Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
quote:
Dat werkte aardig ja, was zeker niet het probleem van afgelopen seizoen.
Maar dat was niet de essentie van mijn vraag.
Komend seizoen wordt weer een jaar lang aanmodderen met absurd dure aankopen waarschijnlijk totdat de directie eindelijk eens inziet dat de enige optie is om Brands te ontslaan.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 14:59 schreef jpg97 het volgende:Gaan ze nou serieus eerst middenvelders kopen ( voor de hoofdprijs ) en als er iets over is een verdediger ?

_!
Niks nieuws toch?
quote:
Er wordt toch gewoon een centrale verdediger en een rechtsback gezocht.
Zou pas wanbeleid zijn als we straks meer dan 6 centrale verdedigers onder contract hadden.
quote:
Je rekent 4 miljoen te veel. Mertens 9 en Lens 9.
Maargoed, Brands zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen. Puur omdat er niet gericht wordt ingekocht. Hij heeft na al die jaren nog steeds niet geleerd dat je een compleet gebalanceerd elftal neer moet zetten en niet moet kijken naar de individuele kwaliteiten van een speler.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Wat een idioten die @thijsslegers soms vragen stellen zeg.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Omdat Schaars en Strootman allebei een rechter chocoladebeen hebben en ze lijken qua speler op elkaar. Dan zou je Schaars al voor de verdediging moeten laten spelen en Strootman iets hoger of andersom. Bommel en Strootman stonden op dezelfde hoogte en schoven om beurten in. Daar zat nog iets van een verrassend effect in. Als je 2 linkspoten naast elkaar zet draaien die steeds naar dezelfde kant open en krijg je 0 verrassing. Of Schaars of Strootman zouden na de zomervakantie in enen een enorme creativiteit aan het licht stellen.
Shreyas
De beste
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Maargoed, Brands zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen. Puur omdat er niet gericht wordt ingekocht. Hij heeft na al die jaren nog steeds niet geleerd dat je een compleet gebalanceerd elftal neer moet zetten en niet moet kijken naar de individuele kwaliteiten van een speler.
Lens voor 9 miljoen snap ik nog.
Mertens voor 9 miljoen verkopen was echter wel een wereldprestatie van Brands, die kleine pik kan alleen maar iets nuttigs presteren tegen de kleine clubs wanneer PSV al met twee goals verschil voor staat. Hij was in feite nog niet eens de helft waard.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:[..]
Mertens voor 9 miljoen verkopen was echter wel een wereldprestatie van Brands, die kleine pik kan alleen maar iets nuttigs presteren tegen de kleine clubs wanneer PSV al met twee goals verschil voor staat. Hij was in feite nog niet eens de helft waard.
Ja, Brands verdient een standbeeld.

Die krijgt ie als die afscheid weet te nemen van Manolev en Marcelo. Voor mijn part voor niets.
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ja, Brands verdient een standbeeld.

Die krijgt ie als die afscheid weet te nemen van Manolev en Marcelo. Voor mijn part voor niets.
We waren van Manolev verlost, maar iemand dacht dat hij wel wat geld zou opleveren en verlengen maar
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Lens 9 miljoen + evt 1 miljoen aan bonussen, en Mertens volgens Sporza 12 miljoen
Dus niet per se dat hij 4 miljoen teveel rekent.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Lens 9 miljoen + evt 1 miljoen aan bonussen, en Mertens volgens Sporza 12 miljoen
Die eventuele miljoen bonus voor Lens klopt, maar daar moet je niet op rekenen bij voorbaad. Volgens Thijs Slegers betreft het 9 miljoen voor Mertens, die is doorgaans toch goed ingelicht wat zulke dingen betreft.
Over 3 jaar weer een persco:
'Jeugd gaat voor, we zullen niet weer blind geld uitgeven'
Moet er wel jeugd klaar staan
Depay lijkt doorgeschoven te worden en locadia ook naar 2e spits. Dan gaat jeugd dus voor een nieuwe aankoop. Verder heeft psv geen jeugd die goed genoeg is voor de basis
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Moet er wel jeugd klaar staan
Depay lijkt doorgeschoven te worden en locadia ook naar 2e spits. Dan gaat jeugd dus voor een nieuwe aankoop. Verder heeft psv geen jeugd die goed genoeg is voor de basis
Ritzmaier of vOoijen bijvoorbeeld ipv een te dure Schaars van 29 jaar. Die kan alleen maar slechter spelen.
quote:
We hoeven van mij geen kampioen te worden, maar Europees voetbal halen lijkt me toch wel fijn.....
Schaars vind ik niks, maar is altijd nog 10x beter dan die twee.
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Mertens is 9 a 10 miljoen zei Thijs. Zo goed is dat niet, kijk de cijfers en het contract.
quote:
Thijs zit qua bedragen zelden goed.
Zelden? Hij schat ze vooraf misschien verkeerd, soms wat te laag echter als PSV in onderhandeling is zit die vaak goed.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 16:14 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
We hoeven van mij geen kampioen te worden, maar Europees voetbal halen lijkt me toch wel fijn.....
Schaars vind ik niks, maar is altijd nog 10x beter dan die twee.
Precies. Locadia en Depay hebben de stap wel gemaakt. Dit in tegenstelling tot v.Ooijen en Ritzmaier. Komen gewoon te kort.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:[..]
Mertens is een international en doet het erg goed in de speeltijd die hij krijgt bij de Duivel(tje)s. Is niet zo vreemd hoor, en hij scoort regelmatig en vaak mooi. Dat het tegen kleinere clubs is, doet er bij scouts uit het buitenland niet toe.
Alle clubs in Nederland zien zij als klein.
BFF met GGMM
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 juni 2013 @ 16:47:29
rubbereend
JUICHEN
quote:

de halve basis is weg en er wordt gesproken over een speler of 3 a 4 halen..... das toch niet raar lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)