Ja, dat in combinatie met wat seto al postte:quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan lijkt je lul groter als je haar pound zeker?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef seto het volgende:
heb weleens tijdens de seks gehad dat ik meer naar mijn eigen lul keek dan naar het vrouwtje
maar ik heb dan ook een toplul
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou is dit natuurlijk een heel perfect voorbeeld maar ik bedoel meer dat het van mij niet zo heel curvy hoeft.
Niet zo heel curvy, dus liefst meisjes van 12?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef Agentperry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou is dit natuurlijk een heel perfect voorbeeld maar ik bedoel meer dat het van mij niet zo heel curvy hoeft.
Dan valt zijn micropenis iets minder op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan lijkt je lul groter als je haar pound zeker?
welke condooms koop jij altijd vriend?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
Mwehehehe micropenis zo lkr creabea hoe KOM je er bij![]()
, niet alleen zo fucking groot (kijk ze plaatje, Wow!!!) ma ook Gwn kapot grappig
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
welke condooms koop jij altijd vriend?
Vind ik wel fijn, beetje in je eigen wereldje wegdromen op de muziek. Zo lang ik nog kan staan en op de maat kan bewegen vind ik 't prima. Gewoon goed doseren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Booo keta in de drukte vind ik maar niks, robot lopen alles. Pillen ben ik eik ook wel klaar mee, als echt mooi feestje is wat methy+4fa of nakkie speed ofzo.
lief! kusjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha arme jij. Srs als je potje was en etha niet je vriendje zou ik tussen je dijen willen liggen.
goeie zomer welquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Was lekker weer in Enschede vandaag:
[ afbeelding ]
Enschedequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Was lekker weer in Enschede vandaag:
[ afbeelding ]
Haha baas. Geen idee man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Causaal verband niet aangetoond. Hoe zwaar was de worp van je nicht? En na hoeveel weken?
Deze chick is zo pot als het maar kan. Heb serieuze dingen gehoord.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha arme jij. Srs als je potje was en etha niet je vriendje zou ik tussen je dijen willen liggen.
http://www.dieetwebshop.n(...)ake-Syrup-p-141.htmlquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand nog tips voor beleg over pannenkoeken?
Check dat meisje vanaf 0:15 dan.quote:
Dat soort chicks worden we allemaal pot vanquote:
Hier 8+ min lessy fapmateriaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat soort chicks worden we allemaal pot van
Een liter yoghurt. Zelfde macro'squote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, mijn kwark is op. En nu? Twee schepjes whey met 250ml melk?
Fietsen naar de supermarkt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, mijn kwark is op. En nu? Twee schepjes whey met 250ml melk?
huh jij was toch gewoon NLquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb ISRAELISCHE JODUH genetics wie komt fucking haten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |