Hij heeft hier al 58 plays in iTunes en dan moet ik eigenlijk de vinyl-plays er nog bij op tellenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, drie dus. Twijfelde al of die erop kwam te staan. Ach, het is een gigantisch goed nummer dus ze mogen em van mij erop zetten. Komt ie ook wat vaker voorbij op mijn ipod
Is dat van Damien Rice?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
4 dagen voor de release lag-ie al op de mat. Keer wat anders
Leuk albumpje hoor
Hoogtepunten:
Juniper was het bandjes van Damien Rice, Paul Noonan en de overige bandleden. Daarna is Damien Rice solo gegaan en hebben Paul Noonan en zijn overige bandleden Bell X1 begonnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat van Damien Rice?![]()
Alleen dat eerste album dan of niet? Nooit geweten
Goede band, ga me er maar eens meer in verdiepen dan
Ik dacht al, was toch geen Bell X1 maar Juniperquote:Op maandag 24 juni 2013 17:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Juniper was het bandjes van Damien Rice, Paul Noonan en de overige bandleden. Daarna is Damien Rice solo gegaan en hebben Paul Noonan en zijn overige bandleden Bell X1 begonnen.
Sommige solonummers van Rice zijn ook mede geschreven door de rest van de band, zoals:
Vast wel een herkenbare melodieVolcano is ook uit het Juniper tijdperk.
Ja, nummers, maar albums niet toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Felagund het volgende:
Hadden we deze discussie niet al eerder.Ik wilde een top 5 Wilco voorstellen voor het topic, maar die is al geweest.
Duh. Mensen die dat niet horen hebben poep in hun oren.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Beste album is natuurlijk Yankee. Hotel. Foxtrot.
Zit ie hier niet tussen? Staan iig genoeg mooie nummers tussen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Help me out, geen idee wat dit nummer is, maar heb hem al dagen in mijn hoofd. Heb hem ingefloten:
http://vocaroo.com/i/s1R0YK9jCyVX
Deuntje is iets hoger dan mijn gefluit.
Stiekem is het wel de beste jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Duh. Mensen die dat niet horen hebben poep in hun oren.
Nop ook niet, over een half jaar ofzo zal ik hem wel ergens toevallig horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zit ie hier niet tussen? Staan iig genoeg mooie nummers tussen.
Het zou best eens kunnen dat ie erbij staat...
http://www.pastemagazine.(...)car-commercials.html
Wel jammer dat je hem dan net hebt misgelopen. Begin mei was ie namelijk voor drie concerten nog in Nederland.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik kreeg daarnaast van een Amerikaan een songwriter waar ik nog nooit van gehoord had, John Murry. Klinkt ook fijn moet ik zeggen!![]()
Laat je bevindingen in Japan weten he, ik ga wss in 2015 er een half jaar studeren. Ik prefereer Seoul boven Tokyo eigenlijk, maar onze Universiteit heeft daar geen samenwerkingsverbanden en in Tokyo wel, dus dan maar Tokyo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik moest wachten op mijn trein naar Osaka, dus heb in 't hostel even mezelf bijgespijkerd op wat releases van de afgelopen weken, en die nieuwe van James Holden, man wat is die ongelooflijk vet op het eerste gehoor!![]()
Ik kreeg daarnaast van een Amerikaan een songwriter waar ik nog nooit van gehoord had, John Murry. Klinkt ook fijn moet ik zeggen!![]()
Wel geinig hoor, eigenlijk gewoon een pop-duo maar net wat origineler.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie Tegan & Sara? Moet er morgen heen om te recenseren maar ken het eigenlijk nietMoet nog even snel inluisteren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |