SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen compliment.quote:
ik denk gewoon uruguay winst maar ik denk dat ik live ga wedden. quote meestal hoog als het lang 0-0 blijftquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
absoluut nu heb ik de smaak te pakken.
Wat doe jij?
Zal me niet verbazen, als hij dat gewoon was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat met die TS, soort mislukte Stijn ofzo?
Oh echt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die zich afvragen waarom Tahiti meedoet, wel ze zijn kampioen van Oceanië
[ afbeelding ]
joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die zich afvragen waarom Tahiti meedoet, wel ze zijn kampioen van Oceanië
[ afbeelding ]
Aaaight, van mijn favoriete Dionne-Stax-uitzending ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je het leuk vindt
[ afbeelding ]
Hier in betere kwaliteitquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aaaight, van mijn favoriete Dionne-Stax-uitzending ook nog.
Baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
Anton Heyboer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hoor mensen, hij is er:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Das Oostenrijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hoor mensen, hij is er:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze heeft een beetje grote mond, letterlijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
een vrouw die wed op voetbalquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:31 schreef Momo... het volgende:
Ik heb uiteindelijk ingezet voor Suarez als eerste doelpuntmaker.
Vrouwen van tegenwoordig ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een vrouw die wed op voetbal
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Even de wedstrijd afwachten en dan live odds plaatsen
Lach er maar mee, totdat ik straks winst heb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een vrouw die wed op voetbal
nog een voetbalvrouwquote:
Ik had al eens gezegd dat mijn tv in de keuken staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog een voetbalvrouw
Moet jij niet in de keuken staan?
Waarom post jij altijd een boze PIquote:
Neut nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd een boze PI
uruguay op 19 en nigeria op 31quote:
liever vrouwen als Belgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog een voetbalvrouw
Moet jij niet in de keuken staan?
Goh sorry.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=FIFA+World+Ranking
Thanks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uruguay op 19 en nigeria op 31
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgenquote:
als Belgen wat??quote:
wel als ze allemaal als jou zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgen
Ik wist dat je dit ging zeggen, maar je moet me juist bedanken. Door mij leer je weer wat bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dit mijn dank voor Dionne Stax gifs?
Ja want vrouwen zijn zo erg ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgen
Misschien doen ze bij Nigeria wel een wedstrijdje: wie kan de vrije trappen het hoogst over schieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fantastische vrije trap!
zo wil ik dat zien
Heb je gewed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fantastische vrije trap!
zo wil ik dat zien
Ook wel redelijke backs, maar verder is het niet veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wel een sicke aanvalslinie heeft Uruguay.
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden evenmin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is wat anders dan Spanje - Tahiti
Lekker aanvalletje ja. Hebben ze toch goed voor elkaar met maar 3 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef superniger het volgende:
suarez, Cavani en Forlan als aanval hebben
En maar blijven haten op mequote:
Twee keer de helft is dus niet één?!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden evenmin.
Let goed op mij. Schaam je niet om aantekeningen te maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo verbaal sterk zijn.
Ik let vooral op GGMM. Van hem heb ik de volgende uitspraak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Let goed op mij. Schaam je niet om aantekeningen te maken.
kansen heen en weer, alleen de goals ontbrekenquote:
weinig goals inderdaad bij Japan - Italiëquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kansen heen en weer, alleen de goals ontbreken
Hoe achterlijk ben je niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
weinig goals inderdaad bij Japan - Italië
7/10 was iequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze diss draag ik op aan Kopsterk
Ik ben geen Belg dus ik ben niet achterlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe achterlijk ben je niet?
Weinig goals bij Nigeria- Uruguay
Maar je bent wel dommer dan gemiddelde Belgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg dus ik ben niet achterlijk
universitair student hoor. semi-intellectueelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je bent wel dommer dan gemiddelde Belg
Idd, nee niet meer bets vandaag, ik probeer me in te houdenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had Suarez toch? Had je meer bets?
Zou je niet zeggen met je kinderachtig gedrag, gewoon triest ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
universitair student hoor. semi-intellectueel
dag is maar net begonnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Idd, nee niet meer bets vandaag, ik probeer me in te houden
...en dat terwijl jij overduidelijk het goede voorbeeld geeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen met je kinderachtig gedrag, gewoon triest dit
das ne straffe uitspraak van u matekequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neem anders wat lessen bij InZanity. Die lult iedereen uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb jou als mijn leermeester, ik kan niet verliezen.
je ma is een hamsterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen, maar ik loop niet te zeuren over Belgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dat terwijl jij overduidelijk het goede voorbeeld geeft
haha hmmquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil niet cliche doen maar natuurlijk was ik naar de wc toen er gescoord werd.
wil je dat nog twee keer doen, dan maak ik winstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil niet cliche doen maar natuurlijk was ik naar de wc toen er gescoord werd.
Juist, goed bezig jongen, hoe kinderachtig kan je niet zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
das ne straffe uitspraak van u mateke
nee over vrouwenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen, maar ik loop niet te zeuren over Belgen
ik heb geen goesting in uw negativiteit amaiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Juist, goed bezig jongen, hoe kinderachtig kan je niet zijn
Misschien moet je het niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Juist, goed bezig jongen, hoe kinderachtig kan je niet zijn
Moet ik nou het doelpunt ook voor je googlen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Neee gek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik nou het doelpunt ook voor je googlen?
VI scorebordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
kan je niet ff nog een keer naar de wc?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
Hoi, Nou dat is heel goed nou, weet je nou, ik vind marco borsato een heel goede zanger dat is nou, heel goed nou, weet je nou je werkt op me zenuwen nouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb geen goesting in uw negativiteit amai
neem eens een voorbeeld aan de voice of Europe
Eddy Wally
nee nog twee keer, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef superniger het volgende:
[..]
kan je niet ff nog een keer naar de wc?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoi, Nou dat is heel goed nou, weet je nou, ik vind marco borsato een heel goede zanger dat is nou, heel goed nou, weet je nou je werkt op me zenuwen nou
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom maakte God België? Voor eddy vhally natuurlijk
log eens uitquote:
en als er nou brand isquote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef Strani het volgende:
Kan al dat gekibbel niet gewoon in het topic over Badminton voor Meisjes Onder-15, waar het hoort?
Stelletje zeikwijven..
Ach joh kan jou het toch allemaal schelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef Strani het volgende:
Kan al dat gekibbel niet gewoon in het topic over Badminton voor Meisjes Onder-15, waar het hoort?
Stelletje zeikwijven..
neeehee hoeveel is Badminton?quote:
hoeveel is bad-tonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag? Hoeveel is huis?
jaaaa huldequote:
Nee badquote:
Dat is dus badmintonquote:
kinderachtig zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie je discussies over badminton even staken? Ik wil weer Belgen uit de tent lokken
En ik Nederlandersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie je discussies over badminton even staken? Ik wil weer Belgen uit de tent lokken
Nee een visuele tonquote:
Hahahaah nou KOM DAN VUIL VIESquote:
geweldig, wawquote:
Had je maar niet moeten weddenquote:
bedoel je niet over 2.5?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb alleen over 3 goals gewed, moet goed komen.
had het zonet goed bij Spanje Tahiti hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten wedden
mooi schijnschot tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ingeschoten, maar welke mooie beweging?
Dan speelde hij nu bij een grotere club.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Musa.. Had toch ff wat rustiger geweest..
Nooit de Dino show gekeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
welk programma vinden jullie leuker? de Dino show of de lama's
De rijdende rechter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
allebei aidsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
22uquote:
Dino showquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
beide zijn pure aidsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef tochweerhenk het volgende:
met mijn vmbo-kader diploma kan ik er anders heel hard om lachen hoorquote:
5.5/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Cavani en Suarez hebben beide toch 2 ballen?
Bij 50 euro inzetten win je 100 euroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef KingRoland het volgende:
3 euro gezet op uruguay. Alvast ter info. ik win 6 euro en 3 euro winst.
ja maar dat is heul niet geweldigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bij 50 euro inzetten win je 100 euro
ik denk dat hij zich wel om laat kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
6 euro ingezet dat superniger het volgende topic opent
metsjfiksingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich wel om laat kopen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nog nooit zoveel negers gezien op een voetbalveld
ik het toevallig zo nou heb je daar problemen meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef KingRoland het volgende:
babatunde. Je zou maar zo heten in Nederland
Besef nu pas dat ik de vorige Africa cup heb gevolgdquote:
ik dacht dat je 'henk' heettequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik het toevallig zo nou heb je daar problemen mee
hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef tochweerhenk het volgende:
6 euro ingezet dat superniger het volgende topic opent
Ben je aan de drugs ofzo ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Besef nu pas dat ik de vorige Africa cup heb gevolgd
Zuid-Afrika heeft tenminste nog een knuffelblanke ertussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja wat ook maar een grapje ik heet toch weer henkquote:
Nigeria - Frankrijk gaat het record worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je de Afrika cup gemist of zo ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
alweer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja wat ook maar een grapje ik heet toch weer henk
Heet hij toevallig Kni Ping?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg net een whatsapp berichtje van een belchinees die ik ken.
Suarez gaat scoren.
nu valt mijn frangquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heet toch ook geen johannes. Dit zijn allemaal schuilnamen.
familie van. Heel toevalligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet hij toevallig Kni Ping?
verwarrend zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heet toch ook geen johannes. Dit zijn allemaal schuilnamen.
was het maar waar....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Kopsterk het volgende:
capuchon_jongen, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik gok 13. En een half.
7/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet hij toevallig Kni Ping?
oe nou je houdt het spannendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
was het maar waar....
helaas over de 22
Ik dacht dat ze er altijd precies 1 hadden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overigens heeft Zuid-Afrika bij rugby er een paar knuffelnegers tussen zitten.
Is zo apart aan dat land, alsof er bij sport nog Apartheid bestaat..
Ja DNB @4,2 enige lopendequote:
Teringharde voorspellingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie Nigeria eerder winnen dan Uruguay...
FC ivoorkustquote:
Bij gelijkspel je geld terug. (Draw No Bet)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |