Maximizer BH'squote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
watik heb ook een zandloperfiguur, juist dan (smalle middel+brede heupen) wordt het lastig bij broeken.. bovenlichaam (boven de middel) heeft er eigenlijk niets mee te maken.. u lost me eigenlijk met deze post bij het broekenverhaal
.
mijn tits blijven vrij constant thank jesusals die kleiner zouden worden zou ik ook serieus overwegen om ermee te kappen. Je kan trouwens altijd nog van die maximizer bh'tjes kopen
Oke dan! Nice mix gurrll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
whehe black&latin&nl dus ass gaat nog maar die fucking dijen
Denken dat piemels ook maar de helft zo mooi zijn als tietenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Maximizer BH's.
Ik loop toch ook niet met een sok in m'n boxershort
Wacht even op mijn DM en corrigeer dan deze post.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Denken dat piemels ook maar de helft zo mooi zijn als tieten
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wacht even op mijn DM en corrigeer dan deze post.
Dus jij hebt liever piemels in je gezicht geduwd dan tieten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wacht even op mijn DM en corrigeer dan deze post.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb ISRAELISCHE JODUH genetics wie komt fucking haten???
Ik bedoelde: bij lang niet alle vrouwen trekt het bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nooit.
Het kleurt alleen een beetje bij, that's it.
Goede TT.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die bhtjes, handig wel.. maarreh het hele idee van jezelf het zweet in de bilnaad trainen is toch zodat je er in je blote reet goed uit ziet?
Nieuwe pleetegeltjesspreuk: skinny girls look good in clothing, fit girls look good naked.
Niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Maximizer BH's.
Ik loop toch ook niet met een sok in m'n boxershort
Hangt van de tiet af.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Causaal verband niet aangetoond. Hoe zwaar was de worp van je nicht? En na hoeveel weken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt wel goede crèmes om het tijdens de zwangerschapsfase zoveel mogelijk tegen te houden door de huid soepeler te maken. Mijn nicht heeft 0,0 striae omdat zij zich ingesmeerd heeft.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Causaal verband niet aangetoond. Hoe zwaar was de worp van je nicht? En na hoeveel weken?
herkenbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef seto het volgende:
heb weleens tijdens de seks gehad dat ik meer naar mijn eigen lul keek dan naar het vrouwtje
maar ik heb dan ook een toplul
haha arme jij. Srs als je potje was en etha niet je vriendje zou ik tussen je dijen willen liggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
whehe black&latin&nl dus ass gaat nog maar die fucking dijen
Mwa. Zolang de zwaartekracht zich maar niet te erg heeft laten gelden vind ik het al snel mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt van de tiet af.
Tiet die een maximizer nodig heeft is net zo lelijk als m'n piemel.
niet vergeten sextape te schieten dan must havequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha arme jij. Srs als je potje was en etha niet je vriendje zou ik tussen je dijen willen liggen.
Skinny girls are liked by gay fashiondesigners. Women with curves on the right places by straight men.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die bhtjes, handig wel.. maarreh het hele idee van jezelf het zweet in de bilnaad trainen is toch zodat je er in je blote reet goed uit ziet?
Nieuwe pleetegeltjesspreuk: skinny girls look good in clothing, fit girls look good naked.
Zou ik wel willen maar hij klinkt niet echt. Dus nee, geen tegeltekstje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Skinny girls are liked by gay fashiondesigners. Women with curves on the right places by straight men.
Zet die maar op een delfsblauw tegeltje.
godverquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:42 schreef seto het volgende:
Dik mokkel levend gekookt
DNP strikes again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |