waarom zou je gamen in de havenkraan, weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmm het was dus de vraag of het alleen LAN play was of dat je het ook vanuit de trein, school, werk of in Rotterdam vanuit de havenkraan kan doen
De PS3 kan je nu ook al op afstand aanzetten dmv Remote Play.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom zou je gamen in de havenkraan, weet je hoe gevaarlijk dat is
Maar nee even serieuzer, ik vraag me af hoe ze dit gaan doen in nederland. Het idee is geweldig maar, zou je thuis je ps4 moeten aanlaten staan om dan te kunnen gamen, of gaat het via een streaming dienst? en zo ja, wanneer komt het bij ons dan, gezien gaikai op zn vroegst herfst 2014 word
quote:
Nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
Die playstation 4 ziet er goed uit.
Ook alle features die erbij zitten zien er netjes uit.
Zijn er meer mensen die deze console gaan kopen?
Waarschijnlijk Sony executives. Verder gaat iedereen voor de Ouya.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Sony executives. Verder gaat iedereen voor de Ouya.
Nah... ik ga voor de xbox1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
je zou een goede vrouw zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nah... ik ga voor de xbox1
- betaal graag meer
- hou van alle restricties
- 1 x in de 24 uur aanmelden
- en de koffer formaat van de doos spreekt me erg aan
- en die lagere specificaties GEWELDIG
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nah... ik ga voor de xbox1
- betaal graag meer
- hou van alle restricties
- 1 x in de 24 uur aanmelden
- en de koffer formaat van de doos spreekt me erg aan
- en die lagere specificaties GEWELDIG
geeft al aan hoe goed microsoft is in marketing momenteelquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.
Je weet geen eens meer wat je moet geloven. Ze veranderen elke dag iets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Mr.44 het volgende:
geeft al aan hoe goed microsoft is in marke
De mooiste had ik er zelfs een uitgelaten....quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.
quote:Processorfabrikant AMD verwacht niet dat het in de problemen komt met de levering van onderdelen voor zowel de Xbox One als de PlayStation 4. Als er een tekort aan spelcomputers ontstaat, zoals Sony en Microsoft suggereren, dat ligt dat in ieder geval niet aan AMD. "Die aantallen zijn geen enkel probleem voor ons", reageert topman Saeid Moshkelani tegenover gamesindustry.biz.
Sony en Microsoft hebben aangegeven dat een mogelijk tekort aan spelcomputers in de lucht hangt. Verschillende winkelketens, waaronder de webshop Amazon en de Britse keten Blockbuster, spreken van recordaantallen als het gaat om voorbestellingen voor de Xbox One en PlayStation 4. Volgens Amazon zijn er beduidend meer Playstations besteld, maar precieze aantallen worden niet genoemd.
Microsoft en Sony willen beiden een aangepaste versie van de AMD Jaguar-chip in hun nieuwe spelcomputers. Mede door de verbeterde processor en een flinke toename van het werkgeheugen worden de nieuwe spelcomputers grofweg tien keer zo krachtig als de PlayStation 3 en Xbox 360.
Het is niet bekend waar in de productie van de spelcomputers de kink in de kabel zou zitten.
Zeker. Alleen dat hoofdtelefoontje vind ik een beetje mweeh. Maar ik neem aan dat ik mijn Sony headset van mijn PS3 gewoon kan gebruiken op de PS4.quote:
ondersteund blauwe tand.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk ondersteunt hij gewoon bluetooth. Dan kan ik mijn 360 headset gewoon gebruiken
Dit hoop ik dus ook. Anders moet ik weer een nieuwe headset kopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zeker. Alleen dat hoofdtelefoontje vind ik een beetje mweeh. Maar ik neem aan dat ik mijn Sony headset van mijn PS3 gewoon kan gebruiken op de PS4.
Als dat gebeurt dan is dat via Gaikai.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef Gibelini het volgende:
Ik hoop dat games als Skyrim ook nog gereleased worden voor de PS4. Het spel mag tijdens de release dan wel al bijna 2 jaar oud zijn maar het blifjt een van de beste spellen ooit.
Vast wel, het is geen Xbox hequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:52 schreef Lamabal het volgende:
Wat voor headsets gaat ps4 ondersteunen? Ik ben van plan een nieuwe te kopen, maar ik wil wel dat hij werkt met de ps4. Trolol.
Blauwe tand, maar ook gewoon usb?
Nee, zie 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er al bundels, en zo ja welke?
1 als in OP? Zie daar niks staan en moet daar uit afleiden dat er ook niets is?quote:
Er zijn geen bundelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
1 als in OP? Zie daar niks staan en moet daar uit afleiden dat er ook niets is?
Dat wisten wel toch eigenlijk al? Heb nog een NES game met een fl 150,- stickerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:58 schreef Aether het volgende:
Are the PS4 and Xbox One really that expensive, historically?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijg het gevoel van een "kijk mij eens presentatie"
Was toch al bekend toen je inhoud van de PS4 zag?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Ivo1986 het volgende:
http://www.xgn.nl/ps4/nie(...)een-externe-voeding/
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Was toch al bekend toen je inhoud van de PS4 zag?
De kabelaansluiting is al een standaard aansluiting voor een interne voedingquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.
Huh? Het is toch duidelijk of hebben ze de 'externe voeding' weg gehaald met photoshopquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.
Ach jaquote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh? Het is toch duidelijk of hebben ze de 'externe voeding' weg gehaald met photoshop
[ afbeelding ]
Kun je in de controller prikken.quote:
Die kan je altijd nog zelf aanschaffen, elke draadloze headset voldoet. Bijvoorbeeld de headset van je telefoon kan je ook gebruiken.quote:
Die kun je dus in de controller stoppen. Voordelen? Die zijn er genoeg:quote:
Waarom stap je over als ik vragen mag? Je geeft immers het Xbox ecosystem op. Nou vind ik het (huidige) Xbox ecosystem niet zo heel bijzonder, maar er zijn genoeg mensen die dat wél waarderen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Xbox 360-overstapper eindelijk geen apart dik voedingsblok meer, en dan ook nog eens een dunnere console
Weet niet hoe ze het hebben gedaan, maar Sony knalt toch even de duidelijke betere console eruit hoor!
Die komt in november samen met WatchDogs in mijn tv-meubel te staan
Ik had ook wel een PS3 i.v.m. mediaruimte van mijn vader, maar dat even terzijde.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waarom stap je over als ik vragen mag? Je geeft immers het Xbox ecosystem op. Nou vind ik het (huidige) Xbox ecosystem niet zo heel bijzonder, maar er zijn genoeg mensen die dat wél waarderen.
Ik ga zelf trouwens ook voor een PlayStation 4, maar ik had dan ook al een PlayStation 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |