jij stond er bij?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn dus naar die school gegaan om hun kinderen op te halen. Van de 30+ mensen die er waren stonden er welgeteld 3 mensen te schreeuwen. Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.
De fuck is dit dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef probeer het volgende:
Maar jij vindt het vast prima om op basis van vermoedens iemand te bedreigen.
Nee, jij stond erbij. En jij weet precies dat de mensen het onjuist hebben aangenomen of hebben verzonnen. Juist.quote:
Post #112 is de 1e in dit topic waar één van ons de ander quote. En dat was jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef bzl. het volgende:
[..]
Wat een fucking gare vraag. Omdat jij mij quote.
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee, jij stond erbij. En jij weet precies dat de mensen het onjuist hebben aangenomen of hebben verzonnen. Juist.
Nee, als een kind heel gedetailleerd tegen jou zegt dat hij/zij is aangeraakt daar en daar, neem jij helemaal niets onjuist aan. Je neemt namelijk - heel erg simpel - aan wat er wordt gezegd. De boodschap kan mogelijk onjuist zijn, maar daarom is de aanname nog niet onjuist.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.
Als mensen dan denken dat er toch iets gebeurd is, is dat een onjuiste aanname.
Ben jij serieus zo dom? Het gaat hier om ouders die te horen krijgen dat de juf waar hun kinderen les van krijgen, kinderen misbruikt. Jij kunt je dan absoluut niet voorstellen dat ze naar die school gaan om tekst en uitleg te vragen?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze onjuist aangenomen ja. Want onderzoek heeft uitgewezen dat er niets gebeurd is.
Als mensen dan denken dat er toch iets gebeurd is, is dat een onjuiste aanname.
En als je iets aanneemt als waarheid voordat er überhaupt onderzoek naar gedaan is, heeft je aanname ook niet echt onderbouwing.
Hier reageren enkel domme mensen, volgens mij. Alles vanuit de onderbruik, alles op de moslims gericht en het is per definitie verzonnen door iemand. Niemand gaat uit van de nieuwsberichten - waar het om draait.quote:
Zelf heb ik het niet gehad over allochtonen maar over asocialen en tokkies, maar als jij het zegt ...quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar omdat het allochtonen zijn komt het meteen over als een lynchmob.
Zelfs als we er van uit gaan dat het allemaal verzonnen is door iemand, dan nog is de reactie van de meeste ouders begrijpelijk. En dan bedoel ik niet die 3 die lopen te schreeuwen en bedreigen, maar de andere tientallen die er om heen staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:31 schreef bzl. het volgende:
[..]
Hier reageren enkel domme mensen, volgens mij. Alles vanuit de onderbruik, alles op de moslims gericht en het is per definitie verzonnen door iemand. Niemand gaat uit van de nieuwsberichten - waar het om draait.
Dat begrijp ik best. Maar dan wacht je vervolgens onderzoek af, en ga je diegene niet bedreigen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben jij serieus zo dom? Het gaat hier om ouders die te horen krijgen dat de juf waar hun kinderen les van krijgen, kinderen misbruikt. Jij kunt je dan absoluut niet voorstellen dat ze naar die school gaan om tekst en uitleg te vragen?
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf heb ik het niet gehad over allochtonen maar over asocialen en tokkies, maar als jij het zegt ...
En daarom is 't per definitie verzonnen door de ouders of één daarvan? Er kan zoveel aan de hand zijn. En op basis van wat concluderen ze dat er niets is gebeurd? Op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden. En daar moeten we 't gewoonweg mee doen, meer weten wij niet. Niet meteen roepen dat het allemaal aso's zijn die het bij elkaar hebben gelogen zoals de meeste mensen hier doen (zelfs moderators, nog gekker), dat is raar.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Als het niet is gebeurd, moet het toch verzonnen zijn?
Groepsdruk etc. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?
Iemand moet het verzonnen hebben. Wie heeft er motief en gelegenheid? Etc.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:35 schreef bzl. het volgende:
[..]
En daarom is 't per definitie verzonnen door de ouders of één daarvan? Er kan zoveel aan de hand zijn. En op basis van wat concluderen ze dat er niets is gebeurd? Op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden. En daar moeten we 't gewoonweg mee doen, meer weten wij niet. Niet meteen roepen dat het allemaal aso's zijn die het bij elkaar hebben gelogen zoals de meeste mensen hier doen (zelfs moderators, nog gekker), dat is raar.
Wat heeft groepsdruk er mee te maken? Kijk het filmpje maar. Er lopen op verschillende momenten 2 mannen en 1 vrouw te schreeuwen en te bedreigen. Andere mensen proberen ze weer te kalmeren. Niks engs aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Groepsdruk etc. Zo moeilijk is het toch niet?
Lekker ook weer, iedereen springt weer in de verdediging cq aanval.
Nee. Misschien niet, misschien wel. Ik ga niet speculeren/beschuldigen en het staat nergens. Nogmaals: op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden, is geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Dat is het.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iemand moet het verzonnen hebben. Wie heeft er motief en gelegenheid? Etc.
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:39 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee. Misschien niet, misschien wel. Ik ga niet speculeren/beschuldigen en het staat nergens. Nogmaals: op basis van het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden, is geconstateerd dat er geen seksueel misbruik heeft plaatsgevonden. Dat is het.
Een onjuiste veronderstelling dat het verhaal van één kind waar is. die andere 5? schrijf ik toe aan suggestieve vraagstelling door de ouders.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?
Van het kind met allerlei details en seksueel afwijkend gedrag, luister het filmpje nog eens. Dan zou ik ook denken dat er sowieso iets heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar waar komt het idee dan vandaan dat er wel iets gebeurd is?
Dan is het nog steeds een onjuiste aanname.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:42 schreef bzl. het volgende:
[..]
Van het kind met allerlei details en seksueel afwijkend gedrag, luister het filmpje nog eens. Dan zou ik ook denken dat er sowieso iets heeft plaatsgevonden.
Door de algehele agressieve, hitserige sfeer van onredelijkheid van de "mob" met name vertegenwoordigt door meerdere hysterische schreeuwers ... of wilde je zeggen dat de rest zich gedecideerd distantieerde van dat gekrijs en gebrul, kom op zeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok prima. Er stonden 3 asocialen en tokkies te schreeuwen. Waarom komt het over als lynchmob?
Schei toch uit met je gebagatelliseer op grond van dat ene filmpje en het drietal scheeuwlelijkerds dat daar wordt getoond. De agressie droop eraf.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heeft groepsdruk er mee te maken? Kijk het filmpje maar. Er lopen op verschillende momenten 2 mannen en 1 vrouw te schreeuwen en te bedreigen. Andere mensen proberen ze weer te kalmeren. Niks engs aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |