abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128903885
Nu komt de aap uit de mouw:

quote:
Er zijn geen feiten van kindermisbruik gebeurd in de kleuter- en basisschool De Blokkendoos op het Antwerpse Kiel. Dat bevestigen ‘verschillende zeer betrouwbare bronnen’ aan Gazet van Antwerpen.

‘Niets wijst erop dat er in De Blokkendoos strafbare feiten zijn gepleegd’, zegt ook de Antwerpse burgemeester Bart De Wever. 'Het gaat hier om een geval van massahysterie die nog verergerd is omdat het zich binnen een etnische groep afspeelde. Daarenboven hebben moslimextrimisten deze situatie misbruikt', zegt de Antwerpse burgemeester.

Voor de leerkrachten in de school heeft deze zaak grote gevolgen. 'Sommige leraars worden nog steeds bedreigd. Dat is onaanvaardbaar', aldus De Wever.

Het parket wil het nieuws niet bevestigen omdat het dossier nog niet helemaal is afgerond.

Commotie

De Blokkendoos op het Antwerpse Kiel was enkele weken geleden het decor van een ongeziene commotie. Half juni was bij de politie een drietal klachten over vermeend kindermisbruik door een juf ingediend. Woedende ouders betoogden voor de school en het Antwerpse stadsbestuur zag zich genoodzaakt om de school een week voor de zomervakantie al te sluiten.

Voor de betrokken juf en de schooldirectie waren de gevolgen dramatisch. Ze ontvingen doodsbedreigingen en moesten politiebescherming krijgen. Nu blijkt na een grondig onderzoek dat hen helemaal niets ten laste kan worden gelegd en er geen enkel kindermisbruik heeft plaatsgevonden.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130713_00657533
pi_128904200
Wat moet ik onder deze vorm van seksuele intimidatie verstaan dan? :?
#freefrederike
pi_128928706
Wel een toepasselijke naam van die school...de Pinguin... en dan dat foto'tje van het filmpje, geniaal.

Verder is het natuurlijk niet verrassend dat er achteraf weer niets aan de hand is. Altijd veel geblaat en weinig wol bij die mensen, als je verkeerd kijkt rand je al iemand aan en dat terwijl de 'eigen mannen/jongens' niet van de vrouwen kunnen afblijven en ze daar waar mogelijk uitmaken voor hoer. Enge lui, dat zijn het.
pi_128928978
Dat filmpje uit de openingspost... man man man wat een volk :')
  zondag 14 juli 2013 @ 13:26:02 #55
321876 Cherna
Fuck the System
pi_128931795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Ja, dat is dus weer een ander kind. En een ander kind had een schram in z'n nek en zei dat de juf hem daar had gegrepen (en dus wordt er gezegd dat er sprake was van wurging). Ben echt benieuwd wat er naar voren komt. Lijkt mij niet best al met al.
Er is maar een oplossing. Geen leraar worden en laat ouders het dan maar zelf doen. Als je al een kind een aai over de bol geeft word je in deze tijd al voor pedofiel uitgemaakt etc etc. Het is helemaal uit de hand gelopen de laatste 30 jaar. Tjonge een schram in de nek en een leraar is de klos.
Er is geen bewijslast tot nu toe.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_128932472
Benieuwd of dit nog een staartje krijgt:

quote:
‘Verantwoordelijken voor massahysterie kunnen niet streng genoeg gestraft worden’
ANTWERPEN - Het Antwerpse gerecht overweegt om de woedende moslimouders van kleuterschool De Blokkendoos te vervolgen als blijkt dat hun aantijgingen over kindermisbruik door een juf vals zijn. Na een maand onderzoek is er geen enkele aanwijzing dat er strafbare feiten gepleegd zijn. ‘Dit lijkt een geval van massahysterie, veroorzaakt door ophitsende extremistische moslims’, zegt burgemeester Bart De Wever.

‘Blijf van onze kinderen af! Blijf van onze kinderen af!’ Tientallen ouders en sympathisanten zorgden eind juni voor zware commotie aan kleuter- en basisschool De Blokkendoos aan het Kiel in Antwerpen. De gemoederen raakten zo verhit dat zelfs beslist werd om de school een week voor de zomervakantie te sluiten.

Aanleiding van de commotie was de klacht van een allochtone moeder, die beweerde dat haar kind seksueel misbruikt werd door een 23-jarige kleuterjuf. Gevolg: onrustige manifestaties, nieuwe klachten van andere ouders en doodsbedreigingen aan de juf en de directie.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/(...)ction_ref_map=%5B%5D
pi_128932641
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef pagadder het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw:

[..]

Sorry, ik had je kick even gemist. Het is schrijnend hoe moslims de boel hebben opgehitst. Hopelijk lukt het alsnog om een aantal verantwoordelijken te bestraffen.
pi_128933657
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:21 schreef nolamoetblijven het volgende:
Wel een toepasselijke naam van die school...de Pinguin... en dan dat foto'tje van het filmpje, geniaal.

Verder is het natuurlijk niet verrassend dat er achteraf weer niets aan de hand is. Altijd veel geblaat en weinig wol bij die mensen, als je verkeerd kijkt rand je al iemand aan en dat terwijl de 'eigen mannen/jongens' niet van de vrouwen kunnen afblijven en ze daar waar mogelijk uitmaken voor hoer. Enge lui, dat zijn het.
Ja hoe durven die ouders zeg, ongerust worden over hun kinderen. Pfff, wat een volk.
pi_128933887
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:27 schreef Cerbiatto het volgende:
Dat geloof ik ook wel allemaal.

Maar dit is anders. Het zijn 6 kinderen van 3 t/m 6 jaar die seksueel gedrag vertonen en details kunnen opnoemen van wat er heeft plaatsgevonden met de juf. Lichaam wordt beschreven en er is een kind met een kras in de nek die zegt dat de juf hem daar heeft gepakt trouwens. En het is niet 1 kind die zoiets benoemd maar het zijn er 6. Noem mij hysterisch, maar ik denk dat er dan iets heeft plaatsgevonden daar.

Nooit van gehoord, interessant dus ik ga het lezen. :)
Als ik die ouders zo zie, acht ik de kans ook best aanwezig dat die kinderen gepushed zijn om zoiets toe te geven.

Er doet er 1tje zijn/haar mond open (al dan niet aan de hand van verzinsels) en andere ouders ondervragen hun kinderen of er ook iets gebeurd is op een zodanig suggestieve manier dat dat kind gewoon ja en amen zegt.

.. and i was probably right ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_128934905
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

De juf is niet op non-actief gesteld na de beschuldigingen, dát vind ik al een aanwijzing dat de school niet serieus met de aanklacht omgaat. Er gaan zulke ernstige beschuldigingen rond en de vrouw in kwestie mag nog steeds lesgeven terwijl er vooralsnog simpelweg niet is bevestigd dat het niet heeft plaatsgevonden. Pas nadat de ouders op het schoolplein een enorme drama hebben gemaakt, is de juf naar huis gebracht. En: de school staat achter de juf. Het lijkt mij dat je juist in zo'n proces de kinderen en ouders enorm zou moeten steunen als school-zijnde. En eigenlijk sowieso geen uitspraken doen van 'wij staan achter onze leerkracht'.
Achteraf maar goed dat de school niet naar jou geluisterd heeft dus. Iemand op non-actief zetten betekent in de volksmond 'waar rook is is vuur, dus min of meer schuldig'. Ik ben blij dat de schoolleiding volledig achter haar lerares stond, zodat ze nog enigszins redelijk ongeschonden uit de ongelijke strijd kon komen. Die tegen de allochtone onderbuik.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 14 juli 2013 @ 15:27:01 #61
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_128935987
Iemand de film "Jagten" gezien toevallig?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_128944162
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed dat de aap uit de mouw is. En wederom schitteren bepaalde users door afwezigheid.
Het begint wat eentonig te worden, inderdaad. Maar ja, ze zijn te druk met hun parodie-topic. Ondertussen duren de reële integratieproblemen vrolijk voort. Massa laat zich ophitsen door extremisten, slachtoffers worden met de dood bedreigd, etc.

Een veroordeling van dergelijke praktijken? Nee, die hoef je van dat soort struisvogels niet te verwachten.
pi_128964275
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja hoe durven die ouders zeg, ongerust worden over hun kinderen. Pfff, wat een volk.
Ongerust ? Ze hitsen mensen onterecht op tegen een lerares. Weet je wat het is met die lui, ze maken zich altijd 'ongerust' over bepaalde zaken. Zodra westerlingen zich ' ongerust' maken over 'zaken' zijn het racisten.
pi_128968892
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Ongerust ? Ze hitsen mensen onterecht op tegen een lerares. Weet je wat het is met die lui, ze maken zich altijd 'ongerust' over bepaalde zaken. Zodra westerlingen zich ' ongerust' maken over 'zaken' zijn het racisten.
Ach hou toch op met dat slappe gelul. 'Zielige westerlingen buhbuhbuhbuhbuh' :'( :'(
Als je nou de moeite neemt om te lezen wat er in het artikel staat zou je weten dat een aantal idioten geruchten hebben verspreid over kindermisbruik. Wat verwacht jij dan van de ouders van deze kinderen? Natuurlijk worden ze ongerust. Dus doe je aluhoedje maar weer af, en hou maar op met dat racisme gejank.
pi_128968967
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ach hou toch op met dat slappe gelul. 'Zielige westerlingen buhbuhbuhbuhbuh' :'( :'(
Als je nou de moeite neemt om te lezen wat er in het artikel staat zou je weten dat een aantal idioten geruchten hebben verspreid over kindermisbruik. Wat verwacht jij dan van de ouders van deze kinderen? Natuurlijk worden ze ongerust. Dus doe je aluhoedje maar weer af, en hou maar op met dat racisme gejank.
Ik verwacht van volwassen mensen een volwassen opstelling. Maar kennelijk is dat van sommige moslim-ouders te veel gevraagd. Die gaan dan schuimbekkend over straat en gedragen zich op een manier waar een 12-jarige puber zich nog voor zou schamen. Maar dat is dan kennelijk "cultuur" of zo. Dat hebben we maar normaal te vinden.
pi_128968998
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

tuurlijk zijn ze ongerust.
wat zou jij doen , gaan roeptoeteren of je kind van school houden afwachtend op het lopende onderzoek.
pi_128969028
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik verwacht van volwassen mensen een volwassen opstelling. Maar kennelijk is dat van sommige moslim-ouders te veel gevraagd. Die gaan dan schuimbekkend over straat en gedragen zich op een manier waar een 12-jarige puber zich nog voor zou schamen. Maar dat is dan kennelijk "cultuur" of zo. Dat hebben we maar normaal te vinden.
Pfff af en toe denk ik echt dat ik met een stel mentaal gehandicapten te maken heb :')
Dus jij wilt nu zeggen dat autochtone Nederlandse ouders heel bedaard en rustig blijven wanneer hun kinderen mogelijk seksueel misbruikt zijn? Dat geloof jij echt?
pi_128969269
Alle cultuurroepers, lees dit maar goed door. Gebeurd in Gelderland en Limburg, dus grote kans dat het rasechte autochtonen zijn.
quote:
Bedreigingen na publicatie van privégegevens pedofielen

Rotterdam, 9 febr. De website van de stichting Stop Kindersex, waarop foto’s en adressen van pedoseksuelen zijn geplaatst, heeft voor heftige reacties gezorgd. Zaterdagmiddag zijn de ruiten ingegooid van een Limburgse man die wordt verdacht van pedofilie. Ook zou een man uit Gelderland herhaaldelijk telefonisch zijn bedreigd naar aanleiding van het plaatsen van zijn naam op de website.

De privégegevens van (vermeende) pedofielen verschenen vrijdag op een in Amerika geregistreerde site, die is gelieerd aan de al langer bestaande Nederlandse website van Stop Kindersex. Negentien pedofielen staan met naam, foto en adres op deze Amerikaanse site. Wel zijn inmiddels bijna alle huisnummers verwijderd, omdat de vermelding hiervan volgens de stichting tot „geweld” kon leiden. De site heeft als doel, zegt woordvoerster Yvonne van Hertum, om „een bom te leggen onder de Nederlandse regering”. De stichting wil dat het legaal wordt om ook op een Nederlandse site de privégegevens van pedofielen te vermelden.

Advocaat Serge Weening, raadsman van de man bij wie stenen naar binnen zijn gegooid, wil dat alle persoonlijke informatie van de site wordt gehaald. Zijn cliënt is niet veroordeeld voor pedofilie. Er loopt wel een rechtszaak tegen hem. Weening zoekt uit wie er precies achter de site zit.

Ad van den Berg, ook op de site vermeld, heeft zaterdag aangifte gedaan tegen de site. Hij is penningmeester van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, ook wel bekend als ‘pedopartij’. Zijn partij is tegen deze online pedofielenlijsten. Voorzitter Marthijn Uittenbogaard zegt dat zo’n lijst „geen effect tegen recidive” heeft, maar wel de privacy van de genoemde mensen schaadt.

Volgens Van Hertum is het juist goed om zo’n database beschikbaar te hebben. „Bewoners worden gewaarschuwd, en een pedofiel bedenkt zich wel twee keer voor hij iets doet.”
http://vorige.nrc.nl/binn(...)egegevens_pedofielen
Ruiten ingooien, bedreigingen. En hier gaat het niet eens om ouders.

quote:
GRONINGEN - 'Pedojager' Tinus van der Laan uit Wildervank is door de rechtbank in Groningen veroordeeld tot een werkstraf van 100 uur en 4 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.

De man bezocht de vermeende pedofiel vorig jaar thuis en bedreigde hem daar met een mes. Het slachtoffer, dat twee kinderen zou hebben misbruikt, vluchtte twee dagen later het dorp uit.
De rechter oordeelde dat er geen enkele rechtvaardiging is voor een pedofielenjacht en dat dit ook nooit meer mag gebeuren, meldt RTV Noord.
Zelfbenoemde pedojager Tinus Al-Laan, duidelijk een moslim. Ook geen eens een ouder van een (vermeend) misbruikt kind.
pi_128969331
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat mag best, maar het gaat erom hoe je ermee omgaat.

Een tijdje terug kreeg ik een brief mee van mij KDV dat sommige moeders zich zorgen maakten over het feit dat er mannen werken op het KDV.

Ik vind het vooral zorgen dat mijn dochter op een KDV zit waar dergelijke moeders met zulke bekrompen gedachten rondlopen. (Overigens gaat het hier overigens niet over Moslims, maar gewoon Nederlanders).
pi_128969364
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Pfff af en toe denk ik echt dat ik met een stel mentaal gehandicapten te maken heb :')
Dus jij wilt nu zeggen dat autochtone Nederlandse ouders heel bedaard en rustig blijven wanneer hun kinderen mogelijk seksueel misbruikt zijn? Dat geloof jij echt?
Dat heb ik nou als ik groepen moslims schuimbekkend voor zo'n school zie staan schreeuwen, zonder enige concrete aanleiding. En als we er een paar IQ-testen tegenaan zouden gooien, zou het me niks verbazen als de uitkomsten daarvan mijn indruk bevestigen.

Autochtone Nederlandse ouders zullen niet op deze manier hysterisch voor een school staan te schreeuwen, nee. Dus ja, dat wil ik zeggen. Graag zelfs. Omdat Nederlandse ouders in zo'n situatie het belang van hun kind op de eerste plaats zetten, in plaats van een boel drama te maken op straat.

Zelfs in gevallen waarbij er concreet en grootschalig misbruik is geweest, hebben ouders zich niet op deze manier misdragen. Waar het neerkomt, is dat mensen zich hebben laten ophitsen door een geschift wijf (Google maar eens op die naam) en dat ze als idioten tekeer stonden te gaan over iets waar achteraf geen bal van klopt.

Maar ja, bepaalde mensen zijn nogal vatbaar voor ophitsers, zo blijkt wel... - Ik ben benieuwd wanneer de schuimbekkende massa hun excuses gaat aanbieden voor het tentoongespreide gedrag en het feit dat er doodsbedreigingen zijn ge-uit.
pi_128969481
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Peunage het volgende:
Alle cultuurroepers, lees dit maar goed door. Gebeurd in Gelderland en Limburg, dus grote kans dat het rasechte autochtonen zijn.

[..]

Ook de autochtone bevolking heb je gekken. Die Van Hertum is trouwens veroordeeld voor haar daden als "pedojager". Benieuwd hoe ze in België zullen omgaan met de mensen voor wie jij zo veel begrip hebt. :')
pi_128969482
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat heb ik nou als ik groepen moslims schuimbekkend voor zo'n school zie staan schreeuwen, zonder enige concrete aanleiding. En als we er een paar IQ-testen tegenaan zouden gooien, zou het me niks verbazen als de uitkomsten daarvan mijn indruk bevestigen.

Autochtone Nederlandse ouders zullen niet op deze manier hysterisch voor een school staan te schreeuwen, nee. Dus ja, dat wil ik zeggen. Graag zelfs. Omdat Nederlandse ouders in zo'n situatie het belang van hun kind op de eerste plaats zetten, in plaats van een boel drama te maken op straat.

Zelfs in gevallen waarbij er concreet en grootschalig misbruik is geweest, hebben ouders zich niet op deze manier misdragen. Waar het neerkomt, is dat mensen zich hebben laten ophitsen door een geschift wijf (Google maar eens op die naam) en dat ze als idioten tekeer stonden te gaan over iets waar achteraf geen bal van klopt.

Maar ja, bepaalde mensen zijn nogal vatbaar voor ophitsers, zo blijkt wel... - Ik ben benieuwd wanneer de schuimbekkende massa hun excuses gaat aanbieden voor het tentoongespreide gedrag en het feit dat er doodsbedreigingen zijn ge-uit.
Ja nee Nederlandse ouders doen dit nooit.

quote:
Bedreigingen na publicatie van privégegevens pedofielen

Rotterdam, 9 febr. De website van de stichting Stop Kindersex, waarop foto’s en adressen van pedoseksuelen zijn geplaatst, heeft voor heftige reacties gezorgd. Zaterdagmiddag zijn de ruiten ingegooid van een Limburgse man die wordt verdacht van pedofilie. Ook zou een man uit Gelderland herhaaldelijk telefonisch zijn bedreigd naar aanleiding van het plaatsen van zijn naam op de website.

De privégegevens van (vermeende) pedofielen verschenen vrijdag op een in Amerika geregistreerde site, die is gelieerd aan de al langer bestaande Nederlandse website van Stop Kindersex. Negentien pedofielen staan met naam, foto en adres op deze Amerikaanse site. Wel zijn inmiddels bijna alle huisnummers verwijderd, omdat de vermelding hiervan volgens de stichting tot „geweld” kon leiden. De site heeft als doel, zegt woordvoerster Yvonne van Hertum, om „een bom te leggen onder de Nederlandse regering”. De stichting wil dat het legaal wordt om ook op een Nederlandse site de privégegevens van pedofielen te vermelden.

Advocaat Serge Weening, raadsman van de man bij wie stenen naar binnen zijn gegooid, wil dat alle persoonlijke informatie van de site wordt gehaald. Zijn cliënt is niet veroordeeld voor pedofilie. Er loopt wel een rechtszaak tegen hem. Weening zoekt uit wie er precies achter de site zit.

Ad van den Berg, ook op de site vermeld, heeft zaterdag aangifte gedaan tegen de site. Hij is penningmeester van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, ook wel bekend als ‘pedopartij’. Zijn partij is tegen deze online pedofielenlijsten. Voorzitter Marthijn Uittenbogaard zegt dat zo’n lijst „geen effect tegen recidive” heeft, maar wel de privacy van de genoemde mensen schaadt.

Volgens Van Hertum is het juist goed om zo’n database beschikbaar te hebben. „Bewoners worden gewaarschuwd, en een pedofiel bedenkt zich wel twee keer voor hij iets doet.”
http://vorige.nrc.nl/binn(...)egegevens_pedofielen

quote:
GRONINGEN - 'Pedojager' Tinus van der Laan uit Wildervank is door de rechtbank in Groningen veroordeeld tot een werkstraf van 100 uur en 4 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.

De man bezocht de vermeende pedofiel vorig jaar thuis en bedreigde hem daar met een mes. Het slachtoffer, dat twee kinderen zou hebben misbruikt, vluchtte twee dagen later het dorp uit.
De rechter oordeelde dat er geen enkele rechtvaardiging is voor een pedofielenjacht en dat dit ook nooit meer mag gebeuren, meldt RTV Noord.
Zelfbenoemde pedojager Tinus Al-Laan, duidelijk een moslim. Ook geen eens een ouder van een (vermeend) misbruikt kind.
pi_128969506
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ook de autochtone bevolking heb je gekken. Die Van Hertum is trouwens veroordeeld voor haar daden als "pedojager". Benieuwd hoe ze in België zullen omgaan met de mensen voor wie jij zo veel begrip hebt. :')
Ho wacht even, niet meteen gaan wijzen en dingen roepen die ik niet heb gezegd. Voor wie heb ik zo veel begrip? :')
pi_128969605
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Oh, nu zijn het ineens gekken. Kun je nu niet even een hele cultuur over 1 kam scheren?
pi_128969632
quote:
15s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er was wel degelijk een concrete aanleiding. Namelijk: kleine kinderen die aangeven dat er seksuele handelingen hebben plaatsgevonden door een juf. Je doet het nu voorkomen alsof deze mensen op basis van helemáál niks op een schoolplein staan te schreeuwen.

Nee, autochtonen doen zoiets natuurlijk niet. Ik vraag mij of hoe intelligent jij bent (met je gezeik over IQ) als je op basis van afkomst gedrag wil gaan beoordelen. Er zullen ook autochtonen zijn die als debielen op straat gaan schreeuwen als er mogelijk iets vervelends aan de hand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')