Vit E cremes, kokosboter, maar dan nog ga je geen 1cm breede straieee's weghoudenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt wel goede crèmes om het tijdens de zwangerschapsfase zoveel mogelijk tegen te houden door de huid soepeler te maken. Mijn nicht heeft 0,0 striae omdat zij zich ingesmeerd heeft.
Wijsneus. Waar is je filmpje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als ze de volgende keer niet smeert en dan wel striae krijgt.
Als je ze al hebt kan ik mij voorstellen dat het lastig wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vit E cremes, kokosboter, maar dan nog ga je geen 1cm breede straieee's weghouden
watte 1? de breedste doet zeker wel 3.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vit E cremes, kokosboter, maar dan nog ga je geen 1cm breede straieee's weghouden
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
watte 1? de breedste doet zeker wel 3.
Ziet er wel sexy uit toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef Tjepper078 het volgende:
Er is niks lelijker dan gespierde chicks.... Fucking hell man jullie vallen allemaal op vrouwen met zieke quads ofzo
Tering jij ben snel met posten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er wel sexy uit toch?
[ afbeelding ]
Bang voor sterke vrouwen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef Tjepper078 het volgende:
Er is niks lelijker dan gespierde chicks.... Fucking hell man jullie vallen allemaal op vrouwen met zieke quads ofzo
Niet zo defensief joh. Jokes & fun.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Van mijn bankhangdag vandaag? Dat is niet zo interessant en op het werk mag ik niet filmen.
Het is ju boy, Yuri B.quote:
watquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
77 kg jep. Ik ben ''gezegend'' met een zandloperfiguur. Dus van ass en tiet allebei ongeveer even veel. Maar als ik aanspan en ik pak mijn bil vast is het keihard tegenwoordig en mijn tieten bungelen los in mijn bh's moet nieuwe kopen. Ik ben echt bang dat er straks niks meer van overblijft.
Ja merk vooral bij mijn quads en kuiten als ik een broek in wil komen. En ik ben nu nog maar 5 % bf kwijt. Ik moet er nog 10 zien te lozen. Ben echt bang dat ik straks van die platte tietjes overhou.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Juh, kwa omvang zijn mijn bovenbenen niet heel erg veranderd, maar vet propt een stuk makkelijker in een broek dan spier heb ik gemerkt
Die tieten is een lastig iets.. ik wou dat plaatselijk afvallen echt bestond, 1000 crunches per dagvoor een platte buik en behoud van tiet, ik zou het ervoor over hebben.
"Live vanuit Amsterdam Arena"quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet zo defensief joh. Jokes & fun.
[..]
Het is ju boy, Yuri B.
Ja idd dat ie los zit om je middel. Maar jij hebt black genetics dus ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is, dem asses. Tja ik vind droog worden wel nice dus dan maar geen tieten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
watik heb ook een zandloperfiguur, juist dan (smalle middel+brede heupen) wordt het lastig bij broeken.. bovenlichaam (boven de middel) heeft er eigenlijk niets mee te maken.. u lost me eigenlijk met deze post bij het broekenverhaal
.
mijn tits blijven vrij constant thank jesusals die kleiner zouden worden zou ik ook serieus overwegen om ermee te kappen. Je kan trouwens altijd nog van die maximizer bh'tjes kopen
Die bhtjes, handig wel.. maarreh het hele idee van jezelf het zweet in de bilnaad trainen is toch zodat je er in je blote reet goed uit ziet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
watik heb ook een zandloperfiguur, juist dan (smalle middel+brede heupen) wordt het lastig bij broeken.. bovenlichaam (boven de middel) heeft er eigenlijk niets mee te maken.. u lost me eigenlijk met deze post bij het broekenverhaal
.
mijn tits blijven vrij constant thank jesusals die kleiner zouden worden zou ik ook serieus overwegen om ermee te kappen. Je kan trouwens altijd nog van die maximizer bh'tjes kopen
iew een chubby chaserquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:31 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Nee, bang voor vrouwen die niet lekker zacht aanvoelen.. gimme some lovehandles
Jah heb ik dus ook.. ik doe al geen jeans meer aan naar de sportschool omdat ik die na de training niet meer over mijn kuiten krijgquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja merk vooral bij mijn quads en kuiten als ik een broek in wil komen. En ik ben nu nog maar 5 % bf kwijt. Ik moet er nog 10 zien te lozen. Ben echt bang dat ik straks van die platte tietjes overhou.
whehe black&latin&nl dus ass gaat nog maar die fucking dijenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja idd dat ie los zit om je middel. Maar jij hebt black genetics dus ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is, dem asses. Tja ik vind droog worden wel nice dus dan maar geen tieten.
Er kwam net een hele leuke facebookpagina voor je voorbij, zacht als kussens, overal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:31 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Nee, bang voor vrouwen die niet lekker zacht aanvoelen.. gimme some lovehandles
Net iets teveel van het goede, toch bedanktquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Er kwam net een hele leuke facebookpagina voor je voorbij, zacht als kussens, overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |