Tijdens het concert zelf heb ik overal tussen rij 3 en rij 20 en tussen 5 meter links en 5 meter rechts van het midden wel gestaan / me wel begeven. Daar had ik zelf weinig over te zeggen trouwensquote:Op zondag 12 november 2023 08:27 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh dan stond ik in de buurt, ongeveer 5e rij midden.
Vanavond weer naar Antwerpen! Dat wordt mijn 4e keer qotsa dit jaar
Ik heb zo ongeveer dezelfde route afgelegdquote:Op zondag 12 november 2023 09:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens het concert zelf heb ik overal tussen rij 3 en rij 20 en tussen 5 meter links en 5 meter rechts van het midden wel gestaan* Dagoduck wel begeven. Daar had ik zelf weinig over te zeggen trouwens
Oeps, FOK! maakte er een roodgedrukte tekst van.quote:Op zondag 12 november 2023 12:54 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer dezelfde route afgelegd![]()
We zullen elkaar vast gezien hebben.
Ik heb nog een staanplaats ticket over voor vanaaf, mocht een fokker interesse hebben! Anders gaat ie naar swap
Schattigquote:Op maandag 27 november 2023 22:04 schreef Felixa het volgende:
Wat een leuk interview! 12-jarige Ierse fan interviewt Josh.![]()
Schattig maar zeker niet alleen schattig. Ik vond het een vrij goed interviewquote:
Schattig vinden is niet afdoen. Ik had ook aandoenlijk kunnen zeggen, want dat vond ik het ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Schattig maar zeker niet alleen schattig. Ik vond het een vrij goed interview
Carré ? Da's toch een theater?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Felixa het volgende:
Jaaaaa, vanmorgen kaarten weten te scoren voor Carré!
Apart. Mooi.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt ook een iets ander concert dan anders.
Bekijk deze YouTube-video
Ditquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:25 schreef Felixa het volgende:
Jaaaaa, vanmorgen kaarten weten te scoren voor Carré!
ja maar dat is toch gewoon een verkapte MTV unplugged?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt ook een iets ander concert dan anders.
Bekijk deze YouTube-video
Of dat ie 1.5m van je af datzelfde mes met enige kracht in de balustrade van Carre zet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:11 schreef Felixa het volgende:
En dat ik oog in oog zou staan met Josh Homme, op 1,5 meter afstand, met een hakmes in zijn hand, stond niet op mijn bingokaart.
Ja dat was ook vlak bij ons.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of dat ie 1.5m van je af datzelfde mes met enige kracht in de balustrade van Carre zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |