Hij zei 1500 warheads van de US, die hebben er nog 5000.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
hij zit er echt NOOIT naast. Hij weet alles.
Weet jij hoe de broer van Ronald de Boer heet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Syntix het volgende:
Oeh Smoofie hier ga je problemen mee krijgen!
Broertje is het dacht ik en hij heet Frank.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij hoe de broer van Ronald de Boer heet?
Nee dat is niet goed. Iemand anders die het weet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Broertje is het dacht ik en hij heet Frank.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarten was het interessantst voor de kijker.. 58 %.
Moeite van het terugkijken waard?
Nahquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
FranSSSSS!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed. Iemand anders die het weet?
De afterparty kan je toch niet terugkijken... dus nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar was ik live bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Latert het volgende:
[..]
De afterparty kan je toch niet terugkijken... dus nee.
Alleen jammer dat er nooit een Afterparty is geweest met Derksen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
Afterparty's zijn wel terug te kijken hoor.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar was ik live bij.
Die kun je overigens wél terugkijken.
Ah ik zie het ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
Afterparty's zijn wel terug te kijken hoor.
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.eo.nl//algemeen/video/-a-/player/-mc-/s/-stream-/41610 ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nooit een Afterparty is geweest met Derksen.
Dacht alquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat maar. Ik las het helemaal verkeerd
Hij blijft leuk. "het is een beperkt violist"quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.eo.nl//algemeen/video/-a-/player/-mc-/s/-stream-/41610 ?
Van mij mag van Rossem en de Snor vaker terugkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij blijft leuk. "het is een beperkt violist"
Mee eens, het zijn gasten die niet vervelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag van Rossem en de Snor vaker terugkomen
Het lijkt me wel een show voor jou iig, dus kijk maar naar de herhaling...quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mee eens, het zijn gasten die niet vervelen.
Jij verveelt nu alquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een show voor jou iig, dus kijk maar naar de herhaling...
God straft gelijk. Marlies was niet bij Renske na afloop.quote:Bij een woningbrand in de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam heeft de onderliggende lingeriewinkel van de bekende ontwerpster Marlies Dekkers donderdag rook- en waterschade opgelopen. Ook naastgelegen woningen liepen rook- en waterschade op. Dit maakte de brandweer bekend.
Er zijn geen gewonden gevallen bij de korte uitslaande brand op de eerste verdieping boven de winkel van de lingerieontwerpster in Oud-Zuid. De brandweer, die de brand meester is, spreekt van grote schade in de woning.
De woning boven de winkel zou op naam staan van Richard Krajicek. Dat meldt WTF.nl. Volgens de website woont de Wimbledonwinnaar zelf niet in het pand aan de Cornelis Schuytstraat. In het huis zou ene Hans wonen en dat is dan weer een vriend van Winston Gerschtanowitz. Of Hans ook thuis was toen de brand ontstond, is onduidelijk.
Dan heb jij niet opgelet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
God straft gelijk. Marlies was niet bij Renske na afloop.
Oh ja wel. Maar zij was er "maar" 10 seconden of zo. Aan het einde was zij er niet en Renkse wilde nog wat weten. God straft en Tijs is een kind van God met stamboom.quote:
Pracht debat.quote:De roep om sluiting van de Ibn Ghaldounschool in Rotterdam, wordt steeds luider. Maar is sluiting van de school wel het beste besluit voor de leerlingen? Een debat tussen PVV Tweede Kamerlid Harm Beertema en bestuursvoorzitter van Ibn Ghaldoun Ayhan Tonca.
Dit kan wel mooi worden, Harm is verassend welbespraakt voor een PVV kamerlid, en is / was zelf ook leraar. Die Tonca zal wel weer in de slachtofferrol kruipen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
De eerste twee gasten zijn bekend:
[ afbeelding ]
[..]
Pracht debat.
Harm kan zo meedoen in een maffiafilm.![]()
Een moustache show off. Daar gaat mijn interesse zeer zeker naar uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
De eerste twee gasten zijn bekend:
[ afbeelding ]
[..]
Pracht debat.
Harm kan zo meedoen in een maffiafilm.![]()
Van Ojik. Zo'n lulletje rozenwater is dat overigens, niet te filmen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bram van Dijk komt ook.
[ afbeelding ]
Voor de jongere usertjes: dat is niet die man die Sinterklaas speelt.
Godver stuur dan Jessequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bram van Dijk komt ook.
[ afbeelding ]
Voor de jongere usertjes: dat is niet die man die Sinterklaas speelt.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch die vmbo'er met Financiën in zijn portefeuille?
Dat debatje kan leuk worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
Mjah die eerste twee kunnen wel voor wat ergernis zorgen. Waar niks mis mee is.
Max is een sensuele kutlul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij mij zorgt Westerman meestal voor ergernis.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben miljonair
[ afbeelding ]
Nou dan moet je ons maar een rondje geven Johannesquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben miljonair
[ afbeelding ]
tijdens de niet bestaande K&vdb meetquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan moet je ons maar een rondje geven Johannes
Bijvoorbeeld. Doe mij maar een wijntje, hik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tijdens de niet bestaande K&vdb meet
Gaat al weer lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Doe mij maar een wijntje, hik.
Toe maar, de naam vrijdag wel heel letterlijk genomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Travel.
Ja het is nu weekend voor mij dus dan mag het.
Ik ben op vrijdag ALTIJD vrij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Toe maar, de naam vrijdag wel heel letterlijk genomen
Oneens...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef Travel. het volgende:
Alweer.
De examenfraude staat los van Ibn Ghaldoun, dit had elke school kunnen overkomen
Eens
Oneens
Nee, jouw moeder wel zeker, want jij bent er behoorlijk beschadigd uitgekomen.quote:
Bloeddrukquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, jouw moeder wel zeker, want jij bent er behoorlijk beschadigd uitgekomen.
Raar ding is het inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Make up your mind Ayhan: snor of geen snor, niet iets ertussenin.
Paar seconden maar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ja fuck helft gemist omdat ze opeens voor 23:00 beginnen
Dus je gaat er vanuit dat de leraren geholpen hebben?quote:
Ja, je moet in de OP kijken. ^^ 23:00quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ja fuck helft gemist omdat ze opeens voor 23:00 beginnen
Je ouwe UIquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ibn Ghaldoun is wel een rare naam. Waar komt het vandaan?
Medicus uit de middeleeuwen, uit mijn hoofd...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
Ibn Ghaldoun is wel een rare naam. Waar komt het vandaan?
en wetenschapperquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Medicus uit de middeleeuwen, uit mijn hoofd...
diversiteit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:04 schreef Travel. het volgende:
Vanwege de pluriformiteit van het onderwijs is het belangrijk dat Ibn Ghaldoun open blijft
Eens
Oneens
Moeilijke woorden
. De school is genoemd naar Ibn Ghaldoun, een 14e-eeuwse moslimgeleerde die theorieën ontwikkelde over onderwijs en opvoeding.quote:
Racistquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
De school moet niet sluiten omdat het een Islamitische school is, maar omdat ze gewoon hard gefaald hebben.
Was het een katholieke school mochten ze van mij ook sluiten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
De school moet niet sluiten omdat het een Islamitische school is, maar omdat ze gewoon hard gefaald hebben.
Zet even het linkje van Wikipedia erbij hè...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
. De school is genoemd naar Ibn Ghaldoun, een 14e-eeuwse moslimgeleerde die theorieën ontwikkelde over onderwijs en opvoeding.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Alleen als het de schuld van het bestuur is, of een cultuur van dit soort incidenten. Maar ik geloof die bestuurder best dat het allemaal een beetje overdreven wordt. En het in eerste plaats een individueel vergrijp is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb blijkbaar in de hele discussie de afgelopen weken gemist dat het een Islamitische middelbare school wasquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
. De school is genoemd naar Ibn Ghaldoun, een 14e-eeuwse moslimgeleerde die theorieën ontwikkelde over onderwijs en opvoeding.
Het kan ook allebei; Omdat ze incompetent zijn EN omdat islamitisch onderwijs geen plek heeft in de Nederlandse samenleving.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Dit is ook de enige Islamitische middelbare school.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar in de hele discussie de afgelopen weken gemist dat het een Islamitische middelbare school was
Ik dacht eigenlijk ook dat er alleen maar Islamitische basisscholen waren op de een of andere manier.
Ik vind dat sikje wel tofquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Door dat sikje wantrouw ik hem toch.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is ook de enige Islamitische middelbare school.
Niet met die man, daar heb ik niks mee, totaal niks, ik vind snorren en zo gewoon tof.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch allemaal met dat soort mannen
Alle islamitsche scholen moeten sluiten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Waarom? zolang ze goed onderwijs bieden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle islamitsche scholen moeten sluiten.
De meeste bieden geen goed onderwijs, laat staan dat er enige sprake is van integratie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Waarom? zolang ze goed onderwijs bieden?
Alle religie op scholen moet verboden worden lijkt me een beter plan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alle islamitsche scholen moeten sluiten.
Arie Boomsma heeft ook een mooie baard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik houd van baarden, snorren, sikjes. N
Er is er maar een! Dus ik vraag me af hoe geinformeerd je bent. Daarnaast, wat als ze WEL goed onderwijs bieden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meeste bieden geen goed onderwijs, laat staan dat er enige sprake is van integratie.
Die baard vind ik niks. Niet mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Arie Boomsma heeft ook een mooie baard.
Bijzonder onderwijs wordt toegestaan en zolang men het wettelijk curriculum aanhoudt gewoon door de overheid gefinancierd. Dus ook montessori, katholiek etc.quote:
quote:
quote:Artikel 23 Grondwet - Hoofdinhoud
Artikel 23 van de Grondwet gaat over de verantwoordelijkheid van de regering voor het onderwijs. Ook de vrijheid van onderwijs is in dit artikel gewaarborgd, evenals de eerbiediging van godsdienst en levensovertuiging en hiermee samenhangend garanties voor de bekostiging.
Artikel 23, lid 1
Het onderwijs is een voorwerp van de aanhoudende zorg der regering.
Artikel 23, lid 2
Het geven van onderwijs is vrij, behoudens het toezicht van de overheid en, voor wat bij de wet aangewezen vormen van onderwijs betreft, het onderzoek naar de bekwaamheid en de zedelijkheid van hen die onderwijs geven, een en ander bij de wet te regelen.
Artikel 23, lid 3
Het openbaar onderwijs wordt, met eerbiediging van ieders godsdienst of levensovertuiging, bij de wet geregeld.
Artikel 23, lid 4
In elke gemeente wordt van overheidswege voldoend openbaar algemeen vormend lager onderwijs gegeven in een genoegzaam aantal scholen. Volgens bij de wet te stellen regels kan afwijking van deze bepaling worden toegelaten, mits tot het ontvangen van zodanig onderwijs gelegenheid wordt gegeven.
Artikel 23, lid 5
De eisen van deugdelijkheid, aan het geheel of ten dele uit de openbare kas te bekostigen onderwijs te stellen, worden bij de wet geregeld, met inachtneming, voor zover het bijzonder onderwijs betreft, van de vrijheid van richting.
Artikel 23, lid 6
Deze eisen worden voor het algemeen vormend lager onderwijs zodanig geregeld, dat de deugdelijkheid van het geheel uit de openbare kas bekostigd bijzonder onderwijs en van het openbaar onderwijs even afdoende wordt gewaarborgd. Bij die regeling wordt met name de vrijheid van het bijzonder onderwijs betreffende de keuze der leermiddelen en de aanstelling der onderwijzers geëerbiedigd.
Artikel 23, lid 7
Het bijzonder algemeen vormend lager onderwijs, dat aan de bij de wet te stellen voorwaarden voldoet, wordt naar dezelfde maatstaf als het openbaar onderwijs uit de openbare kas bekostigd. De wet stelt de voorwaarden vast, waarop voor het bijzonder algemeen vormend middelbaar en voorbereidend hoger onderwijs bijdragen uit de openbare kas worden verleend.
Artikel 23, lid 8
De regering doet jaarlijks van de staat van het onderwijs verslag aan de Staten-Generaal.
Dat zijn heel wat reisjes naar mekka.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef borisz het volgende:
Die school heeft een schuld van vier miljoen uitstaan trouwens.
tnksquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:12 schreef thettes het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs wordt toegestaan en zolang men het wettelijk curriculum aanhoudt gewoon door de overheid gefinancierd. Dus ook montessori, katholiek etc.
Geen idee wat de rullevantie is, maar +1quote:
Een kut onderwerp, moet worden weggepraat met GTA.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Geen idee wat de rullevantie is, maar +1
Ja wtf, en dan gaan er nog geruchten dat gewone schooltentamens door leraren werden verbeterd ook.quote:
Zijn linkeroog is pas vaag. Vooral van zijaanzichtquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
Max heeft zijn ogen altijd zo dichtgeknepen alsof hij er een bowlingbal in heeft zitten.
Dan kunnen ze blijven, maar kijkend naar de meeste turken en marokkanen in Amsterdam op normale scholen, lijkt het me stug dat een school vol daarmee én nog islamtisch ook ooit goed kan zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Er is er maar een! Dus ik vraag me af hoe geinformeerd je bent. Daarnaast, wat als ze WEL goed onderwijs bieden?
Wij maken er alleen geen apengeluiden bij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
Nee bij de EO zijn ze lekker positief over de evolutie.
Idd ja...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
Nee bij de EO zijn ze lekker positief over de evolutie.
Mwoah, de tegenargumenten van gristentuig zijn van een vergelijkbaar niveau.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij maken er alleen geen apengeluiden bij.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit wonderkind wist al vanaf zijn 3e wat een schilderij was.![]()
[ afbeelding ]
Op kosten van de EO-leden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs is naar de bios geweest met popcorn
Oh ik geloof zeker dat islamitische jongeren er debiele denkbeelden op na houden, maar de correlatie met de grondslag van de school lint mij niet evident.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd ja....
Maar ik geloof hem wel toch...
Toen schilderde hij al een Monet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit wonderkind wist al vanaf zijn 3e wat een schilderij was.![]()
[ afbeelding ]
Vermeerquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen schilderde hij al een Monet.
Of een Rembrandt.
Van Gogh.
Picasso.
Rubens.
Hmm ik mis er eentje.
Hij ging het memory spel doen, en toen de mop van de dag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Mijn laptop bleef vasthangen... hoe is het debat afgelopen? En hoe heeft Max dit verhaal geduid?
hihahoquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He jaHet lag op het puntje van mijn tong.
Vergeet niet het boodschappenlijstje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ging het memory spel doen, en toen de mop van de dag.
Meteen stijfje hieroquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
ik zag de tepel van Tijs door zijn hemd heen
Hoe kun je nou Da Vinci vergeten? Een echt genie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen schilderde hij al een Monet.
Of een Rembrandt.
Van Gogh.
Picasso.
Rubens.
Hmm ik mis er eentje.
Nee, okee wrs is dat wel vaag, de debiele ideeën die die lui erop nahouden zullen wrs ook niet in de boeken die ze gebruiken staan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik geloof zeker dat islamitische jongeren er debiele denkbeelden op na houden, maar de correlatie met de grondslag van de school lint mij niet evident.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Een toffe acrobaat op je mobiel? Sms Adri-aan naar 3030
[ afbeelding ]
Dat haar van onder naar boven getransporteerd... idd...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Ik vind Beertema een beetje op deze lijken
[ afbeelding ]
Lenin is gebalsemd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:20 schreef alors het volgende:
Ik vind Beertema een beetje op deze lijken
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Max ziet eruit alsof hij een wilde nacht heeft gehad.
Pesten is nodig voor mensen, er moet altijd een zondebok zijn, een pauper, een inferieur iemand in een groep.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik er toestemming voor heb gegeven hoorquote:
Hij is ook al een jaar of 60 hoor... en dan een zware nacht... en bij K&VdB gast...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Max ziet eruit alsof hij een wilde nacht heeft gehad.
GMTAquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
Had Arie Boomsma dan uitgenodigd, die heeft een heel programma hiervover...
Nou ja ik zou ook indrinken, dat wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is ook al een jaar of 60 hoor... en dan een zware nacht... en bij K&VdB gast...
Bram kijkt alsof hij net een hersenbloeding heeft gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
Ik vind Bram maar weinig charisma hebben.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik er toestemming voor heb gegeven hoor
Louis streeft wel erg duidelijk naar het 'de beste' zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
God is toch niet een sociaalDarwinist?
Tussenpaus, of GL verdwijnt helemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
Ik vind Bram maar weinig charisma hebben.
Mooi man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je vader een dief?
Want hij stal de Sterre en stopte ze in jouw ogen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie komt naar je toe deze zomer!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je vader een dief?
Je bent op dreefquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was je vader een dief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |