SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kampioen van Oceanië. Maar ook alleen omdat Australië bij Azië zit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit eigenlijk nog niet zo heel erg gevolgd... maar is Tahiti uitgekozen uit sympathie/veldvulling of hebben zij ook daadwerkelijk wat gepresteerd?
Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit eigenlijk nog niet zo heel erg gevolgd... maar is Tahiti uitgekozen uit sympathie/veldvulling of hebben zij ook daadwerkelijk wat gepresteerd?
kampioen van Oceaniëquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Gescoord tegen Nigeria.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef TheVulture het volgende:
wat ben je weer vriendelijkquote:
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kampioen van Oceanië. Maar ook alleen omdat Australië bij Azië zit.
neequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?
Bedankt... maar ik had gewoon niet in de gaten dat dit de kampioen van Oceanie moest voorstellenquote:
nee dat deed Nieuw-Caledonië in de halve finale met 2-0quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus dit team heeft van Nieuw-Zeeland gewonnen?
Jezus, ik dacht dat Nieuw-Zeeland dat hele Oceanie wel kon overklassen nu Australie weg isquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat deed Nieuw-Caledonië in de halve finale met 2-0
Jawel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Niks aan de hand man, geef dan iig een kaart als je fluit.
Ze winnen wel denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste keer dat ik geld in zet op Spanje
Je bent niet echt geloofwaardig moet ik zeggen. Je weet wat dit team kan anders zou je nu niet zo negatief zijn. 1-0 na 25 minuten tegen Spanje is nou niet echt slecht te noemen als klein land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt... maar ik had gewoon niet in de gaten dat dit de kampioen van Oceanie moest voorstellen
op wat heb je ingezetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste keer dat ik geld in zet op Spanje
Blijft walgelijk volk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Falco het volgende:
klagen bij de scheids om een overtreding tegen tahiti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |