SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Clitpiercing alles, geil! Als het echt is.
Ja wat er mis ging en wat er beter kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom krijgen we nu "voetbalnieuws"? Ik wil een uitgebreide analyse van Tahiti - Spanje!
haha, die clitpiercingquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.
Nicki redt dit soort meisjes uit een diep dal.
Haha je bedoelde je penisquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja die mag ook wel op mijn fluit blazen![]()
Of bedoelde je die niet ?
Kijk maar naar deze analysequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom krijgen we nu "voetbalnieuws"? Ik wil een uitgebreide analyse van Tahiti - Spanje!
Ik hoop dat ze dit ook laten zien in de kleedkamer, dan wint Tahiti nog wel met 5-4.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk maar naar deze analyse
[ afbeelding ]
Heb je weer aandacht nodig ja?quote:
Ik denk echt dat ze er wat van op stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit ook laten zien in de kleedkamer, dan wint Tahiti nog wel met 5-4.
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.
Nicki redt dit soort meisjes uit een diep dal.
Niemand, maar dan ook niemand is beter dan J. Alba.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.
die rode cirkel staat niet goed. Goede analyse wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze er wat van op steken
[ afbeelding ]
ja echt grappigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
klein pijn puntje wel Tahiti heeft al meer bereikt in 10 jaar dan België de afgelopen 10 jaar
Tahiti:
Deelname OFC cup
Deelname Confederations cup
België:
-
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand is beter dan J. Alba.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
klein pijn puntje wel Tahiti heeft al meer bereikt in 10 jaar dan België de afgelopen 10 jaar
Tahiti:
Deelname OFC cup
België:
-
Kan jij niet eens ophouden met dat getroll van je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
De piero-redacteur is met vakantie. Dan moet de meester het zelf doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
die rode cirkel staat niet goed. Goede analyse wel.
Nederland ook al geen deelname aan de OFC Cup noch de Confederations Cup en we weten al dat België volgend jaar het WK wint.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti:
Deelname OFC cup
België:
-
Ik ben serieus, Cassie is hot, Nicki is dat niet.quote:
Goede analyse, het tweekeepersysteem wordt zelden toegepast, maar bewijst in de praktijk vaak heel effectief te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze er wat van op steken
[ afbeelding ]
echt niet dat was de bijnaam voor patrick kluivertquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk.
In Nigeria ook wel Tijani Gangbangbida genoemd
en in de pauze doen ze aan groepsverkrachtingquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef DonRaja het volgende:
Fifa reclame over India? Die zitten nu met 1.1 miljard naar cricket te kijken...
Dat zeggen ze op school ook altijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor iemand zonder verblijfsvergunning heb je een erg grote mond.
Dan moet je gewoon schoonmaken en je niet met de leerlingen bemoeien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op school ook altijd.
Nederland:quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland ook al geen deelname aan de OFC Cup noch de Confederations Cup en we weten al dat België volgend jaar het WK wint.
[..]
Ik ben serieus, Cassie is hot, Nicki is dat niet.
Ik gun je bij deze een versleten tandenborstel toe. Vervelend ventje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Deelnemen doen we vaak wel maar winnen doen we te weinig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland:
Deelname EK 2004
Deelname WK 2006
Deelname EK 2008
Deelname WK 2010
Deelname EK 2012
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon schoonmaken en je niet met de leerlingen bemoeien.
wel goede naaktfoto's heeft zequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Toeval of niet, ik heb vandaag twee nieuwe zachte tandenborstels gekocht. Maar hoezo zou Cassie niet mooier zijn dan die Minaj?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun je bij deze een versleten tandenborstel toe. Vervelend ventje.
Leuke grap en zulks. Jij bent zeker ook zo'n type welke hilarische Ronaldo foto's op het internet verspreid uit jaloezie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja Nicki Minaj is dan ook de menselijke mrs potatohead,
[ afbeelding ]
Eurosport heeft de rechten al gekocht. Tot 2024 kunnen we om de 8 weken van dit duel genieten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een top duelherhaling waardig
heb je het over die witte of zwarte Ronaldo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke grap en zulks. Jij bent zeker ook zo'n type welke hilarische Ronaldo foto's op het internet verspreid uit jaloezie?
over geen van beide, over de blanke denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je het over die witte of zwarte Ronaldo?
Ik ga zowel de DVD als Blue Ray halen! Mijn geld hebben ze al binnen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eurosport heeft de rechten al gekocht. Tot 2024 kunnen we om de 8 weken van dit duel genieten.
Niks grappigs aan. Ik krijg zelfs het idee dat ze het met opzet doet. En nee, van Ronaldo post ik geen plaatjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke grap en zulks. Jij bent zeker ook zo'n type welke hilarische Ronaldo foto's op het internet verspreid uit jaloezie?
Vandaag niet, misschien laat ik mijn creatieve geest morgen weer eens tot uiting komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog wat sappigs over Sjek de bruine?
villa is geboren in een villaquote:
Frans*quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Maaike de Boer is getrouwd met Frank de Boer.
Deze wedstrijd is zeker verkocht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Oldie57 het volgende:
Dit is een toernooi wat nergens op slaat. Ik kijk dus niet daar deze corrupte onzin.
jouw posts lijken op dit toernooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Oldie57 het volgende:
Dit is een toernooi wat nergens op slaat. Ik kijk dus niet daar deze corrupte onzin.
Oh, nou, oke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Oldie57 het volgende:
Deze uitspraak staat morgen in alle regionale dagbladen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Oldie57 het volgende:
Spaans voetbal he. Wanneer ga jij eens het licht zien.quote:
Tahiti heeft geen BNP want Tahiti is een overzees gebied van Frankrijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Als je de salarissen van dit Spaanse elftal bij elkaar optelt heb je ongeveer het BNP van Tahiti.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef superniger het volgende:
Kent iemand ook een naamgrapje over J.Alba?
een gifje mag ook
Sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:12 schreef Anatool het volgende:
[..]
Tahiti heeft geen BNP want Tahiti is een overzees gebied van Frankrijk
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
De stad Groningen heeft meer inwoners dan Tahiti
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat ik de jongere broer van Wayne Rooney zie als Mata in beeld is.
Waarom heeft Tahiti dan geen Martin Drent?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
De stad Groningen heeft meer inwoners dan Tahiti
J Alba heeft vandaag geen zinquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef superniger het volgende:
Kent iemand ook een naamgrapje over J.Alba?
een gifje mag ook
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J Alba heeft vandaag geen zin
[ afbeelding ]
Is dat overdreven?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou toch denken dat ze na de 4-0 tegen Tahiti wel zouden stoppen met overdreven juichen.
Die komt uit voor buureiland Amerikaans Samoa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom heeft Tahiti dan geen Martin Drent?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doorslaggevende goal in de wedstrijd.
Het gaat om het principe...quote:
Hij rende wel erg ver door met handgebaren ja. Schud dan de gever van de assist tenminste formeel de hand.quote:
Deze.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Braziliaanse commentator zal na dit partij geen stem meer hebben
Dit partij? Ja echt dit partij?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Braziliaanse commentator zal na dit partij geen stem meer hebben
dat laatstequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je hebt ingezet op precies 10? Of meer dan 9.5
Ik heb een belletje gepleegd naar Del Bosque, Spanje zal nu 11 goals maken om deze onrechtmatige goal weg te werken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om het principe...
Inzet en odds?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag van mij. Ik heb ingezet op 10 goals maakt niet uit van wie
fijn ik vind het van nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze commentator vind ik de grootste baas
ik heb 5 euro ingezet, maar het is de eerste bet ooit die ik doe onlinequote:
Maar wat win je als het inderdaad 9.5+ worden? Maatje van me heeft er 50 opgezet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb 5 euro ingezet, maar het is de eerste bet ooit die ik doe onlinedaarom is het zo spannend!
Een minachting van de kijker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel bijtijds stoppen hequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb 5 euro ingezet, maar het is de eerste bet ooit die ik doe onlinedaarom is het zo spannend!
Roelfs is echt de emo van de commentator garde bij de NOSquote:
Wat als dezelfde fout gebeurd bij een 1-1 tussen België - Nederland in de 89'ste minuut en door dat voorval België op voorsprong komt en zo het WK wint?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb een belletje gepleegd naar Del Bosque, Spanje zal nu 11 goals maken om deze onrechtmatige goal weg te werken.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ben ik dan niet je maatje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar wat win je als het inderdaad 9.5+ worden? Maatje van me heeft er 50 opgezet.
Wees maar niet bang, België gaat niet naar het WK.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat als dezelfde fout gebeurd bij een 1-1 tussen België - Nederland in de 89'ste minuut en door dat voorval België op voorsprong komt en zo het WK wint?
hahhahhhaahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Ze kunnen beter geen keeper opstellen.
Waarom lach jequote:
Hoe heet deze Baasquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Roelfs hou alsjblieft je bek ergerlijke idioot
NZ had wezen stappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Tahiti NZ heeft kunnen verslaan..
IS OOK NIET GEBEURDquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
NZ had trouwens van Nieuw Caledonië verloren niet van Tahitiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mart Smeets kan dat ookquote:
het is hawaianenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoals de oude Tahitianen altijd zeiden: Meedoen is belangrijker dan winnen.
Gezien zijn kwaliteiten, mist hij die ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die keepert springt nog voor de trein zo..
Ach welnee, die heeft de tijd van z'n leven gehad straks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die keepert springt nog voor de trein zo..
Geef het gewoon op man.quote:
quote:
als Spanje slim is hebben ze voor alle spelers van Tahiti gewoon de shirts van de hele selectiequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef DaveDave09 het volgende:
dat shirtje wisselen zometeen word hilarisch
Omdat NL geen kampioen van Europa is en ook geen tweede.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom doet NL niet mee met deze cup?
Omdat wij nooit iets winnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef RijstNatie het volgende:
Over een paar jaar is Mata ook kaal en dan eis ik een DNA test!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:13 schreef alors het volgende:
[..]ja ik zie die gelijkenis ook altijd.
Omdat wij nu voor de tv zitten te kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef RijstNatie het volgende:
nog slechter dan tahitiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe is overigens het niveau van de ploeg die Nieuw-Zeeland had verslagen? (ik weet dat het off-topic is)
Nieuw Caledonië speelt naar de filosofie van Louis van Gaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe is overigens het niveau van de ploeg die Nieuw-Zeeland had verslagen? (ik weet dat het off-topic is)
Tr gemacht wegens off topic gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
net zo als PSVquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gewoon samen bij Caroline Tensen op de bank.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Mata ook kaal en dan eis ik een DNA test!
verloren op het toernooi twee keer van Tahiti. Nieuw-Caledonië zat in de poule ook bij Tahitiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
HET PUBLIEK STAAT
EN IK STA OOK
HET IS ONGEKEND
Net.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Tahiti al een enigszins groffe overtreding gemaakt?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee geflatteerde uitslag
Auf Wiedersehen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon samen bij Caroline Tensen op de bank.
Niet veel slechter dan San Marino.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef Trebo het volgende:
Hoe slecht waren die andere tegenstanders dan wel niet als een land als Tahiti hier aan mee doet
Denk aan landen als Nieuw Caledonia, Amerikaans Samoa, Niue en Fijiquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:28 schreef Trebo het volgende:
Hoe slecht waren die andere tegenstanders dan wel niet als een land als Tahiti hier aan mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |