Hoe gaat het met Ravi, groeit ie lekker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:07 schreef Strega het volgende:
Wij hebben de fan aan, erg warm hier nog. Ravi kijkt naar boven en schrikt zich het apezuur. Hij zit nu verstopt achter mijn burostoel.
Niet alleen dat, maar ik denk automatisch richting één iets, nu ik Baaf vaker over haar hoor kletsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef Miniem het volgende:
Wat een schatje Miniem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht eerst Miniem dus, maar nu weet ik het niet meer. Zou het z'n dinnetje-van-de-trein zijn?quote:
Geinig! Met een reden of?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Bos81 het volgende:
o ja terug van een smaaktest in de stad. 7 stukjes vlees mogen proeven en beoordelen. Volgende week en de week er op mag ik weer![]()
![]()
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.quote:
Begint het met een M? Oh neequote:
Wat een mooierdquote:
Hey, dat zijn leuke dingen, Bos!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.
quote:
Indirect wel. Als we dezelfde bedoelenquote:
Ja zie ze met name op het station! Leuk hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent. Maar ze spreken hier in de stad weleens mensen aan of ze nu tijd hebben om een smaaktest te doen. Dat heb ik wel eens gedaan en toen vroegen ze of ik mijn e-mailadres wilde achterlaten voor online onderzoeken enzo. Zo ben ik uitgenodigd voor vanavond. In december/januari ben ik ook al een keer daar geweest.
Ja daarom dus de 'oh nee'quote:
Dan bedoelen we dezelfdequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Indirect wel. Als we dezelfde bedoelen
Daar heb ik hun nog nooit gezien. Deze lopen meestal tussen de VenD en Xenos. Daar zit ook hun kantoor/proefruimtequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zie ze met name op het station! Leuk hoor
The more the merrierquote:
Goed zo, Lut!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb er net nog een visje ingeschoven Pisc, no worries dat ik uitmergel
Zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed zo, Lut!Beetje vissen en beetje deppen (
) en je bent klaar om te gaan
Moet hij wat pondjes kwijt of gaat ie net als jij voor highlights?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
ZekerZat nog wat te leren, klopt m'n broer op de deur, of ie mp3 met die Evy bestandjes mocht lenen
Dus die heeft vanavond een rondje gehobbeld, morgen mag ik weer
Hij is juist al heel veel afgevallen! Alleen door suiker drinken te schrappen, niet meer twee keer op te scheppen, wat vaker de fiets ipv de auto te nemen (snoepen of drinken deed hij al niet). Ondertussen wel krachttraining gedaan, maar hij heeft de smaak te pakken nuquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet hij wat pondjes kwijt of gaat ie net als jij voor highlights?
Wat goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is juist al heel veel afgevallen! Alleen door suiker drinken te schrappen, niet meer twee keer op te scheppen, wat vaker de fiets ipv de auto te nemen (snoepen of drinken deed hij al niet). Ondertussen wel krachttraining gedaan, maar hij heeft de smaak te pakken nuHij heeft van zichzelf al een grove bouw, brede schouders en zo, dus het ziet er echt super uit!
Ja! En over (minder danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |