SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen compliment.quote:
ik denk gewoon uruguay winst maar ik denk dat ik live ga wedden. quote meestal hoog als het lang 0-0 blijftquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
absoluut nu heb ik de smaak te pakken.
Wat doe jij?
Zal me niet verbazen, als hij dat gewoon was.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat is dat met die TS, soort mislukte Stijn ofzo?
Oh echt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die zich afvragen waarom Tahiti meedoet, wel ze zijn kampioen van Oceanië
[ afbeelding ]
joh.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die zich afvragen waarom Tahiti meedoet, wel ze zijn kampioen van Oceanië
[ afbeelding ]
Aaaight, van mijn favoriete Dionne-Stax-uitzending ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat je het leuk vindt
[ afbeelding ]
Hier in betere kwaliteitquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aaaight, van mijn favoriete Dionne-Stax-uitzending ook nog.
Baasquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
Anton Heyboer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hoor mensen, hij is er:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Das Oostenrijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja hoor mensen, hij is er:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze heeft een beetje grote mond, letterlijk...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in betere kwaliteit
[ afbeelding ]
een vrouw die wed op voetbalquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:31 schreef Momo... het volgende:
Ik heb uiteindelijk ingezet voor Suarez als eerste doelpuntmaker.
Vrouwen van tegenwoordig ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een vrouw die wed op voetbal
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Even de wedstrijd afwachten en dan live odds plaatsen
Lach er maar mee, totdat ik straks winst heb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een vrouw die wed op voetbal
nog een voetbalvrouwquote:
Ik had al eens gezegd dat mijn tv in de keuken staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog een voetbalvrouw
Moet jij niet in de keuken staan?
Waarom post jij altijd een boze PIquote:
Neut nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd een boze PI
uruguay op 19 en nigeria op 31quote:
liever vrouwen als Belgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nog een voetbalvrouw
Moet jij niet in de keuken staan?
Goh sorry.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=FIFA+World+Ranking
Thanks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uruguay op 19 en nigeria op 31
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgenquote:
als Belgen wat??quote:
wel als ze allemaal als jou zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgen
Ik wist dat je dit ging zeggen, maar je moet me juist bedanken. Door mij leer je weer wat bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is dit mijn dank voor Dionne Stax gifs?
Ja want vrouwen zijn zo erg ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet wel een ernstige trauma hebben opgelopen met Belgen
Misschien doen ze bij Nigeria wel een wedstrijdje: wie kan de vrije trappen het hoogst over schieten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fantastische vrije trap!
zo wil ik dat zien
Heb je gewed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fantastische vrije trap!
zo wil ik dat zien
Ook wel redelijke backs, maar verder is het niet veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wel een sicke aanvalslinie heeft Uruguay.
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden evenmin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is wat anders dan Spanje - Tahiti
Lekker aanvalletje ja. Hebben ze toch goed voor elkaar met maar 3 miljoen inwonersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef superniger het volgende:
suarez, Cavani en Forlan als aanval hebben
En maar blijven haten op mequote:
Twee keer de helft is dus niet één?!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden evenmin.
Let goed op mij. Schaam je niet om aantekeningen te maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo verbaal sterk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |