Algemeen trucje op Wehkamp, wanneer je besteld met acceptgiro betaling. Gewoon wat erbij bestellen en dan die game meteen annuleren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Die code geldt toch pas vanaf 40 euro
Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEEquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef williew25 het volgende:
Als je online gaat spelen op de ps4 kan je dan ook spelen met mensen die op de ps3 spelen?
Ik zou niet beginnen met tellen als ik jouw was, maar deze vragen gaan nog jaren lang gesteld worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEE
Je kunt ook geen PS3 games op je PS4 spelen.
Je kunt ook niet tegen Xbox One spelers spelen in Battlefield of whatever.
En ~nee~, GTA V komt niet naar de PS4/Xbox One.
Wehkamp zuigtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:50 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Algemeen trucje op Wehkamp, wanneer je besteld met acceptgiro betaling. Gewoon wat erbij bestellen en dan die game meteen annuleren.
Er zijn zelfs mensen (wat ik zelf niet heb gedaan) die dit standaard doen met elke Wehkamp actie en dan uiteindelijk zelfs helemaal niets bestellen en zo korting opbouwen. Je tegoed komt dan namelijk op -7,50 en gaat dan van je volgende bestelling af. Ik bestel gewoon een ¤20 kaartje + GTA 5 en annuleer dan GTA 5.
Nog heel vaak...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Godver, hoevaak gaan mensen dit nog vragen. NEE
De PlayStation 4 is niet backwards compatible,quote:Je kunt ook geen PS3 games op je PS4 spelen.
Wie zou dat willenquote:Je kunt ook niet tegen Xbox One spelers spelen in Battlefield of whatever.
Mooie deal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben bezweken... PS4 + Watch_Dogs in de pre-order gegooid
Waar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
Planetside 2.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen echte must-haves op launch is het wel?
Watch_Dogs toch wel imo hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen echte must-haves op launch is het wel?
Maar die kun je ook op je PS3 spelenquote:
De PS4 versie heeft 60 miinuten xtra gameplay, betere graphics en meer mogelijkheden lijkt mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die kun je ook op je PS3 spelenDat is een beetje mijn punt... De PS4 staat al in pre-order hoor, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wii U heeft PS4 niet echt must-have exclusives op launch day. In mijn ogen.
Knackquote:Op maandag 24 juni 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die kun je ook op je PS3 spelenDat is een beetje mijn punt... De PS4 staat al in pre-order hoor, maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wii U heeft PS4 niet echt must-have exclusives op launch day. In mijn ogen.
Geen must have maar een budget als die er komt bij mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De minst boeiende PS4 titel tot nu toe, imo.
De Jak & Daxter vibe van die game spreekt mij heel erg aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De minst boeiende PS4 titel tot nu toe, imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |