Het verschil tussen "internetdating" of "reallifedating" is dat je met het internetdating direct weet of iemand wel of niet single is, je kunt elkaar aftasten, veel sneller een gesprek voeren en als het niet klikt direct weer kunt verwijderen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En hier maar opscheppen dat het juist zo kei en kei hard was.....quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
ik schat zo in dat habitue een zachtere kant heeft dan Silenus.
Lees mee in dit topic en je merkt dat het hier ook vol zit met mensen die hopeloos op zoek zijn/te graag willen. Die heb je er altijd tussen zitten. Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef -Splash- het volgende:
Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.
Snel! Zet je computer uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gedroomd over PinkDwarf en Habi![]()
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Hadden ze hun kleren aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]gelukkig wel!
PD vond juist de kleding die Habi aan had niet leuk
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorWat was de oplossing dan; kleren uit?
Totaal niet. Maar op Andro na lezen we niet veel over dates meer (wait whut? Op Andro na... dat klinkt raarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Lolthe fuck. we houden de gemoederen aardig bezig hier.
Ach... underdressed.... undressed...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.
Geen idee hoe het zou aflopen, want toen moest ik echt eens op de wekker kijken, want die liep maar niet af.
(en dat klopte ook, daardoor iets te laat op m'n werk)
flesje wijn al koud?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
Oeh leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
quote:
Sterk bezig!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Clicks_nl het volgende:
Nee, wit met bubbels
Rood zonder bubbels. Maar die ligt dan weer niet koel
Voorovergebogen, met rok omhoog en slip opzij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Coco98 het volgende:
Zo de grote trek naar het noorden des lands, maar er zou iets lekkers voor me klaarstaan
Kan niet missen, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voorovergebogen, met rok omhoog en slip opzij.
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Coco98 het volgende:
Zo de grote trek naar het noorden des lands, maar er zou iets lekkers voor me klaarstaan
Veel plezier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
zeg mensen mag het iets respectvoller en minder beeldend m.b.t. rok omhoog e.d.?
[..]
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat voor pizza wou hij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
zeg mensen mag het iets respectvoller en minder beeldend m.b.t. rok omhoog e.d.?
[..]
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef HaerdenC het volgende:
pfff ... maar eens naar Belgie afzakken dat doen we niet he ...
hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen dan
wanneer gaan we stappen in Antwerpen dan? 3 kwartier van mij af.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
hahahayeah ben niet bi of zo
maar voor avondje gaan stappen of zo ...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen dan
Jullie kunnen ook gaan paardrijden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
hahahayeah ben niet bi of zo
maar voor avondje gaan stappen of zo ...
Have fun!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Clicks_nl het volgende:
Krijg net sms dat mijn date op de afsluitdijk rijdt, tegenovergesteld qua richting aan Coco dus. Jullie ook veel plezier
Ondertussen hier de voorbereidingen klaar, als ze er is kan de lasagne zo de oven in
Slechte ervaringen met het daten van paardenmeisjes. Heb geen enkele reden om te geloven dat paardenjongens beter zouden zijn, eerder nog slechterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook gaan paardrijden?
[ afbeelding ]
Volgens mij zat Haerdenc meer de richting van Limburg op? Antwerpen is wel fijn, wanneer komt de Fyra weer terug?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanneer gaan we stappen in Antwerpen dan? 3 kwartier van mij af.
Ik kom overal ik woon eigenlijk op de grens van Limburg en Brabant waar de snelwegen Luik Leuven Brussel en Luik antwerpen mekaar kruisen dus ik ben eigenlijk overal snel ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Volgens mij zat Haerdenc meer de richting van Limburg op? Antwerpen is wel fijn, wanneer komt de Fyra weer terug?
FUquote:
leuk, ook fok!ster?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat voor pizza wou hij?
Ik wil Coco niet voor het hoofd stoten... maar eh... ik ga ook dit weekend naar het noorden (groningen) voor een date......
Zal wel met zijn vriendin zijn tenzij ik wat gemist heb. Date van mij (wel een fokster) komt hierheen zodra ik er hier eentje op bed heb gegooid. En ik ben ongelofelijk gaarrr....quote:
Nee.quote:
Thanks, en het is echt een date. Het begon ooit als meet, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.Hj;
Veel plezier HJ!Echt een date? Of meer een meet?
Nee, niks geen gevoos.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef -Splash- het volgende:
Oe! Dat gaat dan sowieso een leuke avond worden. Of je ziet de hele marathon... of je krijgt er niets van mee.
Niet spoileren gaarne. Ik moet seizoen drie nog zien!quote:
Handjes thuis? Yeah rightquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, niks geen gevoos.Kijken zal ze, met een kroes schuimend bier in de handjes.
droomvrouw is obvious dezequote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Gister date 2 gehad en ben net thuis! Vanavond date nummer 3
! Dit is echt een super leuke meid waarbij het op elk vlak gewoon echt klikt en we het over alles eens zijn
! Eindelijk een echte leuke meid!
Haha dat zei je ook over die vorigequote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
! Dit is echt een super leuke meid waarbij het op elk vlak gewoon echt klikt en we het over alles eens zijn
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha dat zei je ook over die vorige
leuk voor je Blue_Note!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
leuk voor je Blue_Note!
Clicks_NL hoe was jouw date?
hier succesvolle tweede date, Coco98 doet later verslag
Leuke reactie!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.
Die mensen (niet jij) die altijd alles maar bagatelliseren. Zo irritant.
Wat een mooie film!- Da's toch allemaal geacteerd.
![]()
Ajax is kampioen!- Ja wat wil je met die tegenstanders.
![]()
Wat een toffe vakantie!- Ja je betaalde er dan ook de hoofdprijs voor.
![]()
Ik heb een superleuke date gehad!- Ja en? Je vorige dates liepen ook op niks uit.
![]()
Blue_Note, trek je er niks van aan. Met het risico om als natte EO-homofiel bestempeld te worden: 'lekker van genieten jongen!'
Ook alleen maar omda..quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.
Die mensen (niet jij) die altijd alles maar bagatelliseren. Zo irritant.
Wat een mooie film!- Da's toch allemaal geacteerd.
![]()
Ajax is kampioen!- Ja wat wil je met die tegenstanders.
![]()
Wat een toffe vakantie!- Ja je betaalde er dan ook de hoofdprijs voor.
![]()
Ik heb een superleuke date gehad!- Ja en? Je vorige dates liepen ook op niks uit.
![]()
Blue_Note, trek je er niks van aan. Met het risico om als natte EO-homofiel bestempeld te worden: 'lekker van genieten jongen!'
quote:
Grappige is dat vanaf de tweede trede ik jou er wel in terug herken zolang als je hier post...quote:
* weethetevennietmeer ziet het helemaal voor zich.. *stuitert van de trap af..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
Jammer dat de een na laatste trede altijd ingezeept is....
Sylvesterrr heeft toch 36 katten? Nou dan. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
om het even kort te houden UVT / Leeftijdsgenoot
Stiekem wil ik hem ook wel maar ik heb geen vagina.
Jaaaa, hele vreemde date. Dat doet niemand ons ooit naquote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef habitue het volgende:
Vreemdste date ooit.Wel 4e date in de planning!
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef habitue het volgende:
Vreemdste date ooit.Wel 4e date in de planning!
Meer. Details.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Jaaaa, hele vreemde date. Dat doet niemand ons ooit naGTST scenes nagespeeld ongeveer.
Heb wat geduld kleine Spezzmans.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh... Meer dan wat vage zinnen posten ze niet...
Heeft eigenlijk niks met Habi en mij te maken. Ik had vanavond een hele vreemde situatie en hij ook. En die situaties samen zorgden voor een hele vreemde date. Daarnaast hadden hij en ik er bijna een punt achter gezet (sterker nog, dat hadden we al gedaan!), maar zorgden die vreemde situaties ervoor dat we met elkaar wat diepere conversaties gingen voeren. De druk van het daten was ook weg en toen begonnen we meer onszelf te zijn en vonden we elkaar opeens leukerquote:
Concurquote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
P.s. we hebben heerlijke harde en geile seks gehad!
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nou, vertel eens? Heeft Pinkdwarf hem graag in 'r reet? Werd Habitue met een voorbinddildo vernederd? Anders is dat zo'n toevoeging van weinig waarde vind ik altijd.quote:
Je hebt vast wel een beeld van geile harde seks toch. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met goedmaakseks.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Nou, vertel eens? Heeft Pinkdwarf hem graag in 'r reet? Werd Habitue met een voorbinddildo vernederd? Anders is dat zo'n toevoeging van weinig waarde vind ik altijd.
Het wordt steeds gekker. Het was date 3, jullie waren dus samen, maar hadden afzonderlijk van elkaar een vreemde situatie?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk niks met Habi en mij te maken. Ik had vanavond een hele vreemde situatie en hij ook. En die situaties samen zorgden voor een hele vreemde date. Daarnaast hadden hij en ik er bijna een punt achter gezet (sterker nog, dat hadden we al gedaan!), maar zorgden die vreemde situaties ervoor dat we met elkaar wat diepere conversaties gingen voeren. De druk van het daten was ook weg en toen begonnen we meer onszelf te zijn en vonden we elkaar opeens leukerDus date 4 wordt een bos- of strandwandeling oid zodat we juist meer kunnen kletsen om elkaar beter te leren kennen. Pfoe, zoiets!
Dus daarvoor was er ruzie? Waarover dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een beeld van geile harde seks toch. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met goedmaakseks.
Wel opletten hè, ze hadden er een punt achter gezet maar na de "diepe conversaties" gaan ze nu toch verder daten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus daarvoor was er ruzie? Waarover dan?
Ja, en? Daar zal toch ook een aanleiding voor geweest zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel opletten hè, ze hadden er een punt achter gezet maar na de "diepe conversaties" gaan ze nu toch verder daten.
Bij mij duurt het sws altijd wel wat langer voor je mij echt kent, voordat ik mezelf echt blootgeef. (Figuurlijk bedoel ikquote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Yuki het volgende:
Anyway, ik ben altijd wat huiverig als "de druk van het daten" eraf moet om jezelf te kunnen zijn en elkaar leuk te vinden
Dit ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel opletten hè, ze hadden er een punt achter gezet maar na de "diepe conversaties" gaan ze nu toch verder daten.
Auwquote:Op zondag 23 juni 2013 02:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mijn vreemde situatie had te maken met mijn ex-date "De Meester" die nu in een relatie zit. Maar die relatiedatum ligt op een bepaalde datum, terwijl ik na die datum nog met hem naar bed ben geweest. Dus ik voelde me nogal gebruikt
Dit maakt het nog niet echt duidelijker, neequote:En het was niet zo zeer dat de druk eraf moest zijn. Het waren meer wat misverstanden die het ervoor wat lastiger maakte. Die hebben we uitgesproken en eigenlijk hadden we hetzelfde idee alleen hebben we het beiden niet zo uitgevoerd. Lastig uit te leggen, sorry.
De meester?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mijn vreemde situatie had te maken met mijn ex-date "De Meester" die nu in een relatie zit. Maar die relatiedatum ligt op een bepaalde datum, terwijl ik na die datum nog met hem naar bed ben geweest. Dus ik voelde me nogal gebruiktHabi zijn verhaal moet hijzelf maar over beslissen of hij dat wil vertellen, al gok ik op nee.
En het was niet zo zeer dat de druk eraf moest zijn. Het waren meer wat misverstanden die het ervoor wat lastiger maakte. Die hebben we uitgesproken en eigenlijk hadden we hetzelfde idee alleen hebben we het beiden niet zo uitgevoerd. Lastig uit te leggen, sorry.
Haha nee, hij was gewoon echt meesterquote:
Deceptiequote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha nee, hij was gewoon echt meesterop een basisschool.
En ja, I've moved on
Misschien morgen, nu slapen. Je hebt me uitgeput!quote:Op zondag 23 juni 2013 02:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
Habi zijn verhaal moet hijzelf maar over beslissen of hij dat wil vertellen, al gok ik op nee.
Hebben jullie wel elkaars telefoonnr? Meestal blok ik iemand direct zodra ik haar telefooonnr heb, je wordt anders steeds gedwongen om iets te zeggen op Paiq.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:33 schreef Yuki het volgende:
Vaag gedoe hier... M'n paiqdate van over anderhalve week (duurt lang!!) lijkt sinds vrijdagavond volcontinu online te zijn, maar reageert nergens op.
Er zijn zó veel scenario's mogelijk dat ik probeer er niet te veel aandacht aan te besteden, maar ik merk dat m'n geest toch een beetje begint te dwalen...
Of kan je de site gewoon 24/7 open laten staan zonder automatisch uitgelogd te worden bij inactiviteit?
Eens met dat huiverig zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker. Het was date 3, jullie waren dus samen, maar hadden afzonderlijk van elkaar een vreemde situatie?
En daarnaast... (Bijna) een punt erachter gezet? Dat lag niet in de lijn der verwachtingDe keiharde seks dan weer wel
Nu ben ik, net als de rest waarschijnlijk, wel benieuwd naar de "vreemde situaties".
Anyway, ik ben altijd wat huiverig als "de druk van het daten" eraf moet om jezelf te kunnen zijn en elkaar leuk te vinden (in mijn ervaring is dit positieve effect vaak van korte duur), maar hoop voor jullie dat het goed uitpakt
Waar reageert hij niet op? Paiq of whatsapp? En heb je meerdere berichten gestuurd of 1?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:33 schreef Yuki het volgende:
Vaag gedoe hier... M'n paiqdate van over anderhalve week (duurt lang!!) lijkt sinds vrijdagavond volcontinu online te zijn, maar reageert nergens op.
Er zijn zó veel scenario's mogelijk dat ik probeer er niet te veel aandacht aan te besteden, maar ik merk dat m'n geest toch een beetje begint te dwalen...
Of kan je de site gewoon 24/7 open laten staan zonder automatisch uitgelogd te worden bij inactiviteit?
+1quote:Op zondag 23 juni 2013 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe het één betrekking heeft op het andere, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
+2quote:
Het is ook beetje vaag allemaal.... Laten we het er gewoon op houden dat het echte goede gevoel wat de eerste 3 dates miste, pas de laatste uurtjes naar boven kwamen, nadat we hadden besloten om er een einde aan te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe het één betrekking heeft op het andere, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Dus daarvoor waren het meer seksdates? Toch? Jullie hadden al eerder geboemboemd?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is ook beetje vaag allemaal.... Laten we het er gewoon op houden dat het echte goede gevoel wat de eerste 3 dates miste, pas de laatste uurtjes naar boven kwamen, nadat we hadden besloten om er een einde aan te maken.
Enerzijds doordat we daarna gingen bespreken waar het misliep, en dat er over en weer misverstanden waren, anderzijds door goede gesprekken over dingen die waren voorgevallen die avond in ons persoonlijke leven.
Verder was het gewoon best wel bizar dat ik in de deuropening stond op het punt om te vertrekken, en even daarna hadden we goede gesprekken, veel lol en eindigden we in bed.
Nee niet aan 1 date dat klopt. Het was ook echt wel leuk samen, maar ik stelde me wat defensief op t.o.v. PD door wat dingen die ze zei(achteraf ten onrechte), en voor PD voelde het daardoor alsof ik haar niet echt leuk vond.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar wáárom besloten jullie er een einde aan te maken? Het zal niet van één mindere date af hebben gehangen lijkt me. En hier waren er - uiteraard - alleen maar euforische berichten te lezen, vandaar.
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus daarvoor waren het meer seksdates? Toch? Jullie hadden al eerder geboemboemd?
Wat voor dingen waren dat? Bijvoorbeeld blijven openstaan voor daten met anderen waardoor jouw houding wat defensiever werd? (Daar denk ik dan aan als ik dit lees)quote:Op zondag 23 juni 2013 10:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee niet aan 1 date dat klopt. Het was ook echt wel leuk samen, maar ik stelde me wat defensief op t.o.v. PD door wat dingen die ze zei(achteraf ten onrechte), en voor PD voelde het daardoor alsof ik haar niet echt leuk vond.
Klinkt niet echt goed nee. Maar je hebt dus ook niet zijn telnr? Dates ver in de toekomst plannen blijft tricky. Was het contact de dagen voor vrijdag nog wel echt goed?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:33 schreef Yuki het volgende:
Afgelopen vrijdag reageerde hij vrij snel op mijn "ik ben weer thuis!" berichtje. Omdat ik het een beetje zat ben om steeds een mailtje van Paiq (je hebt een nieuw bericht van...) af te wachten, gaf ik hem in mijn volgende bericht m'n telefoonnr. Hij was toen al online, maar ik weet dat hij het wel eens op de achtergrond aan heeft staan als 'ie iets voor z'n werk doet. Geen alarmbellen dus toen ik niet meteen een reactie kreeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:40 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hebben jullie wel elkaars telefoonnr? Meestal blok ik iemand direct zodra ik haar telefooonnr heb, je wordt anders steeds gedwongen om iets te zeggen op Paiq.
Maar waarom zo verschrikkelijk ver van te voren een date plannen?!
Seems legit!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag reageerde hij vrij snel op mijn "ik ben weer thuis!" berichtje. Omdat ik het een beetje zat ben om steeds een mailtje van Paiq (je hebt een nieuw bericht van...) af te wachten, gaf ik hem in mijn volgende bericht m'n telefoonnr. Hij was toen al online, maar ik weet dat hij het wel eens op de achtergrond aan heeft staan als 'ie iets voor z'n werk doet. Geen alarmbellen dus toen ik niet meteen een reactie kreeg.
Maar toen ik gisteren, vannacht en vanmorgen inlogde was hij ook steeds online... Heb m dus niet offline gezien sinds vrijdag.
Enige dat ik me nu kan bedenken, als hij niet "echt" online is, is dat hij ingelogd is op z'n werk en vergeten uit te loggen voor het weekend. Hij is ICT'er, dus pc's op z'n werk zullen wel 24/7 up & running zijn.
Oh, en zo ver van tevoren een date plannen: ik was op vakantie, dus eerder dan deze week kon sowieso niet en zijn agenda stond al bomvol deze week, dus werd 't eerste week juli. Het kwam gewoon niet eerder uit, helaas.
Hij reageert niet op paiq. Heb vrijdag gereageerd op zijn laatste bericht en m'n nummer gegeven, en vannacht nog wel even hoi gezegd omdat ik verbaasd was dat hij weer/nog steeds online was.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar reageert hij niet op? Paiq of whatsapp? En heb je meerdere berichten gestuurd of 1?
Nee dat niet, meer dingen die ze zei over hoe ze is met jongens en ik dat niet bij ons terug zag. Maar dat bleek dus eigenlijk wat anders te liggen. Hoe en wat precies dat word me wat te persoonlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat voor dingen waren dat? Bijvoorbeeld blijven openstaan voor daten met anderen waardoor jouw houding wat defensiever werd? (Daar denk ik dan aan als ik dit lees)
Dudee.. vinden jullie het niet akward om de date zo open en bloot voor jan en alleman te ontleden?!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer dingen die ze zei over hoe ze is met jongens en ik dat niet bij ons terug zag. Maar dat bleek dus eigenlijk wat anders te liggen. Hoe en wat precies dat word me wat te persoonlijk.
Jij reserveerde dus wat afstand als gevolg van iets wat je verkeerd interpreteerde, zij voelde dat aan en deed eigenlijk hetzelfde. Herkenbaar wel...quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer dingen die ze zei over hoe ze is met jongens en ik dat niet bij ons terug zag. Maar dat bleek dus eigenlijk wat anders te liggen. Hoe en wat precies dat word me wat te persoonlijk.
Meh ik niet hoor, PD ook niet (denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dudee.. vinden jullie het niet akward om de date zo open en bloot voor jan en alleman te ontleden?!
Whehe. Dat is juist zo leuk aan fokkers die onderling daten en dat hier trots melden. Met de billen bloot zullen ze.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dudee.. vinden jullie het niet akward om de date zo open en bloot voor jan en alleman te ontleden?!
Spijker, kop enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij reserveerde dus wat afstand als gevolg van iets wat je verkeerd interpreteerde, zij voelde dat aan en deed eigenlijk hetzelfde. Herkenbaar wel...
Relax! Wacht maandag even af!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij reageert niet op paiq. Heb vrijdag gereageerd op zijn laatste bericht en m'n nummer gegeven, en vannacht nog wel even hoi gezegd omdat ik verbaasd was dat hij weer/nog steeds online was.
Maar ja. ALS dat ingelogd-op-werk verhaal klopt, krijgt hij ook geen mailtjes van paiq dat hij nieuwe berichten heeft en kan het dus volstrekt aan 'm voorbij gaan dat ik contact met m zoek.
Dat is hoe het overkwam. Ipv een domme smiley kan je het ook uitleggenquote:
Oh, vertel daar eens wat meer over, Paul.quote:
Hoezo kwam dat zo over, je hebt de dateverslagen toch gelezen?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is hoe het overkwam. Ipv een domme smiley kan je het ook uitleggen
Lees: Habi zijn "converstatie" kwam diep genoeg om verder te willen daten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou we waren aan elkaar gekoppeld door paiq door dat kunstmatige intelligentie ofzoietsquote:Op zondag 23 juni 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, vertel daar eens wat meer over, Paul.
Nice! Jullie komen uit de buurt? Have fun vanmiddag!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou we waren aan elkaar gekoppeld door paiq door dat kunstmatige intelligentie ofzoiets
Maar ja je ziet elkaar eerst onscherp, en toen later zagen we elkaar scherp. En ze leek me wel leuk, en toen gingen we heel veel chatten en whatsappen, dat was een week geleden en nu gaan we vanmiddag ff drankje doen.
Contact was primaquote:Op zondag 23 juni 2013 10:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Klinkt niet echt goed nee. Maar je hebt dus ook niet zijn telnr? Dates ver in de toekomst plannen blijft tricky. Was het contact de dagen voor vrijdag nog wel echt goed?
Toch Fetlife materiaal dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Meh ik niet hoor, PD ook niet (denk ik). Verder ga ik toch ook echt niet in op details ofzo.
Je kan ook anders online zijn via een app geloof ik. Ik zou dit niet teveel overdenken Yuki.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:33 schreef Yuki het volgende:
Nu is veel leuker toch? Beetje wind... herfst gevoel. Warme choco in dat strandtentje.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:18 schreef Plasterk het volgende:
Vanmiddag tweede date. We zouden het strand opgaan maar het weer werkt niet echt mee.
True! Dat was ook mijn voorstel.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nu is veel leuker toch? Beetje wind... herfst gevoel. Warme choco in dat strandtentje.
Ssst! Straks willen ze er niks meer over zeggen. Dit is toch heerlijk leesvoer.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:07 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja ja, ik chill alquote:Op zondag 23 juni 2013 11:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Relax! Wacht maandag even af!
Alhoewel ik het vreemd blijf vinden dat er dates worden gepland zonder dat er uberhaupt 06 nummers bekend zijn.
Bedenk me net dat ik ook een gesprek heb met iemand die al sinds donderdag niet meer reageert! maar wel online is.. oh noes.. stress!
Die werk verklaring lijkt me best wel plausibel dan... Lijkt me sterk dat hij dan opzettelijk nergens meer op zou reageren uit het niets.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Contact was primamisschien wat weinig (mijn vakantie, zijn werk, tijdverschil, etc), maar de berichten over en weer waren gewoon leuk met wederzijdse interesse.
Zijn nr heb ik nog niet, had gehoopt op een whatsappje met "hoi, dit is mijn nummer!" of een dergelijk bericht op paiq... Maar goed, het zou dus kunnen dat hij niet eens weet dat 'ie m'n nummer heeft
En de date kon dus, jammer genoeg, niet eerder. Het is een van de weinige leuke mannen die ik tegenkom op paiq en daarom ook m'n eerste paiqdate in ruim een jaar tijd. Heb er wel zin in
Dat staat er dan bijquote:Op zondag 23 juni 2013 11:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je kan ook anders online zijn via een app geloof ik.
Komt ook wel goed, ik was alleen wat verbaasd. En een date zo ver in de toekomst maakt het dan ook nog wel spannend... Anticipation!!quote:Ik zou dit niet teveel overdenken Yuki.
Die date komt heus wel. En anders; His loss!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat is inderdaad de beste samenvattingquote:Op zondag 23 juni 2013 11:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij reserveerde dus wat afstand als gevolg van iets wat je verkeerd interpreteerde, zij voelde dat aan en deed eigenlijk hetzelfde. Herkenbaar wel...
Ja dat ook, dank je.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:17 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nice! Jullie komen uit de buurt? Have fun vanmiddag!
Ja, blijkbaar! Sommige mensen zijn gewoon wat beter met woorden dan anderenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ssst! Straks willen ze er niks meer over zeggen. Dit is toch heerlijk leesvoer.
He wat jammerquote:
Maar het dus al een ex-date van je? Dan weet je toch al wat je aan elkaar hebt?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ot: Ga vanmiddag wat drinken met een ex-date/vriend van mijn beste vriendin. Mijn verwachtingen zijn heeeeeeel laag (o.a. vanwege wat uitspraken van mijn vriendin; komt er op neer dat zij denkt dat hij toch niks voor mij is, ik hem niet écht leuk zal vinden, ondanks bepaalde overeenkomstige interesses), zijn verwachtingen zijn i.t.t. de mijne geloof ik torenhoog. Ik wil niet weten wat mijn vriendin over mij heeft verteldKrijg alléén maar enthousiaste berichtjes hoeveel zin hij er in heeft... Hij is iig enthousiast
Wordt vast ook wel gezellig, voor de rest zie ik het wel
Okeee duidelijk dus. Eerlijk vragen en als je dan nog geen reactie krijgt, afkappen en inderdaad: NEXT!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef Paul het volgende:
ik ga vragen of ze wel wil afspreken, volgens mij krabbelt ze terug. Ook omdat ze gisteravond opeens smsde dat ze niet wist of ze het ging redden en dat ze na ons ook vroeg weg moest. vond het zo verdacht.
Gewoon niks meer van je laten horen. Als ze wilt maakt ze wel contact...quote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef Paul het volgende:
ik ga vragen of ze wel wil afspreken, volgens mij krabbelt ze terug. Ook omdat ze gisteravond opeens smsde dat ze niet wist of ze het ging redden en dat ze na ons ook vroeg weg moest. vond het zo verdacht.
Nee, het is een ex-date van mijn beste vriendinquote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Maar het dus al een ex-date van je? Dan weet je toch al wat je aan elkaar hebt?
Heb nu gevraagd of ze eerlijk wil zeggen of ze uberhaupt wel wil afsprekenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon niks meer van je laten horen. Als ze wilt maakt ze wel contact...
Fok is net facevook. Alleen het positieve wordt vermeldquote:Op zondag 23 juni 2013 10:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar wáárom besloten jullie er een einde aan te maken? Het zal niet van één mindere date af hebben gehangen lijkt me. En hier waren er - uiteraard - alleen maar euforische berichten te lezen, vandaar.
En wanneer dan? Of komt ze daar nog op terug? Anders gewoon lijntje omdat ze niks durft te zeggen....quote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Paul het volgende:
Ze heeft echt hoofdpijn, en ze wil echt andere keer afspreken nouja we zien wel weer![]()
Ze wil afspreken? Of heeft ze ook al een andere datum proberen e plannen?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Paul het volgende:
Ze heeft echt hoofdpijn, en ze wil echt andere keer afspreken nouja we zien wel weer![]()
Goeie! Ik laat het gewoon van haar kant afkomen nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wil afspreken? Of heeft ze ook al een andere datum proberen e plannen?
Is dat laatste niet het geval of gebeurd dat niet de komende twee dagen, dan is t afgelopen.
Appen. 'Maar ik heb je hoofd ook niet nodig.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Appen. 'Maar ik heb je hoofd ook niet nodig.![]()
x1000''
Als ze dan nog wil afspreken weet je in ieder geval zeker dat haar interesse oprecht is.
Zo spannend dat ze nooit aan eerste (internet) dates gaat doen wssquote:Op zondag 23 juni 2013 11:58 schreef Paul het volgende:
Ze is gewoon bang joh, het is natuurlijk ook spannend he een eerste date
Helemaal met mij
Wat ik niet begrijp is dat er 2 of 3 fantastische dates waren geweest, maar dat ze (en volgens mij was dat los van de vreemde situaties) er toch een punt achter hadden gezet. Dat kan ik dan weer niet matchen...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is fok schatquote:Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er 2 of 3 fantastische dates waren geweest, maar dat ze (en volgens mij was dat los van de vreemde situaties) er toch een punt achter hadden gezet. Dat kan ik dan weer niet matchen...
Nu loopt ze steeds weer aandacht te zoeken via whatsappquote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo spannend dat ze nooit aan eerste (internet) dates gaat doen wss
en helemaal met jou? lijtk me stug
Ze verveelt zich nu he.. zit de hele dag thuis.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu loopt ze steeds weer aandacht te zoeken via whatsapp
Ik ga lekker ff niets meer zeggen
ik had natuurlijk ook eerst de rest van het topic moeten doorlezen.quote:
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee wegens een tsunami aan lelijkerds de laatste tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:09 schreef Paul het volgende:
Maar het paiq concept vind ik wel lollig, en gratis
1tje was bizar. Had zo'n mooie kop. Maar na tijdje kan je alle foto's zien. Bleek er echt een terror jaap lichaam onder te zitten, ik schrok zoquote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee wegens een tsunami aan lelijkerds de laatste tijd.
Dat is inderdaad herkenbaar, zo ontstaan ruzies ook vaak, je maakt een aanname van iets wat helemaal niet hoeft te kloppen. Kropt dat op, spreekt het nooit uit. Op een gegeven moment barst de bom.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een keer een match met een score van 9.2. Best hoog. Dus een tijdje mee gekletst, foto's werden zichtbaar etc. En ik dacht te zien dat er - iets - naakt op een strand lag. Bleek 'r bikini nogal onzichtbaar te zijn onder alle vetrollen. Dat was echt een soort rollade op pootjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef Paul het volgende:
[..]
1tje was bizar. Had zo'n mooie kop. Maar na tijdje kan je alle foto's zien. Bleek er echt een terror jaap lichaam onder te zitten, ik schrok zo
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad herkenbaar, zo ontstaan ruzies ook vaak, je maakt een aanname van iets wat helemaal niet hoeft te kloppen. Kropt dat op, spreekt het nooit uit. Op een gegeven moment barst de bom.
De goedmaakseks is dan weer wel een positief gevolg![]()
Eentje is genoeg hoor, maar voorlopig heb ik voldoende aan 1 Drents meisjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:11 schreef Silenus het volgende:
Ik val op Nederlandse vrouwen, en ik gun Clicks alle Belgische meisjes van de wereld hoor.
Gewoon zeggen: Oke, ik hoor wel van je wanneer je wel kan. xxxquote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Paul het volgende:
Date was zeer aangenaam. Lekker gegeten, goede gesprekken en ze is heerlijk om tegen in slaap te vallen. Zaterdag samen Haarlem in geweest, ze had de mooiste stad van Nederland nog nooit gezien. Leverde alleen kleine discussie over Groningen op, wat volgens haar die titel verdient. Kortom, binnenkort vergelijken tijdens date 4;)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
leuk voor je Blue_Note!
Clicks_NL hoe was jouw date?
hier succesvolle tweede date, Coco98 doet later verslag
Mooiste stad van Nederland? Geen van beidequote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Date was zeer aangenaam. Lekker gegeten, goede gesprekken en ze is heerlijk om tegen in slaap te vallen. Zaterdag samen Haarlem in geweest, ze had de mooiste stad van Nederland nog nooit gezien. Leverde alleen kleine discussie over Groningen op, wat volgens haar die titel verdient. Kortom, binnenkort vergelijken tijdens date 4;)
Ik had gisteravond nog een feestje en we zijn het diepe maar in gedoken. Ze is namelijk gebleven en meegegaan. Dat was dus date drie? Of is dat 2.5?
Klinkt goed!! En Drenthse meisjes!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef Clicks_nl het volgende:
er gegeten, goede gesprekken en ze is heerlijk om tegen in slaap te vallen. Zaterdag samen Haarlem in geweest, ze had de mooiste stad van Nederland nog nooit gezien. Leverde alleen kleine discussie over Groningen op, wat volgens haar die titel verdient. Kortom, binnenkort vergelijken tijdens date 4;)
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Date was zeer aangenaam. Lekker gegeten, goede gesprekken en ze is heerlijk om tegen in slaap te vallen. Zaterdag samen Haarlem in geweest, ze had de mooiste stad van Nederland nog nooit gezien. Leverde alleen kleine discussie over Groningen op, wat volgens haar die titel verdient. Kortom, binnenkort vergelijken tijdens date 4;)
Ik had gisteravond nog een feestje en we zijn het diepe maar in gedoken. Ze is namelijk gebleven en meegegaan. Dat was dus date drie? Of is dat 2.5?
Eewwwquote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, ik had een keer een match met een score van 9.2. Best hoog. Dus een tijdje mee gekletst, foto's werden zichtbaar etc. En ik dacht te zien dat er - iets - naakt op een strand lag. Bleek 'r bikini nogal onzichtbaar te zijn onder alle vetrollen. Dat was echt een soort rollade op pootjes.
Goede communicatie, waarom blijkt dat soms zo moeilijk? (normaal gesproken vloeit dat voort uit onzekerheid over iets)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Andromache het volgende:
ik hoop dat jullie er uit komen Pinkdwarf en Habitue. De liefde, soms zo fokking verwarrend
Echt Drents is ze trouwens niet, opgegroeid in Groningen, dus vandaar de discussiequote:
Zo ook hier, als ik het goed begrepen heb. PD gaf dus aan dat ze normaal gesproken anders is ten opzichte van haar love interests, waar habitue dus een negatief signaal uithaalde. En wellicht wat onzeker werd of het dan wel goed zat. Wat afstand begon te bewaren, wat PD weer voedde en háár onzeker maakte. Het is een vilein cirkeltje, maar des te beter dat die kou nu uit de lucht is door het erover te hebben gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goede communicatie, waarom blijkt dat soms zo moeilijk? (normaal gesproken vloeit dat voort uit onzekerheid over iets)
Precies! Jij en Andro krabben elkaar de ogen ook nog wel uit het hoofd eerdaags!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:43 schreef Coco98 het volgende:
Daarbij hebben ze het eerste ruzietje gehad wat natuurlijk hoort bij een gelukkig huwelijk
Jij snapt het!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo ook hier, als ik het goed begrepen heb. PD gaf dus aan dat ze normaal gesproken anders is ten opzichte van haar love interests, waar habitue dus een negatief signaal uithaalde. En wellicht wat onzeker werd of het dan wel goed zat. Wat afstand begon te bewaren, wat PD weer voedde en háár onzeker maakte. Het is een vilein cirkeltje, maar des te beter dat die kou nu uit de lucht is door het erover te hebben gehad.
En dit viel absoluut niet onder het kopje ruzie, hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 12:43 schreef Coco98 het volgende:
Daarbij hebben ze het eerste ruzietje gehad wat natuurlijk hoort bij een gelukkig huwelijk
Zelf iets teveel meegemaakt. Voeg daar - in mijn geval - een fikse partij trots en koppigheid aan toe die in de weg staan en het is een heus recept voor de hel. Ooit leer ik het zelf nog weleens.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:45 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Jij snapt het!
[..]
En dit viel absoluut niet onder het kopje ruzie, hoorMeer een heuveltje waar we overheen moesten komen.
I know, I know...quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef Coco98 het volgende:
@ yuki
Merk dat je heel enthousiast bent, dat mag. Maar jezelf niet gek analyseren he![]()
Klinkt mij bekend in de orenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zelf iets teveel meegemaakt. Voeg daar - in mijn geval - een fikse partij trots en koppigheid aan toe die in de weg staan en het is een heus recept voor de hel. Ooit leer ik het zelf nog weleens.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En dan zie je ein-de-lijk weer eens een leuk iemand:quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee wegens een tsunami aan lelijkerds de laatste tijd.
No shit. Zijn ze dan van de site verdwenen en zo ja, waarom staan die foto's er nog?quote:Het is helaas niet (meer) mogelijk om deze persoon een OneLiner te sturen.
Kan je niet instellen of je wel/geen oneliners krijgt?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En dan zie je ein-de-lijk weer eens een leuk iemand:
[..]
No shit. Zijn ze dan van de site verdwenen en zo ja, waarom staan die foto's er nog?
Dat eerste weet ik eigenlijk niet... Het tweede, nee. Ik onthou meestal wel gezichten.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je niet instellen of je wel/geen oneliners krijgt?
Of is 't stiekem een oud contact die jij geblokkeerd hebt/die jou geblokkeerd heeft?
En jij hebt van AL je oude contacten foto's gezien?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik eigenlijk niet... Het tweede, nee. Ik onthou meestal wel gezichten.
Dan staat er dat ik die persoon al in mijn contactenlijst heb, tenzij ik ze verwijderd heb of andersom. En op dat punt heb ik de foto's doorgaans wel gezien ja. Net zag ik ook een oude bekende die ik verwijderd heb, even gekeken uit nieuwsgierigheid, en daar stond hetzelfde bij.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij hebt van AL je oude contacten foto's gezien?
Ik niet namelijk
Hier doelde ik op. En zo ver komt het bij mij niet altijd. Soms zijn er redenen om iemand vóór het vrij krijgen van de foto's al te blokkeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan staat er dat ik die persoon al in mijn contactenlijst heb, tenzij ik ze verwijderd heb of andersom. En op dat punt heb ik de foto's doorgaans wel gezien ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat je haar al in je contactenlijst hebt of dat het niet mogelijk is een oneliner te sturen?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Net zag ik ook een oude bekende die ik verwijderd heb, even gekeken uit nieuwsgierigheid, en daar stond hetzelfde bij.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier doelde ik op. En zo ver komt het bij mij niet altijd. Soms zijn er redenen om iemand vóór het vrij krijgen van de foto's al te blokkeren.Vijf minuten en dan zijn die foto's doorgaans wel te zien. Al weet ik dat er onder de kerels daar veel mongolen zitten die je na twee zinnen al wilt verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Hungry_Joe op 23-06-2013 13:37:49 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Niet mogelijk om een oneliner te sturen. Wat ik - in haar geval - ook niet wil dus. Met die rematch-oneliners heb ik niks van doen, die gebruik ik verder nooit en zou ook niet weten waarom.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je haar al in je contactenlijst hebt of dat het niet mogelijk is een oneliner te sturen?
Rematch-oneliner (naar een oude bekende dus) kan namelijk alleen als de ander dat toestaat. Dát kan je vrijwel zeker wél instellen.
Is dat nou echt belangrijk?!quote:Hoe lang ben je als ik vragen mag?
wel als zij erg lang is ..quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met dit soort vragen (paiq):
[..]
Is dat nou echt belangrijk?!
Vrouwen willen graaf: Lengte man>Lengte vrouw.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vijf minuten en dan zijn die foto's doorgaans wel te zien. Al weet ik dat er onder de kerels daar veel mongolen zitten die je na twee zinnen al wilt verwijderen.Redenen te over: manier van chatten schrikt binnen 2 minuten zodanig af dat je paniekerig naar de blokkeerknop zoekt, geen of INTENS trage reacties (zonder uitleg, gedurende een week of 5)... Hell, zelfs gebruikersnaam is al eens reden geweest om te blokkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vriend", huuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneliner sturen naar een oude bekende na foto's beoordelen wordt gezien als rematch oneliner. Als dat niet kan, heeft zij mogelijk aangegeven geen rematch oneliners te willen krijgen. Of het is iemand die jij geblokkeerd hebt; weet eigenlijk niet of je dan kan rematchen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet mogelijk om een oneliner te sturen. Wat ik - in haar geval - ook niet wil dus. Met die rematch-oneliners heb ik niks van doen, die gebruik ik verder nooit en zou ook niet weten waarom.
Bij "niet mogelijk om oneliner te sturen" kan het dus zowel een onbekende als een oude (verwijderde) bekende zijn. Dat was m'n punt
Hoe dan ookEen foto krijgen van iemand die zich uitgeschreven heeft, lijkt me stug...
♥ || Baby catcher in training || ♥
Beetje wel. Daten met iemand die kleiner is dan ik, vind ik niet relaxed.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nou. Het is biologisch vastgelegd dat vrouwen niet kunnen vallen op mannen die kleiner zijn dan hun.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Opmerking van m'n date gisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:44 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Vrouwen willen graaf: Lengte man>Lengte vrouw.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Het is biologisch vastgelegd dat vrouwen niet kunnen vallen op mannen die kleiner zijn dan hun.
Maar als je een hekel hebt aan die vraag en je wilt een kudos scoren zeg je natuurlijk gewoon "30 cm".
Jij moet ook geen hakken aan doenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beetje wel. Daten met iemand die kleiner is dan ik, vind ik niet relaxed.
Als je niet tegen dat soort humor kan ben je bij mij sowieso verkeerd.quote:
Precies! 23.. uuh 190!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Het is biologisch vastgelegd dat vrouwen niet kunnen vallen op mannen die kleiner zijn dan hun.
Maar als je een hekel hebt aan die vraag en je wilt een kudos scoren zeg je natuurlijk gewoon "30 cm".
Je punt ontgaat me wat. Ik kreeg dus die melding bij iemand van wie ik zeker ben dat ik haar nooit gesproken heb. Hoe kan dat dan indien het niet mogelijk is uitgescheven leden te zien? Wat ik betwijfel overigens.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Yuki het volgende:
Oneliner sturen naar een oude bekende na foto's beoordelen wordt gezien als rematch oneliner. Als dat niet kan, heeft zij mogelijk aangegeven geen rematch oneliners te willen krijgen. Of het is iemand die jij geblokkeerd hebt; weet eigenlijk niet of je dan kan rematchen.
Bij "niet mogelijk om oneliner te sturen" kan het dus zowel een onbekende als een oude (verwijderde) bekende zijn. Dat was m'n punt
Hoe dan ook Een foto krijgen van iemand die zich uitgeschreven heeft, lijkt me stug...
Trap anders nog een open deur in.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef n00b13 het volgende:
"Uit onderzoek blijkt dat vrouwen vaak meer aantrekkingskracht hebben bij een langere man. Dit komt ook doordat wij in de vroegere tijden beschermd werden door de man. En vrouwen voelen zich vaak onbewust veiliger."
En nog even de onderbouwing van Google.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1efcdb93-aa87-429d-a6d6-bc606ea1a3e0/quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ja, want alles dat op internet staat is waar!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef n00b13 het volgende:
"Uit onderzoek blijkt dat vrouwen vaak meer aantrekkingskracht hebben bij een langere man. Dit komt ook doordat wij in de vroegere tijden beschermd werden door de man. En vrouwen voelen zich vaak onbewust veiliger."
En nog even de onderbouwing van Google.
Toch zie ik vaak de mooiste vrouwen juist met de lelijkste mannen rond huppelen. Mannen met macht: veel geld, of gewoon een bad gay.. uuh guy..quote:Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is goed.
Wist je dat vrouwen over het algemeen eerder op knappe mannen vallen?
Niet dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want alles dat op internet staat is waar!
Wat snap je niet aan "over het algemeen"quote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Toch zie ik vaak de mooiste vrouwen juist met de lelijkste mannen rond huppelen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je punt ontgaat me wat. Ik kreeg dus die melding bij iemand van wie ik zeker ben dat ik haar nooit gesproken heb. Hoe kan dat dan indien het niet mogelijk is uitgeschreven leden te zien? Wat ik betwijfel overigens.
Als die onbekende dame ingesteld heeft helemaal geen oneliners meer te willen ontvangen...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je punt ontgaat me wat. Ik kreeg dus die melding bij iemand van wie ik zeker ben dat ik haar nooit gesproken heb. Hoe kan dat dan indien het niet mogelijk is uitgescheven leden te zien? Wat ik betwijfel overigens.
Hm, okay. Dat is logisch. Ik wist ook niet dat dat kon, vandaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als die onbekende dame ingesteld heeft helemaal geen oneliners meer te willen ontvangen...
Ik heb vorig jaar, toen ik datete met iemand van paiq, maandenlang ingesteld gehad dat ik geen matches (en volgens mij ook geen oneliners) wilde ontvangen.
Zo hoefde ik m'n profiel niet te verwijderen, maar kreeg ik ook geen zinloze matches en berichten.
Ik weet dat er onderzoek naar gedaan is en dat dit de uitkomst was. Dus nee, niet alleen omdat het op internet staat is het waar.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want alles dat op internet staat is waar!
Ongeduldig mannetjequote:
Ik ben er ook niet 100% zeker van, maar dit schoot me ineens te binnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, okay. Dat is logisch. Ik wist ook niet dat dat kon, vandaar.
Reageer dan ook in chronologische volgorde om de autist in mij tevreden te stellen!quote:
Je redenatie was: het wordt onderbouwd door Googlequote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet dat er onderzoek naar gedaan is en dat dit de uitkomst was. Dus nee, niet alleen omdat het op internet staat is het waar.
Of het onderzoek "waar" is, dat is weer een andere vraag.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Reageer dan ook in chronologische volgorde om de autist in mij tevreden te stellen!
Ik weet het. Maar dit is gewoon wel alom bekend onderzoek en ook nog eens gewoon gepubliceerd. Dat ik iemand citeer die op een internetsite schrijft dat er onderzoek naar gedaan is tamelijk slechte onderbouwing. Maar het originele punt blijft gewoon staanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je redenatie was: het wordt onderbouwd door Google
En ingaande op bovenstaand punt; er worden jaarlijks ontelbaar veel onzinnige onderzoeken gedaan, of dat nu ligt aan methoden, statistiek of conclusievorming. En ALLES belandt op google.
Dus "er is onderzoek naar gedaan, kijk maar op Google" is hoe dan ook een slechte onderbouwing
Ze zeggen niet voor niets: lies, damned lies, and statistics.
quote:Finding a mate to form a reproductive unit is a complex process
want?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef n00b13 het volgende:
Vooral het eerste deel van de eerste zin intrigeert me:
En dat intrigeert je? hmm oke.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:33 schreef n00b13 het volgende:
"to form a reproductive unit"
Lekker plastisch.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat intrigeert je? hmm oke.
Tis gewoon logica voor mij.
Hakken staan haar goed.quote:
Ik stel die vraag zelf meestal toch ook redelijk vlug, want aangezien negen van de tien vrouwen niets geven om daten met een kleinere man, kan ik dat maar beter snel vastgesteld hebben...voordat we wellicht al een date aan het plannen zijn en de aap dan pas uit de mouw komtquote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is... maar ze is vrij lang van zichzelf...quote:Op zondag 23 juni 2013 15:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hakken staan haar goed.![]()
Vrouwen en hakken.
Ja, zoiets bekruipt je ongemerkt. Normaal gesproken.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:21 schreef Silenus het volgende:
Ik ben van nature/mezelf ook best lang. Vroeger niet eens, maar eigenlijk langzaamaan gegroeid... als het ware.
Dit was de 4e date inmiddels, en echt awkward vond ik het niet. Ik kon er eigenlijk meteen goed mee overweg en dat bleek andersom ook het geval te zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Coco98 het volgende:
Leuk thijs! Vond je dat niet een beetje awkward de ouders ontmoeten? of hoeveelste date was het
Scheelt al weerquote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit was de 4e date inmiddels, en echt awkward vond ik het niet. Ik kon er eigenlijk meteen goed mee overweg en dat bleek andersom ook het geval te zijn
Waarom doe jij zo vaak dat "~" achter een zin?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Scheelt al weerMeestal vinden ouders mij leuk, tenzij ze gereformeerd zijn ~
Werk jij stiekem voor PRISM?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo vaak dat "~" achter een zin?
Maar ... is logischer, het betekend ook iets (soms),, maar ~ betekent voor de meeste mensen nietsquote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Werk jij stiekem voor PRISM?
Het valt in de categorie van "..." stopwoordjes en zo
Tot nu toe is de ~ weinig ophelderend.. anders zouden er geen vragen over gesteld wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:59 schreef Coco98 het volgende:
Is ook niet nodig dat het iets betekent voor anderen, maar het is opgehelderd
Leuk!quote:
SPOILER: Niet leuk om te zeggen misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk!
Maar euh... Het valt me wel op dat er weinig variatie in jullie dates zit. Eten, film, seksen, slapen, seksen, samen douchen... Dat heeft in iedere date gezeten, right?Klinkt al een beetje als een sleur, nietwaar....SPOILER: Niet leuk om te zeggen misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow leuk!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:18 schreef Coco98 het volgende:
Enigszins teleurgesteld gisteren met het nieuws dat het zwoele nachtzwemmen (andro in bikini) niet door zou gaan vanwege wat regendrupppeltjes , zetelde ik mijzelf op een van de bankjes van onze geliefde spoorwegmaatschappij.
Al mensenkijkenk doemde er een Toppers tafereel op . een lange gast op skeelers helemaal in pink verplaatste zich stuntelend richting mijn opgeeiste plek.
Hij propte zich naast mij en begon zijn levensverhaal te vertellen, al gauw kwam het hoge woord er uit; hij was homo, was een amsterdammer, op weg naar Utrecht waar meerdere gelijkgezinden hand in hand aan een skeeler festijn zouden deelnemen.
Hoe leuk ik het ook vind om met een echte relnicht (zelfbenoemd) te filosoferen, was ik content dat de trein al spoedig arriveerde.
Al vermoedend dat hij mijn uber gezelschap niet kon missen, (zou het komen omdat ik helemaal schep & schoon DancingPhoebe's tip - alles beneden de wenkbrauw- braaf had opgevolgd?) begaf ik mij tactisch richting de nooit stille stilte-coupé aangezien hij ook van het verbale lullen was.
Na een anti-gordon tirade van hem verlaatste hij zichzelf toch naar een andere plek; I love it when a plan comes together. Hannibal had het niet beter kunnen doen.
Dit beloofde veel goeds voor de rest van de avond.
Andro had me belooft dat er wat lekkers klaar voor me zou staan, die gedachte maakte de lange reis naar Groningen enigszins doorstaanbaar. (hypocrisie puntje : ooit eens gedate met een meisje uit leeuwarden, nooit meer dacht ik). Maar ja 4e ronde per seconde wijzer winnares... nuff said.
Aankomst in Groningen:
Het was mijn eerste keer hier in het mooie stadje maar die ontmaagding ging zonder pijntjes door een vrolijk glimlachende andro. Dit beloonde ik door haar het één en ander over knuffelwijsheden te leren, met praktijkvoorbeeld uiteraard.
Kletsend en in goede zin begaven we ons naar haar stulpje, een kort maar krachtige sightseeing o.a. langs haar werkplek, begon mijn maag toch wel te knorren. Eens kijken of ik "kan goed koken" al kon wegstrepen van mijn lijstje.
Bij binnenkomst begaf andro zich al snel weer naar de plek waar een vrouw zich het beste thuis voelt, de keuken, om de finishing touch aan haar met duidelijk geinvesteerde moeite maaltijd te geven. Ik had toestemming om rond te neuzen in haar appartementje. Nieuwsgierig als ik ben laat ik me dat geen twee keer zeggen..
Ik checkte natuurlijk eerste de slaapkamer uit![]()
In de woonkamer was een netjes gedekte tafel voor twee, maar ik werd overspoeld door alle kleuren rood van de inrichting die mijn netvlies binnendrongen. Toch stiekem een meisje-meisje deze zelfbenoemde one-of-the-guys.
Zodra we aan het eten begonnen werd er al gelijk over en weer geflirt. (Nee geen flirtcursus nodig jij)
Een onderdeel van mijn geflirt is het befaamde plagen, al snel werd duidelijk dat andro heel snel hapt. Schattig. Ze verdiende een nieuwe titel, miss hap.
Godverdomme het eten was lekker, na de eerste gang wilde ik hiervoor mijn waardering uiten.
Andro was nietsvermoedend in de keuken aan het afspoelen, toen ik haar van achter naderde als een leeuw die zijn prooi in het vizier heeft. Het gevolg was intens geknuffel en een zoen sessie zoals je dat alleen in films ziet.
"Kan goed zoenen" kon ik ook al afstrepen..
Samen genoten we nog snel van een toetje, waarna we ons snel naar één van de belangrijkste infrastructuren van een succesvolle tweede date begaven, de bank.
De wijn smaakte en vloeide rijkelijk, de conversatie frequentie daalde gestaag en werd verdrongen door, nog altijd legale, vleselijke geneugtes. We hadden het erg naar onze zin blijkbaar![]()
Intermezzo.
Smorgens werd de zorgzaamheid van deze overduidelijk echte vrouwextra bevestigd door een lekker ontbijtje op haar balkonnetje met zonnetje erbij, genieten hoor
![]()
Het Groningse avontuur liep on zijn einde, content en voldaan stapte ik in de trein huiswaarts.
Interessant genoeg voelde de terugreis een stuk korter; een tevreden man![]()
TLDR; Leuke vrouw, lekker wijf, slim meisje, schattig, geknuffeld , gezoend.
Succesvolle tweede date
[..]
Leuk!
Maar euh... Het valt me wel op dat er weinig variatie in jullie dates zit. Eten, film, seksen, slapen, seksen, samen douchen... Dat heeft in iedere date gezeten, right?SPOILER: Niet leuk om te zeggen misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor ons zit er in ieder geval nog geen sleur omdat we niet elke dag afspreken. We vermaken ons best en er staan genoeg dingen op de planning nog. En wat anderen er van vinden zal mij de spreekwoordelijke reet roestenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Klinkt al een beetje als een sleur, nietwaar....
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Precies dit soort dingen weerhoud mij ervan om via datingsites te daten. Natuurlijk staat dit niet garant voor ieder profiel, maar toch....quote:Op zondag 23 juni 2013 12:12 schreef Paul het volgende:
[..]
1tje was bizar. Had zo'n mooie kop. Maar na tijdje kan je alle foto's zien. Bleek er echt een terror jaap lichaam onder te zitten, ik schrok zo
Dat zou ook heel goed kunnen ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:21 schreef Cue_ het volgende:
Denk date opzich wel meevalt. Meer dat hij vooral het seksgedeelte wil accentueren in het topic.
Het kan soms raar lopen inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 17:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies dit soort dingen weerhoud mij ervan om via datingsites te daten. Natuurlijk staat dit niet garant voor ieder profiel, maar toch....
Waarom zo in de verdediging schieten? Ik stelde maar een vraag, geen kwaad in de zin hoor...quote:Op zondag 23 juni 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Voor ons zit er in ieder geval nog geen sleur omdat we niet elke dag afspreken. We vermaken ons best en er staan genoeg dingen op de planning nog. En wat anderen er van vinden zal mij de spreekwoordelijke reet roesten
En ik geef er ook antwoord op, ook niks kwaads in de zin. Het valt me enkel op dat er al meteen van een sleur wordt uit gaan terwijl dat niet eens het geval is. Gaat er tenslotte toch om dat ik er gelukkig van wordt nietwaarquote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom zo in de verdediging schieten? Ik stelde maar een vraag, geen kwaad in de zin hoor...
En dat is waar jij gelukkig van wordt, een "relatie" waarbij je elkaar eens in de twee weken ziet voor een weekend ? NOFIquote:Op zondag 23 juni 2013 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik geef er ook antwoord op, ook niks kwaads in de zin. Het valt me enkel op dat er al meteen van een sleur wordt uit gaan terwijl dat niet eens het geval is. Gaat er tenslotte toch om dat ik er gelukkig van wordt nietwaar
Ik gun ook iedereen zijn pleziertjes, hoe ze het ook willen aanpakken
Er is nog niet eens sprake van een relatie, we daten gewoon. Dan erbij hebben we gewoon drukke agenda's. Simple as thatquote:Op zondag 23 juni 2013 17:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat is waar jij gelukkig van wordt, een "relatie" waarbij je elkaar eens in de twee weken ziet voor een weekend ? NOFI
Maar zou het wel meer kunnen worden dan de friend with benefits die het nu voornamelijk lijkt?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
Er is nog niet eens sprake van een relatie, we daten gewoon. Dan erbij hebben we gewoon drukke agenda's. Simple as that
Dat jij er gelukkig mee bent is duidelijk en dat is tof voor jequote:Op zondag 23 juni 2013 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik geef er ook antwoord op, ook niks kwaads in de zin. Het valt me enkel op dat er al meteen van een sleur wordt uit gaan terwijl dat niet eens het geval is. Gaat er tenslotte toch om dat ik er gelukkig van wordt nietwaar
Ik gun ook iedereen zijn pleziertjes, hoe ze het ook willen aanpakken
El_Thijs moet gewoon doen waar hij zelf blij van wordt. En als z'n date dat ook is, is het prima toch? Het komt inderdaad nogal aanvallend over, en dat volg ik ook niet helemaal...quote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, niks wijsneus...BOL heeft gewoon gelijk.
[..]
Leuk!
Maar euh... Het valt me wel op dat er weinig variatie in jullie dates zit. Eten, film, seksen, slapen, seksen, samen douchen... Dat heeft in iedere date gezeten, right?Dat zijn toch wel de drie dingen die het meest belangrijke zijn toch?SPOILER: Niet leuk om te zeggen misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Dat aanvallende had ik zelf niet helemaal. Al snap ik niet echt waar Yuki heen wou. (maar misschien is het een mannen ding om het niet te snappen)quote:Op zondag 23 juni 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
El_Thijs moet gewoon doen waar hij zelf blij van wordt. En als z'n date dat ook is, is het prima toch? Het komt inderdaad nogal aanvallend over, en dat volg ik ook niet helemaal...
Och, misschien ook wel omdat er in mijn dates doorgaans ook niet meer variatie zit dan zuipen en neuken. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. Ook niet de mensen waar ik langer mee gedate heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat aanvallende had ik zelf niet helemaal. Al snap ik niet echt waar Yuki heen wou. (maar misschien is het een mannen ding om het niet te snappen)
Als Thijs en zijn date het naar hun zin hebben dan lijkt me dat de juiste manier van afspreken.
Leuk Thijs!
Ik snap Yuki's verhaal wel (ook omdat ik veel vrouwen ken die daar ook wel van houden). Hell, mijn eigen vriendin viel juist op mij omdat ik zo was (dates waren o.a. wakeboarden, burgers zoo, motorritjes, etc...).quote:Op zondag 23 juni 2013 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Och, misschien ook wel omdat er in mijn dates doorgaans ook niet meer variatie zit dan zuipen en neuken. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand over gehoord. Ook niet de mensen waar ik langer mee gedate heb.
Bon. Als het goed voelt...
Dat zijn sowieso wel toffe dates denk ik, al rij ik dan weer geen motor. Mijn eerste date ooit bestond uit spareribs eten, ergens bij een Mexicaan in Arnhem. Ook heel simpel natuurlijk, maar God, wat voelde ik me zitten daar, als een neanderthaler kluivend aan een bot. En dan zit je toch al niet op je gemak, als n00b in datingland.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik snap Yuki's verhaal wel (ook omdat ik veel vrouwen ken die daar ook wel van houden). Hell, mijn eigen vriendin viel juist op mij omdat ik zo was (dates waren o.a. wakeboarden, burgers zoo, motorritjes, etc...).
Maar ik hou ook gewoon van film kijken op de bank (dating-site grapje ).
Maar je hebt volledig gelijk, als het maar goed voelt.
Hehe, dat is tenminste een goede eerste date! Als ze dan een tweede date wilt dan zit het tenminste goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso wel toffe dates denk ik, al rij ik dan weer geen motor. Mijn eerste date ooit bestond uit spareribs eten, ergens bij een Mexicaan in Arnhem. Ook heel simpel natuurlijk, maar God, wat voelde ik me zitten daar, als een neanderthaler kluivend aan een bot. En dan zit je toch al niet op je gemak, als n00b in datingland.
Toevallig gisteren ook gedaan (althans, spareribs was onderdeel van het buffet)quote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso wel toffe dates denk ik, al rij ik dan weer geen motor. Mijn eerste date ooit bestond uit spareribs eten, ergens bij een Mexicaan in Arnhem. Ook heel simpel natuurlijk, maar God, wat voelde ik me zitten daar, als een neanderthaler kluivend aan een bot. En dan zit je toch al niet op je gemak, als n00b in datingland.
Ik rijd zelf graag motor en dat weet mijn date ook. En er staat zeker een rit of toer gepland, al hadden we die al moeten annuleren vanwege het slechtere weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hehe, dat is tenminste een goede eerste date! Als ze dan een tweede date wilt dan zit het tenminste goed.Plus dat ze je als een echte man heeft zien eten.
Het waren natuurlijk voorbeelden. Er zijn ook vrouwen die die dates écht niet zien zitten. Maar goed, die passen misschien weer wat minder bij mij (motorrijden excl. dat zou voor mij niet perse hoeven). Avontuurlijke instelling en actief.
Achteropzit date.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toevallig gisteren ook gedaan (althans, spareribs was onderdeel van het buffet)
[..]
Ik rijd zelf graag motor en dat weet mijn date ook. En er staat zeker een rit of toer gepland, al hadden we die al moeten annuleren vanwege het slechtere weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |