SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiggelle denk ik als uitspraak. Tenminste zo ken ik die naam. Hier best een voorkomende naam. Net als Wiggertquote:
Djomi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:55 schreef Kleurdoos het volgende:
zo heet ons buurjongetje
en de buurmeisjes shivani djenee en djomi
Ik kan me lastig voorstellen dat die in het wild rondloopt. Youandi's, daar weet ik er 3 van te lokaliseren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:38 schreef livelink het volgende:
Jeauhannes zou anders ook een mooie zijn voor deze reeks
Pica pica chuquote:Op zondag 23 juni 2013 11:24 schreef Limone het volgende:
Ik kocht gister iets bij een meisje met 'Picachu' op haar naamplaatje. Ze zag er niet uit alsof ze een grapje maakte
meer alsof ze een g vergeten zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:21 schreef trui het volgende:
wat een onlogische uitspraak. of ze een E vergeten zijn. (wel een mooi kaartje overigens)
als je Wigle zegt ontkom je bijna niet aan Wiggelle toch? Oets minder sterk, maar toch. T is in ieder geval geen Wigglequote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef trui het volgende:
niet als de uitspraak wiggelle is zoals buuv vermoedt.
not!quote:
maar als er Nigle stond zou je toch ook niet aan de Naidzjel uitspraak denken? (of wel?)quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Kleurdoos het volgende:
deze is Zuid-Afrikaans, (stond erbij)
weet niet of dat nog verschil maakt.. ik heb t een beetje met de Nigel klank naichel
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Kleurdoos het volgende:
deze is Zuid-Afrikaans, (stond erbij)
weet niet of dat nog verschil maakt.. ik heb t een beetje met de Nigel klank naichel
ja echt! Net als een Wichert, Idsert, Marten, Binne, Pier, Joldert,quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef trui het volgende:
haha je kent meerdere Wigles! bizar! stelletje maffe Friezen ook!
(maar ik geloof je hoor!)
Tietje, Trijntje, Janke, Jildou, Rixt, Fokje iddquote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken ook een Pier en een Idsert en een wichtje Fokje Minkje Wenke, Lobke, Pieke, tjimkjeTjepke, wipke
echt heus
Jildouquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tietje, Trijntje, Janke, Jildou, Rixt, Fokje idd, Berber, Tjepko, Minne, Tammo.
En dan vinden mensen Storm of Splinter raar
ja, Jildau inderdaad. Maar de schrijfwijze is Jildouquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jildou![]()
Mits uitgesproken met 'ou' en niet met 'oe'.
Berber en Bodil staan hier op de lijstquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik vind het wel mooi hoor. Niet doorsnee iig. Ken ook nog een Bernou. Maar dan wel met een oe.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Berber en Bodil staan hier op de lijst
Waar komt het 'gel' gedeelte dan vandaan? Ik zou zeggen Wig-luhquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je Wigle zegt ontkom je bijna niet aan Wiggelle toch? Oets minder sterk, maar toch. T is in ieder geval geen Wiggle
ja, wigluh is beter geschreven idd. De l na g is een beetje een bek-breker.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Waar komt het 'gel' gedeelte dan vandaan? Ik zou zeggen Wig-luh![]()
Wat een lastige naam!
Tietje vind ik wel echt zielig.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een handvol!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef trui het volgende:
[..]
Tietje vind ik wel echt zielig.maar verder ken ik ze ook allemaal. alleen van Wigle had ik echt nog nooit gehoord, dus dat je er meteen een hele handvol kent vind ik echt grappig.
Blond moment...quote:Op zondag 23 juni 2013 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een handvol!ik denk ook dat t neven zijn. 3 denk ik.
of dingenaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
haha ik heb ook geen moment aan die mogelijkheid gedacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Blond moment....
Ik probeer me dus al dagen lang voor te stellen hoe iemand zijn dochter Wigle kan noemen.
Geen seconde aan gedacht dat het ook een jongensnaam kan zijn![]()
![]()
![]()
.
het is ook meer Wig-luhquote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef trui het volgende:
My God!
[..]
haha ik heb ook geen moment aan die mogelijkheid gedacht.ik dacht dat 't de vrouwelijke versie van Wigert was. Maar dan is Wigelle helemaal een rare uitspraak toch?
Dat klinkt als een sterke kaas.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Kersjes het volgende:
Ik kende een Zegert, we noemden hem liefkozend Zeeg.
Ook Fries, toch?
Bij oudste op school zit een R.occo-B.lu.
Ik zat het net te denken. En ik vind het eigenlijk met de Gooische R niet mooi, in het Brabants (en misschien andere dialecten ook) klinkt het als berbug, in het Limburgs als Bahrbahr en met een Oost- of Noord-Nederlands dialect klinkt het zo hard. Terwijl ik het op papier best een mooie naam vind.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef Kersjes het volgende:
De letter r is voor veel mensen lastig uit te spreken.
Berber zal qua uitspraak dan ook vele variaties kennen lijkt me.
Maar als je dat niet erg vindt....
BrrrrBrrrquote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat het net te denken. En ik vind het eigenlijk met de Gooische R niet mooi, in het Brabants (en misschien andere dialecten ook) klinkt het als berbug, in het Limburgs als Bahrbahr en met een Oost- of Noord-Nederlands dialect klinkt het zo hard. Terwijl ik het op papier best een mooie naam vind.
Dus daarom wmb een no-goquote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Kersjes het volgende:
Ik vind Sonic geen lelijke naam.
Maar ja, de associatie met die hedgehog is gewoon te sterk!
Alleen als ik tussen Tietje en Sonic moest kiezen zou het een kans hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Kersjes het volgende:
Ik vind Sonic geen lelijke naam.
Maar ja, de associatie met die hedgehog is gewoon te sterk!
Tietje klinkt nog best liefquote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Alleen als ik tussen Tietje en Sonic moest kiezen zou het een kans hebben.
tietje wordt algauw Tietie of Titiaquote:
Niet kiezen, "Sonic Tietje"quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Alleen als ik tussen Tietje en Sonic moest kiezen zou het een kans hebben.
ik Switch hier naartoe vanuit t borstvoedingstopic. Dan is een Sonic Tietje echt raar!quote:
Zeger komt meer voor in de rest van 't land hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een achterneefje zie Zeger heet. Komt van het Friese Sieger oid.
Gave naam, klinkt erg goed!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook een achterneefje dat Zeger heet
Met een zus S.terre?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook een achterneefje dat Zeger heet
Nee.quote:
Hun tweede namen waren ook al zo wonderlijk. Maar heb geen idee meer, want die ben ik verder vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee.Dat vind ik dan ook wel een opmerkelijke combinatie, zo'n aparte en zo'n standaard naam.
Deze heeft twee zusjes, G.uusje en N.ena.
Is G.uusje soms pasgeboren? Mijn mondhygieniste heeft namelijk een Z.eger en een N.ena en was hoogzwanger van een meisje toen ik haar voor het laatst zagquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee.Dat vind ik dan ook wel een opmerkelijke combinatie, zo'n aparte en zo'n standaard naam.
Deze heeft twee zusjes, G.uusje en N.ena.
Dat vind ik wel bij de naam passen! Ik zie ook een grote blonde jongen voor me bij de naam Seeger/Zegerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik zat bij een Seeger in de klas. Vond het wel een mooie naam, het was een grote brede blonde rustige jongen, heb er nu een zeemannenassociatie bij
Wie z'n kind was dat ook alweer...? Oh ja, Tim Immers.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:05 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan spelfouten in woorden die als naam worden gebruikt, zoals Desteny.
Variant op Fenne?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag op een geboorte bord gespot: Venne..
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zei t al eerder, maar mijn pleegbroers van vroeger heten Bas en Adriaan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zei t al eerder, maar mijn pleegbroers van vroeger heten Bas en Adriaan
you make it sound like a bad thing!quote:
hahah dat is hier de running gag, als mijn eerste naam mocht, mocht hij t kind tweede namen geven (optimus prime dus)quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you make it sound like a bad thing!
Maar oké, als Rennesse. Pfoe.
En lekker gok ook om je kind de tweede naam te laten geven. Hadden mijn middelste en jongste denk ik Optimus Prime en Bumblebee geheten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe spreek je dat uit?
Ik kom tot iets dat klinkt als ren 's mee of rene 's mee of moet ik meer denken aan rieniesmie?
Darn, doet het niet hier.quote:
Dat was een relaxed feestje dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Gister op kdv afscheid van jongetje Zen
nee!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
'Na 8 maanden zwangerschap hadden we nog steeds geen naam voor onze meisje, en we waren op zoek naar een naam die je niet vaak hoort, en die ook wel bij de naam van onze zoon Quintin past. Dus op mijn verjaardag zaten we in de bioscoop naar de film twilight te kijken, toen kwam de naam Renesmee voor bij, en toe wisten we het! Zo gaat ze heten! Isabella is haar tweede naam, gekozen door onze zoon. Uit de serie Phineas and Ferb. We krijgen vaak veel leuke reactie op haar naam.'*KRAS*
Isabella ook he (Isabella Swan) en dan zeggen dat t naar die tekenfilm is
Jee wat lelijk ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:54 schreef Kleurdoos het volgende:
laatst ook een Karies.
doe dan Carice, anders denk ik aan een slecht gebit
Ja, dat denk ik dan ook!quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij beneden is een Joleijne geboren.
Dan denk ik toch meteen doe maar gewoon lekker Jolijn
Ik vind Emilie, wel enigzins Amylee, maar id, op zijn engels/ amerikaans Emmiliquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Limone het volgende:
Ik vind het op een of andere manier heel schattig van je KD!![]()
![]()
![]()
Hoe hadden jullie Emily uitgesproken dan? Als Emmelie? Ik spreek het namelijk wel uit als Amy Lee (Eemielie)..
Word ik toch nog vernoemdquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Emily
maar mijn pleegbroer heeft al een Emily , spreek je uit als Amy leeen ook al vond ie t prima.. mn pleegpa met 2 kleindochters, Emily en Amy lee..ik kon t niet
wel jammer , maar de nieuwe naam is nog beter
Oeh, mooi....quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nixele. Het moet niet té voor de hand liggend worden he
Checkquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef ohnee het volgende:
Vanina... Ik las wat anders en denk velen met mij...![]()
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef ohnee het volgende:
Vanina... Ik las wat anders en denk velen met mij...![]()
Kan ook nog een dorp in Limburg zijn geweestquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Idd
Gisteren werd in de winkel een meisje genaamd America geroepen (Amerika op z'n Engels dus). Vroeg me af of ze daar geboren of verwekt is
Die ken ik met een F. Dat maakt het overigens niet minder ergquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:
Ik lees net ergens de welluidende voornaam: Vanina.
Klinkt als een vreemd soort splaakneblek.
Ohja!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kan ook nog een dorp in Limburg zijn geweest
(America)
Die ken ik dus 1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van Top 10-maar-net-even-anders: T obian
Bij de oudste op school.
Oh gelukkig, ik vond het al heel bijzonder worden dat 3 van de 37 een bekende op FOK hadden, maar het zijn er maar 2 van de 37.quote:
Toeval is het wel. Maar Lamb en ik kennen elkaar dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik vond het al heel bijzonder worden dat 3 van de 37 een bekende op FOK hadden, maar het zijn er maar 2 van de 37.
Toch 1 op 18½..... dat is een behoorlijke score.
Gelukkig is het F gewordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:38 schreef Suikertante het volgende:
Tobian en Sibbe vind ik allebei best oké, vooral Sibbe! Maar F had dan ook bijna Tibbe geheten
zouden ze 'm dan ook liefkozend 'Suub' noemen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:43 schreef Sylver_ het volgende:
Ik vind Tobian ook best oke klinken![]()
Sibbe klinkt Fries, maar misschien een beetje mal als je vlak naast (of in) het dorp Sibbe woont. Misschien ook vernoemd naar de plaats van verwekking?
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zouden ze 'm dan ook liefkozend 'Suub' noemen?
Alleen als jij ook komt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dan allebei eens naar dezelfde meet
In wat voor kringen begeef jij jequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Sicco, sicko, psycho, idd![]()
Oh brother, ik zie net de volledige naam van het kindje van iemand die ik ken.
A xel is zijn voornaam, L egend zijn tweede naam en zijn achternaam is R oos.
Tja.
Het zou wel tof zijn als hij in november geboren was terwijl het regendequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Axel an sich vind ik niks mis mee maar die hele combi vind ik wel een beetje erover hoor
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh brother, ik zie net de volledige naam van het kindje van iemand die ik ken.
A xel is zijn voornaam, L egend zijn tweede naam en zijn achternaam is R oos.
Tja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een kandidaat...
Ja hèquote:
Echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
Lot, bij Simon?
Of Eva? Qua bijbelse hoek...?
Ik zat ook op school bij een Jimi Hendrix èn een Alana Miles.![]()
En in de categorie schaamnaam: Wiel Doppen. (of had ik die hier al eens genoemd?)
Lot(je) is al bezet door mijzelfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
Lot, bij Simon?
En in de categorie schaamnaam: Wiel Doppen. (of had ik die hier al eens genoemd?)
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef Mangostine het volgende:
Lot, bij Simon?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja hèSimon en Jacob
![]()
Qua namen hoop ik serieus dat we geen dochters krijgen want bij Simon konden we al geen meisjesnaam vinden en nu zou ik het nog steeds niet weten
zo ken ik een tim timmersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef oh-oh het volgende:
B oelo B oelens is nog steeds een van de beste namen die ik ken
hassequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja hèSimon en Jacob
![]()
Qua namen hoop ik serieus dat we geen dochters krijgen want bij Simon konden we al geen meisjesnaam vinden en nu zou ik het nog steeds niet weten
Ja maar Tim is tenminste nog een normale naam, Jan Jansen hoor je ook veel en zo. Boelo, dat is toch geen naam?quote:
Een Hasse hebben we al in onze directe omgeving, maar los daarvan wel heel leuk en passend bij onsquote:
Ava vind ik niks, maar Sarah en Davidquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Simon & Ava
Simon & Sarah
Oh Simon & David is ook niet mis trouwens!
R.ebeccaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja hèSimon en Jacob
![]()
Max en Julotquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Mangostine het volgende:
Wij hebben ook geen meisjesnaam... Het duurde bij M al lang voordat we uiteindelijk een soort van definitieve keuze hadden. Maar voor een evt volgende ligt alles weer open.
Wat past mooi bij Max, vinden jullie?
ik zou bij Julot voor altijd twijfelen of ik het wel goed zei.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Max en Julot
Max en Benthe
Max en Hannah
?
Wel toevallig, daar had ik het met SpeesEend laatst ook over! Sowieso zou ik de T op het laatst uitspreken, maar ik weet niet of ik Zjuulot of Juulot zou zeggen. Ik denk Zjuulot!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik zou bij Julot voor altijd twijfelen of ik het wel goed zei.
Juulot?
Zjuulot?
Julo?
Zjulo?
Op papier vind ik hem echt heel mooi
Hier heten ze allemaal the rose gardenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Jade is echt súper Chinees Restaurant als je het mij vraagt
Klaarblijkelijk heb ik een andere omgeving dan de meesten hier, want bij vrijwel geen enkele naam komt het uit mijzelf in me op om die op z'n Engels uit te spreken en ik ken ook niemand die dat standaard zo zou doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het op papier ook heel leuk maar ik zou ook zitten met de uitspraak.
Ik vind Jade ook heel mooi maar kan er niet tegen dat mensen er dan djeed van maken.
Kate?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb ik een andere omgeving dan de meesten hier, want bij vrijwel geen enkele naam komt het uit mijzelf in me op om die op z'n Engels uit te spreken en ik ken ook niemand die dat standaard zo zou doen.
Jade was trouwens vroeger mijn lievelingsnaam voor een poes/kat.
Ik ken al vanaf dat ik een jaar of 5 ben een Jade en was ook heel verbaasd dat het voor anderen heel logisch is om het zo te doen, heeft voor mij wel echt de naam verpestquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb ik een andere omgeving dan de meesten hier, want bij vrijwel geen enkele naam komt het uit mijzelf in me op om die op z'n Engels uit te spreken en ik ken ook niemand die dat standaard zo zou doen.
Jade was trouwens vroeger mijn lievelingsnaam voor een poes/kat.
Lunequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Max en Floor
Max en Stella
Max en Lune (Luu-ne, niet Loene)
Max en Diede
Max en Ize
Max en Hanne
Max en Elze
Max en Kate
Max en Sam
Owja, je hebt gelijk. Max en Mindy danquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:09 schreef Mangostine het volgende:
Maar Max en Sam vind ik toch wat inspiratieloos ogen, sorry.
Kan je de derde mooi Moos noemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:09 schreef Mangostine het volgende:
Maar Max en Sam vind ik toch wat inspiratieloos ogen, sorry.
Maas!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Kan je de derde mooi Moos noemen
Wat vind je nog meer mooi? Dit is wel een erg brede selectie...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
Nu ik hier toch rondspook, iemand nog inspiratie voor een jongensnaam?
Minimaal 2 lettergrepen, zeker internationaal, niet ghetto. Oliver was hier lang een optie, maar ineens zag ik een kindje van ons geen Oliver heten. Emanuel vinden we ook mooi maar ik wil geen 2 bijbelnamen en dat is onze 2e naam dus.
Oscarquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
Nu ik hier toch rondspook, iemand nog inspiratie voor een jongensnaam?
Minimaal 2 lettergrepen, zeker internationaal, niet ghetto. Oliver was hier lang een optie, maar ineens zag ik een kindje van ons geen Oliver heten. Emanuel vinden we ook mooi maar ik wil geen 2 bijbelnamen en dat is onze 2e naam dus.
Ow, ik dacht dat dit je eigen voorstellen warenquote:
Ha ik moet sneller zijn. Heb er nog iets bijgezet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dit je eigen voorstellen warenVandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |