Of jij je daar altijd aan denktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan gelieve een smiley. Door het ontbreken dacht ik dat je het meende.
Nouja zeg hoezo dat dan weer??????quote:Op zondag 28 juli 2013 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Maar goed ik denk nu dat Timo, Matthijs en Liesbeth de grootste prutsers zijn.
Omdat jij iets zei van "jullie schatten me wel positief in" daarmee wekte je de indruk dat het wat te positief was.quote:
Oke, het was meer bedoeld als fijn dat mensen niet denken dat ik ook zo'n mongool ben; maar interpreteer het zo als je wiltquote:Op zondag 28 juli 2013 16:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat jij iets zei van "jullie schatten me wel positief in" daarmee wekte je de indruk dat het wat te positief was.
Liesbeth lijkt me trouwens wel zo'n Esther type.
Buiten 053Timo en Ruben Nicolai bedoel je dan?quote:
Als dit waar is, dan is de vraag natuurlijk: Is het terecht dat hij of zij in het programma zit of faked hij of zij de boel?quote:
BlueMage, ik zie net dat jij een hekel had aan die mental coach Karin, en dat je haar er uit wilde hebben XD dat vond BNN ook; ze zeiden dat ze niks zinnigs zeiquote:Op zondag 28 juli 2013 03:56 schreef BlueMage het volgende:
Ah kom op, is sowieso sportief dat die gast hier post.
Ah op zich natuurlijk prima want het deed meer kwaad dan goed ergens ook wel jammer want we hadden hier met z'n allen in DACVNtopic wel een gezamelijke vijand zeg maar.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:05 schreef 053Timo het volgende:
[..]
BlueMage, ik zie net dat jij een hekel had aan die mental coach Karin, en dat je haar er uit wilde hebben XD dat vond BNN ook; ze zeiden dat ze niks zinnigs zeiDit jaar is ze ook ingeruild door Barbara Nanninga. Is wel een lieve/leuke vrouw!!! Ze heeft na opnames nog met kandidaten proeven gedaan die het eng vonden om te rijden en hem/haar tips gegeven
Oooh dit jaar krijg je Liesbeth, heb je geen gezamenlijke Karin meer nodig. Liesbeth is een heel lieve vrouw; maar je moet d'r niet langer dan 5 minuten spreken. Ze zegt alles op het verkeerde moment en ratelt aan een stuk door over d'r parkietjes en toyboys. Ze is 58 met is net een maand getrouwd en haar man zoekt haar toyboys uit...... Maar de parkietjes zijn haar lust en haar leven; vooral Sjakie de Sjaak. Die hebben we wel eens de gek aan gestoken, maar het is wel een heel lieve vrouwquote:Op maandag 29 juli 2013 01:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah op zich natuurlijk prima want het deed meer kwaad dan goed ergens ook wel jammer want we hadden hier met z'n allen in DACVNtopic wel een gezamelijke vijand zeg maar.Maar beter natuurlijk: dat mens maakte die Iris onzeker terwijl dat niet nodig was terwijl Shanta beter te bang om te rijden had kunnen blijven.
Oh en hoe ze die Esther af en toe de grond in boorde, dat kon ook echt niet.
Ja klopt, we moesten een contract tekenen dat we geen info, foto's of andere dingen over het programma mochten vrijgeven. Inhoudelijk zou ik ook NIKS vertellen over het programma ;-) en de auto volgens mij krijg je die inderdaad pas later.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:36 schreef Cornelis83 het volgende:
Timo, ik vermoed dat je natuurlijk niks mag zeggen over wie er wint en andere resultaten. Vooral ook niet doen, spoilers are bad. Maar wat ik me afvraag, moet je ook iets ondertekenen of iets dergelijks dat als je wel iets lekt qua info over komend seizoen van het programma, dat ze je op een bepaalde manier kunnen straffen met een boete oid?
Enne... hoe zit het met de auto die je kunt winnen. Die krijgt de winnaar ook zeker pas nadat de laatste aflevering is uitgezonden. Lijkt me anders dat de buurt waarin de winnaar woont ook wel kan raden wie heeft gewonnen.
Nou zeg je eigenlijk dat jij die auto niet gewonnen hebt, oeps.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Ja klopt, we moesten een contract tekenen dat we geen info, foto's of andere dingen over het programma mochten vrijgeven. Inhoudelijk zou ik ook NIKS vertellen over het programma ;-) en de auto volgens mij krijg je die inderdaad pas later.
Dat denk ik ook en is ook helemaal prima; ikzelf vond Karin wel grappig.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef BlueMage het volgende:
BNN zal het zelf waarschijnlijk wat diplomatieker verwoorden maar ik denk dat iedereen toch wel snapt wat de redenen waren.
Ik herken iemand, zei ik. Het is een vriendin van een vriendin.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:29 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan is de vraag natuurlijk: Is het terecht dat hij of zij in het programma zit of faked hij of zij de boel?
Zoiets wilde ik ook al zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:36 schreef Cornelis83 het volgende:
Timo, ik vermoed dat je natuurlijk niks mag zeggen over wie er wint en andere resultaten. Vooral ook niet doen, spoilers are bad. Maar wat ik me afvraag, moet je ook iets ondertekenen of iets dergelijks dat als je wel iets lekt qua info over komend seizoen van het programma, dat ze je op een bepaalde manier kunnen straffen met een boete oid?
En dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:28 schreef Walter81 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Timo graag dingen zou willen vertellen, die hij niet mag zeggen. Laten we dan flink zijn en niet proberen hem bepaalde dingen te laten zeggen. Alskijker vind ik het ook het leukst om vooraf niet alles te weten over wie wanneer afvalt en wie wint enzo.
Dit dus. En ter info: ik probeerde ook geen info a la spoiler uit hem te krijgen, maar meer info over hoe er wordt voorkomen dat deelnemers gaan spoilerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:28 schreef Walter81 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Timo graag dingen zou willen vertellen, die hij niet mag zeggen. Laten we dan flink zijn en niet proberen hem bepaalde dingen te laten zeggen. Alskijker vind ik het ook het leukst om vooraf niet alles te weten over wie wanneer afvalt en wie wint enzo.
Ik ken jou verder niet maar ik kwam dit forum toevallig tegen dus hoezo nou weer popi dan?! Ik zeg helemaal niks over het programma en/of kandidaten. Ik heb nog niks verteld over iemand oid dus....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al zeggen.
Zonder deel 2 dan, natuurlijk moet je iets ondertekenen en heb je geheimhouding.
Vind het ook nogal kinderachtig om dan hier te gaan posten (voordat het programma uberhaupt begonnen is dan) en toch al wat kleine dingetjes te vertellen over bv de kandidaten of crew.
Beetje popi "ik heb meegedaan met een tv programma" gedrag
[..]
En dit.
Liesbeth schijnt van toyboys te houden en als je even met haar praat praat ze de oren van je kop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:52 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Ik ken jou verder niet maar ik kwam dit forum toevallig tegen dus hoezo nou weer popi dan?! Ik zeg helemaal niks over het programma en/of kandidaten. Ik heb nog niks verteld over iemand oid dus....
Ik ken jou ook niet, maar dat geldt voor de meeste mensen op dit forum.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:52 schreef 053Timo het volgende:
Ik ken jou verder niet maar ik kwam dit forum toevallig tegen dus hoezo nou weer popi dan?! Ik zeg helemaal niks over het programma en/of kandidaten. Ik heb nog niks verteld over iemand oid dus....
Precies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Liesbeth schijnt van toyboys te houden en als je even met haar praat praat ze de oren van je kop.
Oh oke? Kreeg de verkeerde/een andere indruk door de 'kwam dit forum tegen' zin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:38 schreef BlueMage het volgende:
Uh Timo zit hier al sinds 2011, dus toch wel een beetje respect voor hem.
Ik vind het ook niet zo erg, hij verraadt niet wie er gewonnen heeft ofzo, gewoon beetje vertellen hoe die mensen nu in 't echt zijn. Dat zie je ook niet altijd goed terug in zo'n show.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan nog, het is toch juist wel leuk/grappig/interessant om soms even met zo'n deelnemer te kunnen praten, net zoals er uiteindelijk 3 van die maagden in het Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan-topic zaten.
Beetje info over hoe slecht de montage was, info over bepaalde situaties, etc.
haha thanks! Als mensen vragen hebben wil ik ze wel beantwoorden hoor; we mogen eigenlijk overal wel overal praten behalve wie wanneer afvalt zeg maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg, hij verraadt niet wie er gewonnen heeft ofzo, gewoon beetje vertellen hoe die mensen nu in 't echt zijn. Dat zie je ook niet altijd goed terug in zo'n show.
Ik denk dat je de 8 dinsdagen vanaf 20 augustus sowieso alvast moet vrijhouden voor alle mensen die kijken en van alles willen vragen na iedere afleveringquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef 053Timo het volgende:
[..]
haha thanks! Als mensen vragen hebben wil ik ze wel beantwoorden hoor; we mogen eigenlijk overal wel overal praten behalve wie wanneer afvalt zeg maar
Leeft t programma hier zo erg dan? We moeten ook al chatten met kijkers na de aflevering op de facebook pagina van DACVN.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 8 dinsdagen vanaf 20 augustus sowieso alvast moet vrijhouden voor alle mensen die kijken en van alles willen vragen na iedere aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |