SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kampioen van Oceanië. Maar ook alleen omdat Australië bij Azië zit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit eigenlijk nog niet zo heel erg gevolgd... maar is Tahiti uitgekozen uit sympathie/veldvulling of hebben zij ook daadwerkelijk wat gepresteerd?
Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit eigenlijk nog niet zo heel erg gevolgd... maar is Tahiti uitgekozen uit sympathie/veldvulling of hebben zij ook daadwerkelijk wat gepresteerd?
kampioen van Oceaniëquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Gescoord tegen Nigeria.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
wat ben je weer vriendelijkquote:
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kampioen van Oceanië. Maar ook alleen omdat Australië bij Azië zit.
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?
Bedankt... maar ik had gewoon niet in de gaten dat dit de kampioen van Oceanie moest voorstellenquote:
nee dat deed Nieuw-Caledonië in de halve finale met 2-0quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?
Jezus, ik dacht dat Nieuw-Zeeland dat hele Oceanie wel kon overklassen nu Australie weg isquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat deed Nieuw-Caledonië in de halve finale met 2-0
Jawel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Niks aan de hand man, geef dan iig een kaart als je fluit.
Ze winnen wel denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste keer dat ik geld in zet op Spanje
Je bent niet echt geloofwaardig moet ik zeggen. Je weet wat dit team kan anders zou je nu niet zo negatief zijn. 1-0 na 25 minuten tegen Spanje is nou niet echt slecht te noemen als klein land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt... maar ik had gewoon niet in de gaten dat dit de kampioen van Oceanie moest voorstellen
op wat heb je ingezetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste keer dat ik geld in zet op Spanje
Blijft walgelijk volk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Falco het volgende:
klagen bij de scheids om een overtreding tegen tahiti
Karma voor het overlopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een flink aantal gols maar dat zie ik er niet van komen omdat ze er met de pet naar gooien
Komt goed. Na de 60ste minuut zit Tahiti er doorheen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een flink aantal gols maar dat zie ik er niet van komen omdat ze er met de pet naar gooien
In de poule hield het ook al niet over voor Nieuw Zeeland http://nl.wikipedia.org/wiki/OFC_Nations_Cup_2012quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus, ik dacht dat Nieuw-Zeeland dat hele Oceanie wel kon overklassen nu Australie weg is
Min of meer van het niveau van PSV.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Tahiti moet je ook niet onderschatten...
Ik baseer me ook meer op de 6-1 tegen Nigeria...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet echt geloofwaardig moet ik zeggen. Je weet wat dit team kan anders zou je nu niet zo negatief zijn. 1-0 na 25 minuten tegen Spanje is nou niet echt slecht te noemen als klein land.
Chinees?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:
Die Chinees kan ook wel contractje krijgen
Die speelt zich wel aardig in de kijker ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef debeterebob het volgende:
Die Chinees kan ook wel contractje krijgen
geflatteerd was datquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baseer me ook meer op de 6-1 tegen Nigeria...
Hij is ondertussen niet meer betaalbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die speelt zich wel aardig in de kijker ja.
Het is een stukje conditie wat ze opbreekt. Tegen Nigeria waren ze ook lange tijd redelijk bezig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baseer me ook meer op de 6-1 tegen Nigeria...
Nee die slaat er alleen ballen uit tegen Ghanaquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef mrstylo het volgende:
Zou Suarez ook schwalbes maken tegen Tahiti?
Natuurlijk, die heeft geen geweten. Naait ze nog rood aan ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef mrstylo het volgende:
Zou Suarez ook schwalbes maken tegen Tahiti?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk, die heeft geen geweten. Naait ze nog rood aan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |