Schade!quote:
"we formed our band over a mutual love for not liking celine dion"quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:19 schreef Felixa het volgende:
"What's your favourite colour?"
"Celine Dion."
![]()
En dan kies je voor Ajakkes?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:45 schreef Beftones het volgende:
Die cd's vind ik eigenlijk altijd wat tegenvallen van QOSTA maar live op Werchter was het geniaal een aantal jaar geleden. Goeie quotes ook van die Homme 'if Amy Winehouse did what I did she would have been a dead girl now'. Profetisch gewoon destijds. Ik heb overigens nog drie kaarten over voor Ziggodome want het concert valt samen met Ajax.
quote:
Alleen op de tweede ring zijn er nog plekken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Laatst was er trouwens reclame op t.v. voor QOTSA in het Ziggodom. Is dat dan nog niet allang uitverkocht?
https://www.facebook.com/(...)osts/581433681912700quote:Queens of the Stone Age komt op zaterdag 9 november voor een exclusieve clubshow naar Tivoli Utrecht! Frontman Josh Homme heeft besloten speciaal voor de Nederlandse fans voorafgaand aan de show in de Amsterdamse Ziggo Dome een exclusieve clubshow te geven en koos Tivoli Oudegracht als locatie.
Iedereen die een kaartje heeft voor de QOTSA show in Ziggo Dome, krijgt de mogelijkheid kaarten te kopen voor de intieme show in Tivoli. Alle kaartkopers van de Ziggo Dome show ontvangen volgende week donderdag een mail met de geheime ticketlink.
Oeh!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:33 schreef Felixa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/581433681912700
Eigenlijk is het best een vreemde actie inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
wtf![]()
Alleen voor Ziggo Dome tickethouders?Dat wil je toch niet meer naar de ZD?
Of je wilt heel graag 2x
Ik wil best graag wel 2x hoor, alleen dan zal Tivoli wel betere show blijven, alleen al om de locatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
wtf![]()
Alleen voor Ziggo Dome tickethouders?Dat wil je toch niet meer naar de ZD?
Of je wilt heel graag 2x
Ik vind het niet zo vreemd. Met die ZD-houders weet je wel zeker dat je ook echte kaartjeskopers te pakken hebt en geen opkopers die de kaartjes weer voor veel geld doorverkopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een vreemde actie inderdaad.
Ja in dat opzicht is het een prima actie, je hebt wel de echte fans te pakken inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd. Met die ZD-houders weet je wel zeker dat je ook echte kaartjeskopers te pakken hebt en geen opkopers die de kaartjes weer voor veel geld doorverkopen.
Een intiem concertje is natuurlijk andere koek dan in het Ziggodome. Ik zou beide wel willen zien. *duimt*
Die krijgen natuurlijk ook voor elke transactie gewoon een kans om twee kaartjes te kopen, hoor. Ligt er even aan of de tickets voor Tivoli op naam staan, of ze enkel bij de kassa opgehaald kunnen worden, etc. Maar Nederland kennende zullen het wel weer halve maatregelen zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd. Met die ZD-houders weet je wel zeker dat je ook echte kaartjeskopers te pakken hebt en geen opkopers die de kaartjes weer voor veel geld doorverkopen. [..]
Facebook van Live Nation.quote:
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Facebook van Live Nation.
Staat ook bij dat kaarten voor Tivoli EUR 45,- gaan kosten.
Enige maatregel die ik kan vinden is deze (op de site van Tivoli zelf):quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die krijgen natuurlijk ook voor elke transactie gewoon een kans om twee kaartjes te kopen, hoor. Ligt er even aan of de tickets voor Tivoli op naam staan, of ze enkel bij de kassa opgehaald kunnen worden, etc. Maar Nederland kennende zullen het wel weer halve maatregelen zijn.
quote:Toegang tot de show wordt gegeven op vertoon van zowel het Ziggo Dome ticket als het Tivoli ticket, beide dienen dus te worden meegenomen op 9 november.
Dat moet genoeg zijn om de zwarthandel niet al te rendabel te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Enige maatregel die ik kan vinden is deze (op de site van Tivoli zelf):
[..]
Waar is dat? Mitsubishi Electric Halle? Daar heb ik laats op fok! Nog wat over geschrevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik zie dit topic nu staan en realiseer me dat QOTSA in Düsseldorf nog maar een paar weekjes wachten is.
Jep. Dat wordt op tijd verterekken dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar is dat? Mitsubishi Electric Halle? Daar heb ik laats op fok! Nog wat over geschrevenEcht een ramp om daar binnen te komen op tijd..
Moeten een zoeken op 'Dagoduck Mitsubishi Electric Halle' in het muziek luistersessies topic mijn concertervaring neergezetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep. Dat wordt op tijd verterekken dan.
kun je dat bericht eens kopiëren? Ik zie het nergens op Facebook. Wij zijn met z'n vijven maar de kaarten staan op mijn naamquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:52 schreef Felixa het volgende:
Ik lees nu dat je "maar" twee kaarten kunt kopen via die link.
Wij zijn met z'n vieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |