quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha arme jij. Srs als je potje was en etha niet je vriendje zou ik tussen je dijen willen liggen.
daar sloop je de gym niet meequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, waarom neemt ze dan ook geen dexaprine
Look good naked klinkt toch een stukje hipper...quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Skinny girls are liked by gay fashiondesigners. Women with curves on the right places by straight men.
Zet die maar op een delfsblauw tegeltje.
En het heeft niets met dit gym topic te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar hij klinkt niet echt. Dus nee, geen tegeltekstje.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef seto het volgende:
heb weleens tijdens de seks gehad dat ik meer naar mijn eigen lul keek dan naar het vrouwtje
maar ik heb dan ook een toplul
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand nog tips voor beleg over pannenkoeken?
ga geen pillen poppen man alleen wat 4-fa en beetje keta denkquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:56 schreef Yamcha het volgende:
[..]
fukkkkkk als ik had geweten dat ik een nintendo kon klappen met gymbaas 16mtr had ik soberzo een ticket gehaald.
Heb voorlopig alleen ticket voor melt en lowlands.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef seto het volgende:
heb weleens tijdens de seks gehad dat ik meer naar mijn eigen lul keek dan naar het vrouwtje
maar ik heb dan ook een toplul
Wat noem je dun?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Agentperry het volgende:
Misschien vloeken in de kerk maar ik val wel op dunne chicks.
dan lijkt je lul groter als je haar pound zeker?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Agentperry het volgende:
Misschien vloeken in de kerk maar ik val wel op dunne chicks.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan lijkt je lul groter als je haar pound zeker?
Booo keta in de drukte vind ik maar niks, robot lopen alles. Pillen ben ik eik ook wel klaar mee, als echt mooi feestje is wat methy+4fa of nakkie speed ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga geen pillen poppen man alleen wat 4-fa en beetje keta denk
lowlands wil ik volgend jaar wel heen, mits er paar leuke namen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |