In een grijs en ver verleden werden er op het chat medium IRC door bezoekers van het MUZ forum wel eens "luistersessies" gedaan. Dan werd er op een avond naar een rijtje albums geluisterd en werd er op IRC over de nummers gepraat. Dit geeft een extra dimensie aan het beluisteren van albums, omdat je het tegelijk doet.
Nu leek het mij een leuk idee om dit weer eens te doen. Maar dan moeten we wel eerst een plaat uitzoeken. Het lijkt mij het leukste om een plaat de beluisteren die vrij recent op spotify gezet, zodat iedereen in principe een versie kan luisteren (eigen plaat kan ook natuurlijk)
Nu wil ik vragen lijkt jullie dat een leuk idee en zo ja welk(e) album(s)
Ik zat te denken aan de nieuwe david bowie/ queens of the stone age/ boards of canada/ daft punk eventueel in combinatie met wat oudere albums van dezelfde bands...
Lijkt jullie dit wat? Zo ja spui dan hier alvast je ideeën voor welke albums. We kunnen dan mikken op een datum ergens volgende week voor de eerste luistersessie
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||