Het verschil tussen "internetdating" of "reallifedating" is dat je met het internetdating direct weet of iemand wel of niet single is, je kunt elkaar aftasten, veel sneller een gesprek voeren en als het niet klikt direct weer kunt verwijderen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En hier maar opscheppen dat het juist zo kei en kei hard was.....quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
ik schat zo in dat habitue een zachtere kant heeft dan Silenus.
Lees mee in dit topic en je merkt dat het hier ook vol zit met mensen die hopeloos op zoek zijn/te graag willen. Die heb je er altijd tussen zitten. Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef -Splash- het volgende:
Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.
Snel! Zet je computer uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gedroomd over PinkDwarf en Habi![]()
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Hadden ze hun kleren aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]gelukkig wel!
PD vond juist de kleding die Habi aan had niet leuk
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorWat was de oplossing dan; kleren uit?
Totaal niet. Maar op Andro na lezen we niet veel over dates meer (wait whut? Op Andro na... dat klinkt raarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Lolthe fuck. we houden de gemoederen aardig bezig hier.
Ach... underdressed.... undressed...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.
Geen idee hoe het zou aflopen, want toen moest ik echt eens op de wekker kijken, want die liep maar niet af.
(en dat klopte ook, daardoor iets te laat op m'n werk)
flesje wijn al koud?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
Oeh leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
quote:
Sterk bezig!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Clicks_nl het volgende:
Nee, wit met bubbels
Rood zonder bubbels. Maar die ligt dan weer niet koel
Voorovergebogen, met rok omhoog en slip opzij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Coco98 het volgende:
Zo de grote trek naar het noorden des lands, maar er zou iets lekkers voor me klaarstaan
Kan niet missen, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voorovergebogen, met rok omhoog en slip opzij.
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Coco98 het volgende:
Zo de grote trek naar het noorden des lands, maar er zou iets lekkers voor me klaarstaan
Veel plezier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
zeg mensen mag het iets respectvoller en minder beeldend m.b.t. rok omhoog e.d.?
[..]
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat voor pizza wou hij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:59 schreef Andromache het volgende:
zeg mensen mag het iets respectvoller en minder beeldend m.b.t. rok omhoog e.d.?
[..]
boodschappen moeten nog worden gedaan maar komt goed!
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef HaerdenC het volgende:
pfff ... maar eens naar Belgie afzakken dat doen we niet he ...
hahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen dan
wanneer gaan we stappen in Antwerpen dan? 3 kwartier van mij af.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
hahahayeah ben niet bi of zo
maar voor avondje gaan stappen of zo ...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik wil best eens naar België afzakken als jij daar blij van wordt. Maar dat zou hier offtopic zijn, want ik weiger om het een date te noemen dan
Jullie kunnen ook gaan paardrijden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
hahahayeah ben niet bi of zo
maar voor avondje gaan stappen of zo ...
Have fun!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Clicks_nl het volgende:
Krijg net sms dat mijn date op de afsluitdijk rijdt, tegenovergesteld qua richting aan Coco dus. Jullie ook veel plezier
Ondertussen hier de voorbereidingen klaar, als ze er is kan de lasagne zo de oven in
Slechte ervaringen met het daten van paardenmeisjes. Heb geen enkele reden om te geloven dat paardenjongens beter zouden zijn, eerder nog slechterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook gaan paardrijden?
[ afbeelding ]
Volgens mij zat Haerdenc meer de richting van Limburg op? Antwerpen is wel fijn, wanneer komt de Fyra weer terug?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wanneer gaan we stappen in Antwerpen dan? 3 kwartier van mij af.
Ik kom overal ik woon eigenlijk op de grens van Limburg en Brabant waar de snelwegen Luik Leuven Brussel en Luik antwerpen mekaar kruisen dus ik ben eigenlijk overal snel ...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Volgens mij zat Haerdenc meer de richting van Limburg op? Antwerpen is wel fijn, wanneer komt de Fyra weer terug?
FUquote:
leuk, ook fok!ster?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat voor pizza wou hij?
Ik wil Coco niet voor het hoofd stoten... maar eh... ik ga ook dit weekend naar het noorden (groningen) voor een date......
Zal wel met zijn vriendin zijn tenzij ik wat gemist heb. Date van mij (wel een fokster) komt hierheen zodra ik er hier eentje op bed heb gegooid. En ik ben ongelofelijk gaarrr....quote:
Nee.quote:
Thanks, en het is echt een date. Het begon ooit als meet, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee.Hj;
Veel plezier HJ!Echt een date? Of meer een meet?
Nee, niks geen gevoos.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef -Splash- het volgende:
Oe! Dat gaat dan sowieso een leuke avond worden. Of je ziet de hele marathon... of je krijgt er niets van mee.
Niet spoileren gaarne. Ik moet seizoen drie nog zien!quote:
Handjes thuis? Yeah rightquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, niks geen gevoos.Kijken zal ze, met een kroes schuimend bier in de handjes.
droomvrouw is obvious dezequote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Gister date 2 gehad en ben net thuis! Vanavond date nummer 3
! Dit is echt een super leuke meid waarbij het op elk vlak gewoon echt klikt en we het over alles eens zijn
! Eindelijk een echte leuke meid!
Haha dat zei je ook over die vorigequote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
! Dit is echt een super leuke meid waarbij het op elk vlak gewoon echt klikt en we het over alles eens zijn
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha dat zei je ook over die vorige
leuk voor je Blue_Note!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:48 schreef Blue_note het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
leuk voor je Blue_Note!
Clicks_NL hoe was jouw date?
hier succesvolle tweede date, Coco98 doet later verslag
Leuke reactie!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.
Die mensen (niet jij) die altijd alles maar bagatelliseren. Zo irritant.
Wat een mooie film!- Da's toch allemaal geacteerd.
![]()
Ajax is kampioen!- Ja wat wil je met die tegenstanders.
![]()
Wat een toffe vakantie!- Ja je betaalde er dan ook de hoofdprijs voor.
![]()
Ik heb een superleuke date gehad!- Ja en? Je vorige dates liepen ook op niks uit.
![]()
Blue_Note, trek je er niks van aan. Met het risico om als natte EO-homofiel bestempeld te worden: 'lekker van genieten jongen!'
Ook alleen maar omda..quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk nooit leuk om te zeggen he. Een verliefd iemand is hartstikke mooi.
Die mensen (niet jij) die altijd alles maar bagatelliseren. Zo irritant.
Wat een mooie film!- Da's toch allemaal geacteerd.
![]()
Ajax is kampioen!- Ja wat wil je met die tegenstanders.
![]()
Wat een toffe vakantie!- Ja je betaalde er dan ook de hoofdprijs voor.
![]()
Ik heb een superleuke date gehad!- Ja en? Je vorige dates liepen ook op niks uit.
![]()
Blue_Note, trek je er niks van aan. Met het risico om als natte EO-homofiel bestempeld te worden: 'lekker van genieten jongen!'
quote:
Grappige is dat vanaf de tweede trede ik jou er wel in terug herken zolang als je hier post...quote:
* weethetevennietmeer ziet het helemaal voor zich.. *stuitert van de trap af..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
Jammer dat de een na laatste trede altijd ingezeept is....
Sylvesterrr heeft toch 36 katten? Nou dan. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
om het even kort te houden UVT / Leeftijdsgenoot
Stiekem wil ik hem ook wel maar ik heb geen vagina.
Jaaaa, hele vreemde date. Dat doet niemand ons ooit naquote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef habitue het volgende:
Vreemdste date ooit.Wel 4e date in de planning!
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef habitue het volgende:
Vreemdste date ooit.Wel 4e date in de planning!
Meer. Details.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Jaaaa, hele vreemde date. Dat doet niemand ons ooit naGTST scenes nagespeeld ongeveer.
Heb wat geduld kleine Spezzmans.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh... Meer dan wat vage zinnen posten ze niet...
Heeft eigenlijk niks met Habi en mij te maken. Ik had vanavond een hele vreemde situatie en hij ook. En die situaties samen zorgden voor een hele vreemde date. Daarnaast hadden hij en ik er bijna een punt achter gezet (sterker nog, dat hadden we al gedaan!), maar zorgden die vreemde situaties ervoor dat we met elkaar wat diepere conversaties gingen voeren. De druk van het daten was ook weg en toen begonnen we meer onszelf te zijn en vonden we elkaar opeens leukerquote:
Concurquote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
P.s. we hebben heerlijke harde en geile seks gehad!
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nou, vertel eens? Heeft Pinkdwarf hem graag in 'r reet? Werd Habitue met een voorbinddildo vernederd? Anders is dat zo'n toevoeging van weinig waarde vind ik altijd.quote:
Je hebt vast wel een beeld van geile harde seks toch. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met goedmaakseks.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Nou, vertel eens? Heeft Pinkdwarf hem graag in 'r reet? Werd Habitue met een voorbinddildo vernederd? Anders is dat zo'n toevoeging van weinig waarde vind ik altijd.
Het wordt steeds gekker. Het was date 3, jullie waren dus samen, maar hadden afzonderlijk van elkaar een vreemde situatie?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk niks met Habi en mij te maken. Ik had vanavond een hele vreemde situatie en hij ook. En die situaties samen zorgden voor een hele vreemde date. Daarnaast hadden hij en ik er bijna een punt achter gezet (sterker nog, dat hadden we al gedaan!), maar zorgden die vreemde situaties ervoor dat we met elkaar wat diepere conversaties gingen voeren. De druk van het daten was ook weg en toen begonnen we meer onszelf te zijn en vonden we elkaar opeens leukerDus date 4 wordt een bos- of strandwandeling oid zodat we juist meer kunnen kletsen om elkaar beter te leren kennen. Pfoe, zoiets!
Dus daarvoor was er ruzie? Waarover dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een beeld van geile harde seks toch. Je zou het een beetje kunnen vergelijken met goedmaakseks.
Wel opletten hè, ze hadden er een punt achter gezet maar na de "diepe conversaties" gaan ze nu toch verder daten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus daarvoor was er ruzie? Waarover dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |