Tijdens het concert zelf heb ik overal tussen rij 3 en rij 20 en tussen 5 meter links en 5 meter rechts van het midden wel gestaan / me wel begeven. Daar had ik zelf weinig over te zeggen trouwensquote:Op zondag 12 november 2023 08:27 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh dan stond ik in de buurt, ongeveer 5e rij midden.
Vanavond weer naar Antwerpen! Dat wordt mijn 4e keer qotsa dit jaar
Ik heb zo ongeveer dezelfde route afgelegdquote:Op zondag 12 november 2023 09:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens het concert zelf heb ik overal tussen rij 3 en rij 20 en tussen 5 meter links en 5 meter rechts van het midden wel gestaan* Dagoduck wel begeven. Daar had ik zelf weinig over te zeggen trouwens
Oeps, FOK! maakte er een roodgedrukte tekst van.quote:Op zondag 12 november 2023 12:54 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer dezelfde route afgelegd![]()
We zullen elkaar vast gezien hebben.
Ik heb nog een staanplaats ticket over voor vanaaf, mocht een fokker interesse hebben! Anders gaat ie naar swap
Schattigquote:Op maandag 27 november 2023 22:04 schreef Felixa het volgende:
Wat een leuk interview! 12-jarige Ierse fan interviewt Josh.![]()
Schattig maar zeker niet alleen schattig. Ik vond het een vrij goed interviewquote:
Schattig vinden is niet afdoen. Ik had ook aandoenlijk kunnen zeggen, want dat vond ik het ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Schattig maar zeker niet alleen schattig. Ik vond het een vrij goed interview
Carré ? Da's toch een theater?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Felixa het volgende:
Jaaaaa, vanmorgen kaarten weten te scoren voor Carré!
Apart. Mooi.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt ook een iets ander concert dan anders.
Bekijk deze YouTube-video
Ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Felixa het volgende:
Jaaaaa, vanmorgen kaarten weten te scoren voor Carré!
ja maar dat is toch gewoon een verkapte MTV unplugged?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt ook een iets ander concert dan anders.
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |