen. Er was een groep mensen bij die wisten dat het niet waar was. Over die mensen heb ik het helemaal niet. Ik heb het over de mensen die daar stonden en er van overtuigd waren dat hun kinderen inderdaad misbruikt zijn.
Sommige mensen laten zich erg makkelijk opruien. Zeker als de moslim-troefkaart wordt gespeeld, zoals vakkundig is gedaan in deze zaak...
pi_128970139
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sommige mensen laten zich erg makkelijk opruien. Zeker als de moslim-troefkaart wordt gespeeld, zoals vakkundig is gedaan in deze zaak...
Ja dat verzin jij er nu bij. Ouders kregen te horen dat kinderen zijn misbruikt, en dat de kinderen dat zelf hebben gezegd. Elke ouder zou dan ongerust en boos worden. Jij blijkbaar niet, maar dat moet je voor jezelf bepalen.
pi_128970298
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ach hou toch op met dat slappe gelul. 'Zielige westerlingen buhbuhbuhbuhbuh' :'( :'(
Als je nou de moeite neemt om te lezen wat er in het artikel staat zou je weten dat een aantal idioten geruchten hebben verspreid over kindermisbruik. Wat verwacht jij dan van de ouders van deze kinderen? Natuurlijk worden ze ongerust. Dus doe je aluhoedje maar weer af, en hou maar op met dat racisme gejank.
Ze hadden beter wat meer onderzoek kunnen doen maar ja, het is bij 'hen' natuurlijk altijd eerst rellen en dan vragen stellen. Het verbaast mij in ieder geval niet.

quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

_O- Even de feiten:

[..]

Bron: http://www.clint.be/actua/kinderen-aangerand-omdat-we-moslim-zijn

De boel is bewust zo opgeruid. En nadrukkelijk is de moslim-slachtoffer-troefkaart gespeeld. Dus laat me niet lachen met je opmerkingen over kleine kinderen die dingen hebben gezegd. De grote duim van Najat; daar komen de verhalen vandaan.
Vervolgen wegens smaad.
pi_128970443
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Ze hadden beter wat meer onderzoek kunnen doen maar ja, het is bij 'hen' natuurlijk altijd eerst rellen en dan vragen stellen. Het verbaast mij in ieder geval niet.
Nee dat is natuurlijk het eerste wat ouders doen wanneer te horen krijgen dat hun kinderen misbruikt zijn. Een onderzoek instellen.
pi_128970461
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

mensen met jouw houding faciliteren het gedrag rondom "de moslim-troefkaart" zoals je het uitdrukt. want wanneer je enkel kijkt naar de feiten is er geen mislimgedoe. dan hebben we het alleen over bange ouders die een rel schoppen. da's wel vaker gebeurd. heeft niks met kleur of afkomst van doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 15 juli 2013 @ 14:51:14 #86
78498 classpc
I don't like change
pi_128971004
Wat noemen ze daar seksueel getint gedrag dan?

En misschien heeft die juf wel een kind meegenomen naar de wc om het kind in de gaten te kunnen houden of om ermee te praten ofzo, dat ze daarom dergelijke lichaamsdelen kunnen omschrijven?

Het was bij mij als kind niet ongewoon om m'n ouders naakt te zien wanneer ze zich omkleedden of naar de wc gingen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_128971023
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef simmu het volgende:

[..]

mensen met jouw houding faciliteren het gedrag rondom "de moslim-troefkaart" zoals je het uitdrukt. want wanneer je enkel kijkt naar de feiten is er geen mislimgedoe. dan hebben we het alleen over bange ouders die een rel schoppen. da's wel vaker gebeurd. heeft niks met kleur of afkomst van doen.
Inderdaad. Het is bijna ziek te noemen dat bepaalde mensen het hebben over het geloof (Islam) op basis van deze ernstige zaak. Het gaat niet om het geloof. Maar het zal wel een soort van obsessie zijn, of bepaalde frustraties door het leven en op basis daarvan altijd maar zeuren op een bepaalde groep.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:53:59 #88
78498 classpc
I don't like change
pi_128971114
Oké, jullie hebben je zegje gedaan over Moslims. Nu weer on-topic!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_128971136
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef classpc het volgende:

En misschien heeft die juf wel een kind meegenomen naar de wc om het kind in de gaten te kunnen houden of om ermee te praten ofzo, dat ze daarom dergelijke lichaamsdelen kunnen omschrijven?

Het was bij mij als kind niet ongewoon om m'n ouders naakt te zien wanneer ze zich omkleedden of naar de wc gingen.
Wordt duidelijk in het filmpje gezegd? Seksueel gedrag vertonen thuis, verhalen over vingers/voorwerpen 'ergens' insteken, wurging en de juf (blijkbaar) plezieren want kinderen konden het naakte lichaam van de juf beschrijven. Edit: kan (maar vergezocht). Maar volgens mij zijn er ook kinderen die hebben beweerd dat ze de juf moesten plezieren.

En nu blijkt het ingefluisterd te zijn door boze ouders? Ik snap het hele verhaal niet meer.
pi_128971216
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef classpc het volgende:

Blijkbaar was er niks aan de hand. Kwaadwillenden die ouders ophitsten om 1 of andere reden.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:59:28 #91
78498 classpc
I don't like change
pi_128971281
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef bzl. het volgende:

[..]

Wordt duidelijk in het filmpje gezegd? Seksueel gedrag vertonen thuis, verhalen over vingers/voorwerpen 'ergens' insteken, wurging en de juf (blijkbaar) plezieren want kinderen konden het naakte lichaam van de juf beschrijven.

En nu blijkt het ingefluisterd te zijn door boze ouders? Ik snap het hele verhaal niet meer.
Ik vind het allemaal nogal suggestief. Die mevrouw in het filmpje noemt geen concrete dingen. En een hoop dingen die multi-interpretabel zijn. Het komt op mij ook over als een storm in een glas water. Het kan goed zijn dat die juf iets onschuldigs doet wat die moeder vanwege haar geloof opvat als sexueel. Terwijl dat hier in onze Westerse maatschappij heel normaal is.
pi_128971343
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal nogal suggestief. Die mevrouw in het filmpje noemt geen concrete dingen. En een hoop dingen die multi-interpretabel zijn. Het komt op mij ook over als een storm in een glas water. Het kan goed zijn dat die juf iets onschuldigs doet wat die moeder vanwege haar geloof opvat als sexueel. Terwijl dat hier in onze Westerse maatschappij heel normaal is.
Nee het is nu duidelijk geworden dat de juf niks gedaan heeft. Het was blijkbaar verzonnen door 1 van de moeders. Maar de andere ouders wisten dat niet.
pi_128971347
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:59 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vind het juist vrij concreet als we het hebben over wekenlang seksueel afwijkend gedrag vertonen, voordoen wat de juf heeft gedaan, voorwerpen in geslachtsdelen doen en wurging, zij verwoord het alleen netjes. Het klinkt in mijn ogen niet onschuldig en zoiets is in de westerse maatschappij ook niet onschuldig mocht het waar zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee het is nu duidelijk geworden dat de juf niks gedaan heeft. Het was blijkbaar verzonnen door 1 van de moeders. Maar de andere ouders wisten dat niet.
Bizar dat iemand zoiets verzint. Ik snap niet waarom. Maar ik zie nergens in nieuwsberichten staan dat 't is verzonnen? Enkel dat de zaak is opgehitst door moslimextremisten?
pi_128971555
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef bzl. het volgende:
Bizar dat iemand zoiets verzint. Ik snap niet waarom. Maar ik zie nergens in nieuwsberichten staan dat 't is verzonnen? Enkel dat de zaak is opgehitst door moslimextremisten?
Had het ergens gelezen, weet niet meer waar.
pi_128971711
Ik zie het nergens staan, ook als ik zoek niet. Ik zie enkel dat d'r geen feiten zijn gevonden en dat daarom wordt aangenomen dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden.
pi_128972487
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee dat is natuurlijk het eerste wat ouders doen wanneer te horen krijgen dat hun kinderen misbruikt zijn. Een onderzoek instellen.
Nee eerst lynchen toch?
Agressief volkje blijkbaar.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:42:41 #97
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_128972545
wordt er nog iemand aangeklaagd wegens smaad?
pi_128972560
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef bzl. het volgende:
Ik zie het nergens staan, ook als ik zoek niet. Ik zie enkel dat d'r geen feiten zijn gevonden en dat daarom wordt aangenomen dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden.
http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000349593641.htm

niet goed gezocht wellicht? Of wou je niets vinden?
pi_128972651
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000349593641.htm

niet goed gezocht wellicht? Of wou je niets vinden?
Nee hoor, prima gezocht. Daar staat toch nergens dat een specifieke ouder het verhaal heeft verzonnen? Of kan ik niet goed lezen?
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 15:51:43 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_128972802
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef Twiitch het volgende:
wordt er nog iemand aangeklaagd wegens smaad?
Het is toch te hopen. Anders kan iedereen wel van alles roepen en mensen kapot maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')