Het einde ook. En het middenstuk. Alleen Less Than You Think nietquote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Felagund het volgende:
Ik ben nu A Ghost is born aan het luisteren, het begin van het album is wel briljant.
De eerste 5 minuten zijn wel leukquote:
Ik heb een festival gehad, de tijd is voor mij opnieuw begonnenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Felagund het volgende:
Hadden we deze discussie niet al eerder.Ik wilde een top 5 Wilco voorstellen voor het topic, maar die is al geweest.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een rust in dit topic! Geen eens een topic vol dit weekendZat iedereen bij BKS ofzo?
Hipster albumquote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Beste album is natuurlijk Yankee. Hotel. Foxtrot.
9 september me afsluiten van de buitenwereld.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
Nieuw album Arctic Monkeys aangekondigd ooohhhhhh
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
9 september me afsluiten van de buitenwereld.
Grapje natuurlijk.. Dat doe ik wel op de dag dat het lekt
Alleen zonde dat R U Mine? er op staat. Geweldig nummer vind ik het, maar het is tegen de tijd dat het album uitkomt al 19 maanden oudquote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]Nieuwe AM is altijd weer een gegadigde voor album van het jaar, die twee (drie?) nummers die ik tot nu toe heb gehoord beloven weer veel goeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |