SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Clitpiercing alles, geil! Als het echt is.
Ja wat er mis ging en wat er beter kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom krijgen we nu "voetbalnieuws"? Ik wil een uitgebreide analyse van Tahiti - Spanje!
haha, die clitpiercingquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.
Nicki redt dit soort meisjes uit een diep dal.
Haha je bedoelde je penisquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja die mag ook wel op mijn fluit blazen![]()
Of bedoelde je die niet ?
Kijk maar naar deze analysequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom krijgen we nu "voetbalnieuws"? Ik wil een uitgebreide analyse van Tahiti - Spanje!
Ik hoop dat ze dit ook laten zien in de kleedkamer, dan wint Tahiti nog wel met 5-4.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk maar naar deze analyse
[ afbeelding ]
Heb je weer aandacht nodig ja?quote:
Ik denk echt dat ze er wat van op stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit ook laten zien in de kleedkamer, dan wint Tahiti nog wel met 5-4.
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt ja. Haar carriere liep spaak, mede deze foto's hebben haar een duet met de godin Nicki Minaj opgeleverd.
Nicki redt dit soort meisjes uit een diep dal.
Niemand, maar dan ook niemand is beter dan J. Alba.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Ventura is veel lekkerder dan Minaj ooit zal worden. Doet ze toch nog wat goeds.
die rode cirkel staat niet goed. Goede analyse wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze er wat van op steken
[ afbeelding ]
ja echt grappigquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
klein pijn puntje wel Tahiti heeft al meer bereikt in 10 jaar dan België de afgelopen 10 jaar
Tahiti:
Deelname OFC cup
Deelname Confederations cup
België:
-
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand is beter dan J. Alba.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
klein pijn puntje wel Tahiti heeft al meer bereikt in 10 jaar dan België de afgelopen 10 jaar
Tahiti:
Deelname OFC cup
Deelname Confederations cup
België:
-
Kan jij niet eens ophouden met dat getroll van je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |