Ik zou het liefst een gewone heli hebben..:)quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
de hubsan x4 new version is mij aangeraden door iemand hier. Hij wordt volgende week verzonden vanaf banggood als het goed is,
http://www.banggood.com/U(...)dcopter-p-71838.html
Sowieso die met ir remote niet nemen, klote bereik + als er zonlicht of weet ik het is gaat het niet echt de goede kant op. Valt de verbinding weg et cetera.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een gewone heli hebben..:)
Ik heb deze al gezien:
http://www.banggood.com/W(...)6020-Helicopter-Set-(IR-Remote)-p-37656.html
Geen last van belastingen ofzo, altijd mooi meegenomen.
En dit ook, hiermee ga ik wel wat extra mogen dokken(dit zorgt er ook voor dat ik m'n pakje wat later heb begrijp ik):
http://www.banggood.com/W(...)Version-p-36779.html
Gewoon ff de R/C guide doornemen, dan weet je waarop te letten:quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een gewone heli hebben..:)
Ah! Cool, wist niet eens dat je direct op JD kon bestellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Klik
ja dus![]()
Hoelang het duurt tsja ,Hoe Lang is een chinees he![]()
Klik
Trollquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef LKVBHD het volgende:
Voor de mensen die nog kleding zoeken: Ik heb vandaag deze binnengekregen, erg tevreden!![]()
klik
Hoezo geen mogelijkheid tot paypal dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:58 schreef LompeWorst het volgende:
gewoon even geen mogelijkheid tot Paypal
Ik heb hem zelf ook, dus ben wel benieuwd of jouw mening aansluit bij de mijne.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Gisteren al mijn Superlux HD 668B binnen gehad. Wat een beest
Ik ben er super blij mee, maar ga niet zomaar een uitgebreide review geven die iedereen hier to-death bored.... Als mensen graag meer willen weten geef ik graag een review.
Dat hoor je wel vaker dat mensen die dingen halen, maar zien doe je ze daarna niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:29 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb na 2 maanden mijn e-cigarette binnen, heb voor de goedkoopste combo gezocht. Was iets van $7 voor de smoker en $1 voor de olie (7ml).
Ben geen roker maar s avonds achter de pc zitten met zoiets is heerlijk. Morgen videoreview!
Ik heb er ook 1 besteld ,als ik ´m binnen heb laat ik van mij horenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, als jullie het daar telkens weer over hebben kan ik niet achterblijven, hè.
[..]
Dat hoor je wel vaker dat mensen die dingen halen, maar zien doe je ze daarna niet meer.
Volgens mij zijn die Chinese vape-dingen mogelijk schadelijker dan echt roken.
Ik heb de koptelefoon niet in laten branden ofzo. Nog geen tijd voor gehad. Maar het geluid is super helder. Precies zoals ik er van hou. Voor mijn gevoel komt alles echt superduidelijk naar voren en het enige wat ik misschien kan zeggen is dat de helderheid soms wat weg neemt van de bass, maar daar kun je met een equalizer altijd wat mee veranderen. Ik heb gehoord dat het branden hier wel iets aan veranderd, maar niet veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf ook, dus ben wel benieuwd of jouw mening aansluit bij de mijne.
Het gaat niet zo zeer ten koste van de bas, maar de helderheid overmastert soms de bas, waardoor je soms meer behoefte kan hebben aan hardere bas, maar je hem niet harder wilt zetten uit respect voor je oren. Een equalizer die te vinden is op elke smartphone verhelpt dit, aangezien een kleine tweak al meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:24 schreef shiznuts het volgende:
Ben niet zo'n helderheidsfan als dat ten koste gaat van de bass, maar we zullen wel zien.![]()
Ik gebruik die krengen ook niet meer, je word er soms misselijk van of krijgt hoofdpijn, er zit dus heel veel chemische troep in.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, als jullie het daar telkens weer over hebben kan ik niet achterblijven, hè.
[..]
Dat hoor je wel vaker dat mensen die dingen halen, maar zien doe je ze daarna niet meer.
Volgens mij zijn die Chinese vape-dingen mogelijk schadelijker dan echt roken.
¿Welke heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik gebruik die krengen ook niet meer, je word er soms misselijk van of krijgt hoofdpijn, er zit dus heel veel chemische troep in.
Euh, die dingen van Logitech zijn hier niet meer zo duur toch? Ik heb er één van Buyincoins, zal hem zo eens opzoeken.quote:
Ik zie het. Dat lijkt me prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Euh, die dingen van Logitech zijn hier niet meer zo duur toch? Ik heb er één van Buyincoins, zal hem zo eens opzoeken.
Meerdere, de Shisha pennen en de gewone e-cigs maar die vloeistof is waardeloos.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿Welke heb je gebruikt?
Ik heb nu deze in bestelling ,ik verwacht dat ik ´m vandaag of maandag binnen krijg (spaanse post werkt niet op zaterdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |