Hoe gaat het met Ravi, groeit ie lekker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef Strega het volgende:
Wij hebben de fan aan, erg warm hier nog. Ravi kijkt naar boven en schrikt zich het apezuur. Hij zit nu verstopt achter mijn burostoel.
Niet alleen dat, maar ik denk automatisch richting één iets, nu ik Baaf vaker over haar hoor kletsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Miniem het volgende:
Wat een schatje Miniem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht eerst Miniem dus, maar nu weet ik het niet meer. Zou het z'n dinnetje-van-de-trein zijn?quote:
Geinig! Met een reden of?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
o ja terug van een smaaktest in de stad. 7 stukjes vlees mogen proeven en beoordelen. Volgende week en de week er op mag ik weer![]()
![]()
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.quote:
Begint het met een M? Oh neequote:
Wat een mooierdquote:
Hey, dat zijn leuke dingen, Bos!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.
quote:
Indirect wel. Als we dezelfde bedoelenquote:
Ja zie ze met name op het station! Leuk hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.
Ja daarom dus de 'oh nee'quote:
Dan bedoelen we dezelfdequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Indirect wel. Als we dezelfde bedoelen
Daar heb ik hun nog nooit gezien. Deze lopen meestal tussen de VenD en Xenos. Daar zit ook hun kantoor/proefruimtequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zie ze met name op het station! Leuk hoor
The more the merrierquote:
Goed zo, Lut!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er net nog een visje ingeschoven Pisc, no worries dat ik uitmergel
Zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed zo, Lut!Beetje vissen en beetje deppen (
) en je bent klaar om te gaan
Moet hij wat pondjes kwijt of gaat ie net als jij voor highlights?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZekerZat nog wat te leren, klopt m'n broer op de deur, of ie mp3 met die Evy bestandjes mocht lenen
Dus die heeft vanavond een rondje gehobbeld, morgen mag ik weer
Hij is juist al heel veel afgevallen! Alleen door suiker drinken te schrappen, niet meer twee keer op te scheppen, wat vaker de fiets ipv de auto te nemen (snoepen of drinken deed hij al niet). Ondertussen wel krachttraining gedaan, maar hij heeft de smaak te pakken nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet hij wat pondjes kwijt of gaat ie net als jij voor highlights?
Wat goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is juist al heel veel afgevallen! Alleen door suiker drinken te schrappen, niet meer twee keer op te scheppen, wat vaker de fiets ipv de auto te nemen (snoepen of drinken deed hij al niet). Ondertussen wel krachttraining gedaan, maar hij heeft de smaak te pakken nuHij heeft van zichzelf al een grove bouw, brede schouders en zo, dus het ziet er echt super uit!
Ja! En over (minder danquote:
Ghehequote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo moe, dan word ik altijd onwijs flauw. Ik zit gewoon te knorren achter de laptop en te grinniken, god mag weten waarom![]()
Wat tof dat laatste, om nu helemaal uit te pakken. En zo moet het ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja! En over (minder dan) twee weken studeert hij af, super spannend. Was al een tijdje klaar met de scriptie zelf, maar begeleider op vakantie etc dus heeft nog wat langer geduurd. Dus met een flinke groep naar Nijmegen voor het officiële gedeelte en dan een groot feest hier thuis!
We vieren verjaardagen en zo eigenlijk amper, niemand zit er op te wachten, maar nu wordt er uitgepaktZin in!
Waarvoor precies?quote:
quote:
Inderdaad! Het is de eerste in de familie ooit (beide kanten), dus iedereen is super trots. Gaat niet verkeerd iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof dat laatste, om nu helemaal uit te pakken. En zo moet het ook, mooie prestaties leveren jij en je broer!
Dat soort grappen zou ik zelf niet gebruiken dus ik herken ze ook nooitquote:
Het had er 1 van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal zelf degene die er de honderdste keer nog intrapt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is de eerste in de familie ooit (beide kanten), dus iedereen is super trots. Gaat niet verkeerd idd!
Yep, duitse mannenmode, ook qua gezichtbeharing, is nog in de jaren '70 blijven steken. Duitse vrouwen zien er daarentegen doorgaans zeer verzorgd uit,quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en is je viool gesigneerd?????????????????????????
Niet iedereen is zo rijkelijk bedeeld als jijquote:
Ja, hij doet het goed. Hij is ook een enorm gevoelige hond. Het is echt een lot uit le loterijquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Ravi, groeit ie lekker?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Strega het volgende:
Baaf, fijn dat je er weer bent en leuk hebt gehad.(Ik dacht ook even wat anders bij dat buik prikken
)
Aaah dus als jongens zeggen 'ik vind het juist leuk dat je klein bent, want als ik je knuffel komt je hoofd tegen mijn schouder' bedoelen ze eigenlijk....quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Als lange man is dat een bekend gevoel, dat de tietjes in je buik prikken als je staat te knuffelen. Ik had alleen niet verwacht dat ze zich zo stevig tegen me aan zou drukken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah dus als jongens zeggen 'ik vind het juist leuk dat je klein bent, want als ik je knuffel komt je hoofd tegen mijn schouder' bedoelen ze eigenlijk....
quote:
Mooie stad, schoon en aardige mensen. Brussel was een smerige dump ermee vergeleken. Wat wordt dan je eerste reis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:23 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hoe vond je Berlijn?
Als ik ooit weer ga reizen wordt dat mijn tweede reis
[..]
Aaah dus als jongens zeggen 'ik vind het juist leuk dat je klein bent, want als ik je knuffel komt je hoofd tegen mijn schouder' bedoelen ze eigenlijk....
[..]
Wil ik ook nog 'ns heen (tjokvol met kleine vrouwtjesquote:
I guess soquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie stad, schoon en aardige mensen. Brussel was een smerige dump ermee vergeleken. Wat wordt dan je eerste reis?
[..]![]()
. Staand zoenen is (voor mij dan) echter fysiek onmogelijk met iemand van 1.60. Been there, tried that, hurt my back. 1.67 gaat nog net. Om een vage reden heb ik, op één na, altijd vriendinnetjes gehad van 1.67 of kleiner.... Zal wel een natuurlijke aantrekking uitgaan van dat lengteverschil
Ik ben 1.96quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
I guess soHoe lang ben je precies? En wil jij hier nog iets zinnigs over zeggen, Duz?
Dan schelen we ongeveer 11 cm, gewone ooghoogte voor mij dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben 1.96En de andere 'langen' hier, Duz, Pis?
Bij Q. was mijn eerste gedachte trouwens 'goh, ik dacht dat ze groter zou zijn'
quote:
Die kan zelfs gewone meisjes knuffen voor het buik-effectquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Duz is denk ik niet online, die is kleine meisjes knuffelen nu![]()
Nette lengte, zo groot waren/zijn mijn ouders. Mijn grootvader was even lang als ik, die was echt een reus in zijn jonge jaren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1.72 dus eigenlijk ben ik een bonzaibosje
Wauw apart reisdoel, zomaar of met een speciale reden ?quote:
En hij heeft ook de loterij gewonnen bij julliequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij doet het goed. Hij is ook een enorm gevoelige hond. Het is echt een lot uit le loterij![]()
![]()
[..]
Gelukkig kun je ook niet staand zoenenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie stad, schoon en aardige mensen. Brussel was een smerige dump ermee vergeleken. Wat wordt dan je eerste reis?
[..]![]()
. Staand zoenen is (voor mij dan) echter fysiek onmogelijk met iemand van 1.60. Been there, tried that, hurt my back. 1.67 gaat nog net. Om een vage reden heb ik, op één na, altijd vriendinnetjes gehad van 1.67 of kleiner.... Zal wel een natuurlijke aantrekking uitgaan van dat lengteverschil
Mooiquote:
Mooiquote:
Zou je hem serieus in de vrachtruimte stoppen voor zo'n reis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Met Billy
![]()
Ik heb me voorgenomen om ooit allemaal leuke reizen te maken met hem!
Berlijn en Londen zou ik niet vliegen, en voor Tokyo ja, en de regelingen worden steeds soepeler ook, hij past wel in zo een tas voor aan boord, dus mss worden ze ooit wat minder streng over die 5 kiloquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
[..]
Zou je hem serieus in de vrachtruimte stoppen voor zo'n reis?
Ik en een vriend willen al een hele tijd een keer samen op vakantie. We zijn alletwee wel redelijk geïnteresseerd in voormalig Oost-Europa. Riga heeft een rechtsreekse verbinding met Eindhoven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw apart reisdoel, zomaar of met een speciale reden ?
[..]
Vroegah vond ik dat superleuk, ook vaak gekeken in de herhaling.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dunya en Desie, ook weer van stal gehaald, zie ik.
quote:
Theo Maassenquote:
Is het ook. Ik heb wel een paar keer hier door de stad zien fietsen. Echt een figuur apartquote:
I is alright!quote:
Primaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I is alright!
Hoe is het met Muisje?En met meneer Muis en de samenwonerette? Al helemaal gewend inmiddels?
Goezzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Primaja we zijn helemaal op onze plek nu
nog wel een waslijst aan kleine kluses, maar och.
Ben je in vorm Vaduz?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen een koppeltoernooi darts met m'n dartmaatje.
Gaaf!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje prikken en ploinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En had jij nog wat toe te voegen aan de discussie over het knuffelen van kleine meisjes?
Ik ook geen kleine mannelijke collega'squote:
Zij jou wel, gok ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook geen kleine mannelijke collega's
Mag je ze eruit ploinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook geen kleine mannelijke collega's
Ja maar daar ging mijn punt niet overquote:
Ik knuffel ze sowieso niet, zie onderste zin vorige post.quote:
owquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar ging mijn punt niet over
Ik knuffel echt alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar ging mijn punt niet over
Mannen knuffelen is sowieso tricky, Lutje!
Cavia'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik knuffel echt alles wat los en vast zitJongens, meisjes, bomen!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar wezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knuffel ze sowieso niet, zie onderste zin vorige post.
Weinig geoefend, 2 middagen tegen mijn dartpartner. Ene keer had ik mijn sessie, de andere keer andersom. Maar het vertrouwen is groot. We vullen elkaar uitstekend aan. En dat knuffelen, gewoon creatief zijn!quote:
Te koop? Gewoon bij het grofvuil, als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tenzij je Gordon te koop aanbiedt (graag!) wel ja
Wanneer gaan we meeten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Elke uitgaansgelegenheid heeft wel een verhoging, en waar verhogingen zijn zijn trapjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weinig geoefend, 2 middagen tegen mijn dartpartner. Ene keer had ik mijn sessie, de andere keer andersom. Maar het vertrouwen is groot. We vullen elkaar uitstekend aan. En dat knuffelen, gewoon creatief zijn!
Dit stukje leest best grappig in combi met knuffelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weinig geoefend, 2 middagen tegen mijn dartpartner. Ene keer had ik mijn sessie, de andere keer andersom. Maar het vertrouwen is groot. We vullen elkaar uitstekend aan. En dat knuffelen, gewoon creatief zijn!
Zag vandaag bij de Dinoshow dat die getinte zangers van IHVH zijn ex is, en Eva Simons haar dochter!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Te koop? Gewoon bij het grofvuil, als het aan mij ligt
Kom maar een keertje lunchenquote:
Ohquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook nog thee drinken met PhenoMaar allebei even druk druk druk.
Heeft die übernicht dan ooit een relatie met een vrouw gehad???quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zag vandaag bij de Dinoshow dat die getinte zangers van IHVH zijn ex is, en Eva Simons haar dochter!
En te koop of te huur, voor niks nog te duur idd
Echt veel mensen wonen in Nijmegen! En de verbinding met Utrecht is ook super, ideaal. Benny is laatst ook een middagje overgekomen, zo gezelligquote:
Ja ja! Ook met Xennia Kasper of zo, z'n voormalige manager.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft die übernicht dan ooit een relatie met een vrouw gehad???![]()
![]()
En ik dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Euhm.. Ik knuffel het konijntje wel, ok?
We kunnen wel een fanclubje oprichten inmiddels!quote:
Een knuffelfanclubje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen wel een fanclubje oprichten inmiddels!
Slaap lekker Lut!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Lutte het volgende:
Op een vrijdagavond om elf uur naar bed, dat is lang geledenHelemaal kapot, maar niks noemenswaardigs gedaan
En een druk weekend voor de boeg + tentamenweek. Top
Trusten Leute!
Daar trapt Lut niet in!quote:
Truste en succes volgende week!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Lutte het volgende:
Op een vrijdagavond om elf uur naar bed, dat is lang geledenHelemaal kapot, maar niks noemenswaardigs gedaan
En een druk weekend voor de boeg + tentamenweek. Top
Trusten Leute!
als we 't er even niet meer over hebben is ze 't alweer vergeten, daarvoor knuffelt ze te graagquote:
Heb je de kauwgom nog gescoord?quote:
Daarvoor heb ik altijd nog m'n eigen 1.90 m lange boomquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
als we 't er even niet meer over hebben is ze 't alweer vergeten, daarvoor knuffelt ze te graag
Okequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ben al een tijd niet meer geweest.
Ga in de vakantie wel
Dat vind ik altijd zo schattig, twee van die kleine mensjes die dan een stelletje wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik altijd nog m'n eigen 1.90 m lange boom
quote:Nu echt schaapjes tellen
Fuckfuckfuck, hier ligt nog een stel van die dingen, die zijn we van de week vergeten mee te sturen.quote:
De dag blijft gewoon 24 uur duren hoor Alleen eind oktober is er 1 dag van 25 uur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn collega gister 'nu worden de dagen alweer korter'
Neuh, dat gezeur over hoe lang het licht blijft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De dag blijft gewoon 24 uur duren hoor Alleen eind oktober is er 1 dag van 25 uur.
Begreep ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, dat gezeur over hoe lang het licht blijft.
Nee, dit zal mijn enige vakantie (weg gaan dan) zijn dit jaar. Ik heb natuurlijk niet heel veel dagen nu. Ik wil ook rond de verhuizing een paar dagen vrij nemen om me in alle rust daarop te storten..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik ben vergeten te reageren op je Riga-plan! Wat leuk
Ga je verder nog op vakantie? Of vervalt dat dan? Vorig jaar had je een trip in eigen land, als ik het goed herinner.
Ik wist niet meer of die vakantie nou met begeleiding was en of dat dan elk jaar vaste prik is, zeg maar. Of hoe het precies werktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Bos81 het volgende:
Vorig jaar ben ik inderdaad een week in eigen land weggeweest, maar dat doe ik dit jaar dus niet. Dat was ik sowieso al niet van plan eigenlijk
Het was wel een groepsreis met begeleiding, maar dan van een andere reisorganisatie. Niet vanuit de woonbegeleiding dus...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet meer of die vakantie nou met begeleiding was en of dat dan elk jaar vaste prik is, zeg maar. Of hoe het precies werkt
Goed plan om ook bij het verhuizen zo wat rust te kunnen pakken!
Leuk Bos! Schijnt mooi te zijn daar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was wel een groepsreis met begeleiding, maar dan van een andere reisorganisatie. Niet vanuit de woonbegeleiding dus...
Loop je met Evy??quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk Bos! Schijnt mooi te zijn daar.
Net weer lekker gelopen, dit keer in de regen, Nederland_! Maar het was lekker en het ging goed
Nu wel. Eerst gewoon begonnen zodat ik toch wel een paar keer enkele minuten kon hobbelenquote:
Okee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu wel. Eerst gewoon begonnen zodat ik toch wel een paar keer enkele minuten kon hobbelen![]()
Dus de eerste lessen vallen me nu mee!
Ah!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was wel een groepsreis met begeleiding, maar dan van een andere reisorganisatie. Niet vanuit de woonbegeleiding dus...
Yay Lut!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk Bos! Schijnt mooi te zijn daar.
Net weer lekker gelopen, dit keer in de regen, Nederland_! Maar het was lekker en het ging goed
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Darten leek nergens op.Scores gingen goed, mijn maatje moest de dubbels gooien.
Roemloos ten onder in de verliezersronde. Zonder oefening ben ik een klasse minder.
Vanavond een feestje waar ongetwijfeld een vuurkorf aan te pas komt, dat is helemaal oké dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:09 schreef Strega het volgende:
Vanavond allemaal naar de Supermaan kijken! En natuurlijk Midzomer te vieren. Als het kan met een vuurtje. Kijk of het vuur nog altijd in je brandt en mijmer over wat je straks wilt "oogsten". De maan staat vannacht op het dichtste punt bij de aarde. En ze is de hele avond/nacht te zien. Midzomernachtdroom!![]()
![]()
Als je een jas nodig hebt is het ook wel een zeer matige vuurkorfquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al menig jas weg kunnen gooien door vuurkorven. Niet meer schoon te krijgen.
Hihiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je een jas nodig hebt is het ook wel een zeer matige vuurkorf
Leuk Lutte!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanavond een feestje waar ongetwijfeld een vuurkorf aan te pas komt, dat is helemaal oké dus?
Btw, heb ooit in een uitvoering van Midzomernachtsdroom gespeeld
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!
[ afbeelding ]
Klinkt goed, lekker buiten dobberen!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel lekker gister in het buitenbad! Ik word nog eens stoer zo.
En privébad.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed, lekker buiten dobberen!
Is het dan ook druk of heb je lekker ruimte?
Oeh lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En privébad.Het binnenbad is nog 2 weken open hier. En het was zondag, dan heb je alleen goddelozen in het zwembad. Gelovigen mogen/gaan vaak niet. Het was niet druk.
Halelujah!quote:
quote:
Wat vind je in jouw hoek de leukste stad, Vaduz?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Nijmegen misschien wel de leukste stad in Nederland die ik ken.
Je bent maar bezig met die weekendtripjes Oh!
Deventer is het meest authentiek. Maar ik kom toch liever in Enschede.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je in jouw hoek de leukste stad, Vaduz?
Ik noteer Deventer!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deventer is het meest authentiek. Maar ik kom toch liever in Enschede.
Vanwaar, ik zoek al eeuwen!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Pannenlappen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V25%200178397%20002%2000%204519%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Whehehe.quote:
Ja ik postte toch een paar dagen terug ook dat skull dekbed? Weer een hele lijn van.quote:
Ik nooit lappen want overwantenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit ovenwanten gehad want pannenlappen
Oh die is mooi!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V25%200175342%20002%2000%203643%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die moest ik ook nog kopen, dus ik bestel wel weer ff wat
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
O jeej, ik heb Domien boos gemaakt op Twitter.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat hier geloof ik even helemaal mis, Chico flikkert tot drie keer toe uit zijn mand....
Potver! Chicoquote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat hier geloof ik even helemaal mis, Chico flikkert tot drie keer toe uit zijn mand....
Awwquote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Blugh zo sneu, helemaal rillen, volgens mij zakt ie door zijn achterhand ook, hartje gaat tekeer.
Mss weer een tia, hij is nu weer rustig, hij ligt weer.
Sterkte!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ga ff doorwerken.
Ik doe maar of er niks aan de hand is.
Ik kan er heerlijk op meegalmen!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, wat vind jij van Jewel, althans dit plaatje?
Ah!quote:
Oh die ken ik niet, rondje YT doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:26 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ik nu wel moet lachen om dr vanwege dat clipje met Beyoncé
Hoezo zou ik haten?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu al benieuwd hoe jij gaat haten op Be hierover, je bent vast gecharmeerd van Jewel
Is een actieplaatje posten al bitchen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik zie je echt altijd bitchen over Bé![]()
Deze is echt hilarisch , Jewel is echt zo een hark naast haar
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is een actieplaatje posten al bitchen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze bedenkt ook zomaar haar eigen afkortingen zoals y-tube en l/y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |