Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEEquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef williew25 het volgende:
Als je online gaat spelen op de ps4 kan je dan ook spelen met mensen die op de ps3 spelen?
Ik zou niet beginnen met tellen als ik jouw was, maar deze vragen gaan nog jaren lang gesteld worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEE
Je kunt ook geen PS3 games op je PS4 spelen.
Je kunt ook niet tegen Xbox One spelers spelen in Battlefield of whatever.
En ~nee~, GTA V komt niet naar de PS4/Xbox One.
Wehkamp zuigtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Algemeen trucje op Wehkamp, wanneer je besteld met acceptgiro betaling. Gewoon wat erbij bestellen en dan die game meteen annuleren.
Er zijn zelfs mensen (wat ik zelf niet heb gedaan) die dit standaard doen met elke Wehkamp actie en dan uiteindelijk zelfs helemaal niets bestellen en zo korting opbouwen. Je tegoed komt dan namelijk op -7,50 en gaat dan van je volgende bestelling af. Ik bestel gewoon een ¤20 kaartje + GTA 5 en annuleer dan GTA 5.
Nog heel vaak...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEE
De PlayStation 4 is niet backwards compatible,quote:Je kunt ook geen PS3 games op je PS4 spelen.
Wie zou dat willenquote:Je kunt ook niet tegen Xbox One spelers spelen in Battlefield of whatever.
Mooie deal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben bezweken... PS4 + Watch_Dogs in de pre-order gegooid
Waar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Planetside 2.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen echte must-haves op launch is het wel?
Watch_Dogs toch wel imo hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen echte must-haves op launch is het wel?
Maar die kun je ook op je PS3 spelenquote:
De PS4 versie heeft 60 miinuten xtra gameplay, betere graphics en meer mogelijkheden lijkt mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die kun je ook op je PS3 spelenDat is een beetje mijn punt... De PS4 staat al in pre-order hoor, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wii U heeft PS4 niet echt must-have exclusives op launch day. In mijn ogen.
Knackquote:Op maandag 24 juni 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die kun je ook op je PS3 spelenDat is een beetje mijn punt... De PS4 staat al in pre-order hoor, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wii U heeft PS4 niet echt must-have exclusives op launch day. In mijn ogen.
Geen must have maar een budget als die er komt bij mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De minst boeiende PS4 titel tot nu toe, imo.
De Jak & Daxter vibe van die game spreekt mij heel erg aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De minst boeiende PS4 titel tot nu toe, imo.
quote:
Volgend jaar bereiken de next-gens een miljoen verkopen, daar gaat echt niet iedereen van een GTA V kopen. Ik denk niet dat GTA V naar next-gen komt. Kosten vs opbrengsten.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Rockstar GTA V niet in 2014 uitbrengt voor de nextgens. Launchgame zal het niet meer worden maar ze kunnen zowel de PS4 als XB1 een flinke boost geven qua sales. En dan is Rockstar wel dief van de eigen portemonnee als zij hiertoe niet besluiten.
Liever gaan ze werken aan RdR2quote:Op maandag 24 juni 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend jaar bereiken de next-gens een miljoen verkopen, daar gaat echt niet iedereen van een GTA V kopen. Ik denk niet dat GTA V naar next-gen komt. Kosten vs opbrengsten.
Goeie garpquote:Op maandag 24 juni 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat GTA V naar next-gen komt.
Een tijd terug in het XB1 topic op Tweakers was er een discussie gaande over system sellers. En dat die er al wel waren voor de XB1, maar niet of nauwelijks voor de PS4. System sellers van formaat voor Sony zal zijn een FF, een Uncharted e.d. maar ook zeker wel een GTA. Ik kan mij vergissen maar ik geloof dat de release van GTA 3 bijv. de verkoop van de PS2 toch wel een duwtje in de rug gaf destijds. Voor velen is de komst van een dergelijke systemseller dan sneller reden om te neigen naar 'nu haal ik er ook maar eentje in huis'. Dus er mag dan wel niets over bekend zijn, het lijkt mij echt stug wanneer Rockstar met GTA de nextgens stilletjes voorbij gaat. Elke generatie consoles heeft tot nu gewoon een of meerdere GTA games gekend, dus ik vraag het mij echt af of Rockstar GTA VI pas meeneemt voor XB1 en PS4. Lijkt mij een gemiste kans voor ze.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend jaar bereiken de next-gens een miljoen verkopen, daar gaat echt niet iedereen van een GTA V kopen. Ik denk niet dat GTA V naar next-gen komt. Kosten vs opbrengsten.
+1 RDR beviel goed, ik zie er graag een vervolg op. Maar zo zie ik ook graag een vierde Uncharted, een tweede Mirror Edge snel komen, een vervolg op BG&E e.d.quote:
Sony wil natuurlijk een systemseller hebben, maar wat is de motivatie van Rockstar? Waarom zou Take Two Sony en/of Microsoft een duwtje in de rug willen geven? Zij verkopen software, ze verdienen niets aan hardwareverkoop. De game komt al uit op PS3 en 360, de meeste fans zullen het dan al kopen. Er blijven dus niet alleen weinig fans over die de game willen kopen, maar de install base van de next-gen consoles blijft bovendien lange tijd klein.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een tijd terug in het XB1 topic op Tweakers was er een discussie gaande over system sellers. En dat die er al wel waren voor de XB1, maar niet of nauwelijks voor de PS4. System sellers van formaat voor Sony zal zijn een FF, een Uncharted e.d. maar ook zeker wel een GTA. Ik kan mij vergissen maar ik geloof dat de release van GTA 3 bijv. de verkoop van de PS2 toch wel een duwtje in de rug gaf destijds. Voor velen is de komst van een dergelijke systemseller dan sneller reden om te neigen naar 'nu haal ik er ook maar eentje in huis'. Dus er mag dan wel niets over bekend zijn, het lijkt mij echt stug wanneer Rockstar met GTA de nextgens stilletjes voorbij gaat. Elke generatie consoles heeft tot nu gewoon een of meerdere GTA games gekend, dus ik vraag het mij echt af of Rockstar GTA VI pas meeneemt voor XB1 en PS4. Lijkt mij een gemiste kans voor ze.
[..]
+1 RDR beviel goed, ik zie er graag een vervolg op. Maar zo zie ik ook graag een vierde Uncharted, een tweede Mirror Edge snel komen, een vervolg op BG&E e.d.Voor nu echter heb ik genoeg aan WD, AC4, FIFA14 en The Club (dus ik kan de komst van zulke games prima afwachten)
Ik koop Knack wel als die wat goedkoper is.quote:
Ik heb RDR enkele uren gespeeld en aangezien het spel me echt niet kon boeien ben ik er maar mee gestopt, maar ik ga deze toch ooit nog een 2de kans moeten geven denk ik.quote:
Ik heb geweldig lopen schelden op dat spel. Dat ik weer 15 min op een paard ergens heen moest rijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:18 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik koop Knack wel als die wat goedkoper is.
[..]
Ik heb RDR enkele uren gespeeld en aangezien het spel me echt niet kon boeien ben ik er maar mee gestopt, maar ik ga deze toch ooit nog een 2de kans moeten geven denk ik.
Ik heb wel vaker dat ik een spel een aantal uur moet spelen voordat het me echt kan boeien.
Ik vond 'm tof. Vooral de zombie-uitbreiding.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
RDR is van de meest tegenvallende games ooit, als je het mij vraagt.
Die vond ik juist tegen vallenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik vond 'm tof. Vooral de zombie-uitbreiding.
Lijkt mij heel sterk. Die is dan al zo "oud"quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me trouwens af of dat TLoU ook een PS4 release gaat krijgen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij heel sterk. Die is dan al zo "oud"
quote:Sony toont minimaal één nieuwe PlayStation 4-game op de Gamescom-beurs in augustus. Dat laat Sony Computer Entertainment Europa CEO Jim Ryan weten in een interview met Gamereactor.
Gamescom komt er voor ons Europeanen aan en we moeten daar ook iets kunnen tonen, toch?", aldus Ryan. Volgens hem was het een bewuste keuze om een aantal games tijdens de PlayStation 4-onthulling te tonen en daar op E3 dit jaar een update van te geven. Onder die games vallen onder andere Killzone: Shadow Fall, InFamous: Second Son en DriveClub. Daarnaast werd op E3 ook een nieuwe PS4-titel onthuld, The Order 1886.
Gamescom wordt dit jaar van 21 tot en met 25 augustus gehouden in Keulen, Duitsland. Ook Microsoft en Nintendo zijn op de beurs aanwezig. Dat terwijl beide bedrijven er vorig jaar voor kozen niet op de beurs te staan. Microsoft heeft eerder al aangegeven eveneens nieuwe Xbox One-games te tonen op de beurs.
Ik verwacht dat Sony uncharted 4 wil.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe Uncharted voor de PS4. Naughty Dog begon in het verleden op iedere next-gen console met een nieuwe IP, en ik verwacht (en hoop) dat ze dit nu ook weer gaan doen. Tijd voor iets nieuws.
Dat zou je van de Crash Bandicoot en Jak & Daxter serie ook kunnen zeggen, maar vervolgen daarop zijn er vanuit de Naughty Dog stal nooit gekomen.quote:
Uncharted 4. Zekers weten. En over een jaar of 3 Last of us 2.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef dikkedoelie het volgende:
Ik verwacht eigenlijk geen nieuwe Uncharted voor de PS4. Naughty Dog begon in het verleden op iedere next-gen console met een nieuwe IP, en ik verwacht (en hoop) dat ze dit nu ook weer gaan doen. Tijd voor iets nieuws.
quote:PlayStation 4 Will Be Running Modified FreeBSD
"This discovery comes nicely alongside the celebration of FreeBSD's 20th birthday, for all the UNIX nerds. The operating system powering the PlayStation 4 is Orbis OS, which is a Sony spin of FreeBSD 9.0. It's not a huge surprise FreeBSD is being used over Linux, in part due to the more liberal licensing. The PlayStation 4 is x86-64 based now rather than Cell-based, which makes it easier to use FreeBSD. BSDs in general currently lack manufacturer supported full-feature AMD graphics driver, which leads to the conclusion that Sony and AMD have likely co-developed a discrete driver for the PS4. Some pictures of the development kit boot loader (GRUB) have been published too."
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef Jimbo het volgende:
Wat had je dan verwacht, een kabel ertussen ?
quote:is if it’ll work only via local wi-fi or also online
dat zeg ik, vrij logisch tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |