quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef Jimbo het volgende:
Wat had je dan verwacht, een kabel ertussen ?
quote:is if it’ll work only via local wi-fi or also online
dat zeg ik, vrij logisch tochquote:
Uhmm het was dus de vraag of het alleen LAN play was of dat je het ook vanuit de trein, school, werk of in Rotterdam vanuit de havenkraan kan doenquote:
waarom zou je gamen in de havenkraan, weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmm het was dus de vraag of het alleen LAN play was of dat je het ook vanuit de trein, school, werk of in Rotterdam vanuit de havenkraan kan doen
De PS3 kan je nu ook al op afstand aanzetten dmv Remote Play.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom zou je gamen in de havenkraan, weet je hoe gevaarlijk dat is
Maar nee even serieuzer, ik vraag me af hoe ze dit gaan doen in nederland. Het idee is geweldig maar, zou je thuis je ps4 moeten aanlaten staan om dan te kunnen gamen, of gaat het via een streaming dienst? en zo ja, wanneer komt het bij ons dan, gezien gaikai op zn vroegst herfst 2014 word
quote:
Nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
Die playstation 4 ziet er goed uit.
Ook alle features die erbij zitten zien er netjes uit.
Zijn er meer mensen die deze console gaan kopen?
Waarschijnlijk Sony executives. Verder gaat iedereen voor de Ouya.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Sony executives. Verder gaat iedereen voor de Ouya.
Nah... ik ga voor de xbox1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef the_ruudster het volgende:
je zou een goede vrouw zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nah... ik ga voor de xbox1
- betaal graag meer
- hou van alle restricties
- 1 x in de 24 uur aanmelden
- en de koffer formaat van de doos spreekt me erg aan
- en die lagere specificaties GEWELDIG
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nah... ik ga voor de xbox1
- betaal graag meer
- hou van alle restricties
- 1 x in de 24 uur aanmelden
- en de koffer formaat van de doos spreekt me erg aan
- en die lagere specificaties GEWELDIG
geeft al aan hoe goed microsoft is in marketing momenteelquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.
Je weet geen eens meer wat je moet geloven. Ze veranderen elke dag iets.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Mr.44 het volgende:
geeft al aan hoe goed microsoft is in marke
De mooiste had ik er zelfs een uitgelaten....quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lag het lekker onder die steen? 2 van je punten zijn al teniet gedaan hoor.
quote:Processorfabrikant AMD verwacht niet dat het in de problemen komt met de levering van onderdelen voor zowel de Xbox One als de PlayStation 4. Als er een tekort aan spelcomputers ontstaat, zoals Sony en Microsoft suggereren, dat ligt dat in ieder geval niet aan AMD. "Die aantallen zijn geen enkel probleem voor ons", reageert topman Saeid Moshkelani tegenover gamesindustry.biz.
Sony en Microsoft hebben aangegeven dat een mogelijk tekort aan spelcomputers in de lucht hangt. Verschillende winkelketens, waaronder de webshop Amazon en de Britse keten Blockbuster, spreken van recordaantallen als het gaat om voorbestellingen voor de Xbox One en PlayStation 4. Volgens Amazon zijn er beduidend meer Playstations besteld, maar precieze aantallen worden niet genoemd.
Microsoft en Sony willen beiden een aangepaste versie van de AMD Jaguar-chip in hun nieuwe spelcomputers. Mede door de verbeterde processor en een flinke toename van het werkgeheugen worden de nieuwe spelcomputers grofweg tien keer zo krachtig als de PlayStation 3 en Xbox 360.
Het is niet bekend waar in de productie van de spelcomputers de kink in de kabel zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |