ik heb geen ideequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je een open NAT TYPE ja of nee?
Probleem is dat ik morgen al iets af moet hebbenquote:
samequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef Saind het volgende:
Ik dacht niet dat dat zou lukken.
Jullie zijn traag
https://www.amherst.edu/o(...)n/graphics/node/1529quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik morgen al iets af moet hebbenMisschien moet ik maar weer uitstel vragen.
Ik ook morgenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik morgen al iets af moet hebbenMisschien moet ik maar weer uitstel vragen.
Skinny bitch. Kloppen de geruchten dat Smoofie ABN-correct spreekt overigens?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef Saind het volgende:
Ik dacht niet dat dat zou lukken.
Jullie zijn traag
quote:
Je hoort wel goed dat ie Amsterdams is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Skinny bitch. Kloppen de geruchten dat Smoofie ABN-correct spreekt overigens?
Luie flikker. Moet je nog later opstaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een folder maken over een culturele opdracht ofzo. Ik heb het idee in mijn hoofd maar de uitvoering werkt niet meequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook morgen
Wat moet je maken?
En het is voor je intake hè? Geen uitstel vragen dan man, gewoon doorwerken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hoort wel goed dat ie Amsterdams is.
Als André Hazes ABN sprak wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Skinny bitch. Kloppen de geruchten dat Smoofie ABN-correct spreekt overigens?
Take one for the team!quote:
Download ergens een skelet dan dat je aan kunt passenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet een folder maken over een culturele opdracht ofzo. Ik heb het idee in mijn hoofd maar de uitvoering werkt niet mee
Helemaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij liegt, hij probeert ons uit elkaar te drijven!quote:
Je hebt wel een accent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik spreek ABN.
[..]
Hij liegt, hij probeert ons uit elkaar te drijven!
Skelet downloaden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Download ergens een skelet dan dat je aan kunt passen
In Noord hebben ze dat ook erger in Zuid spreken ze normaal Nederlandsquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Een lege folder zeg maar. In inDesign maak je altijd eerst alle vakken en shit waar je dan alles in plaatst, het geheel zonder inhoud heet het skeletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |