Huh? Het is toch duidelijk of hebben ze de 'externe voeding' weg gehaald met photoshopquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.
Ach jaquote:Op zondag 30 juni 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Huh? Het is toch duidelijk of hebben ze de 'externe voeding' weg gehaald met photoshop
[ afbeelding ]
Kun je in de controller prikken.quote:
Die kan je altijd nog zelf aanschaffen, elke draadloze headset voldoet. Bijvoorbeeld de headset van je telefoon kan je ook gebruiken.quote:
Die kun je dus in de controller stoppen. Voordelen? Die zijn er genoeg:quote:
Waarom stap je over als ik vragen mag? Je geeft immers het Xbox ecosystem op. Nou vind ik het (huidige) Xbox ecosystem niet zo heel bijzonder, maar er zijn genoeg mensen die dat wél waarderen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Xbox 360-overstapper eindelijk geen apart dik voedingsblok meer, en dan ook nog eens een dunnere console
Weet niet hoe ze het hebben gedaan, maar Sony knalt toch even de duidelijke betere console eruit hoor!
Die komt in november samen met WatchDogs in mijn tv-meubel te staan
Ik had ook wel een PS3 i.v.m. mediaruimte van mijn vader, maar dat even terzijde.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waarom stap je over als ik vragen mag? Je geeft immers het Xbox ecosystem op. Nou vind ik het (huidige) Xbox ecosystem niet zo heel bijzonder, maar er zijn genoeg mensen die dat wél waarderen.
Ik ga zelf trouwens ook voor een PlayStation 4, maar ik had dan ook al een PlayStation 3.
Oké, duidelijk verhaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had ook wel een PS3 i.v.m. mediaruimte van mijn vader, maar dat even terzijde.
Het is gewoon vervelend dat Microsoft haar Kinect voor zo'n hoge meerprijs aan je opdringt, daardoor wordt de verkoopprijs hoger voor een console die qua technische specs duidelijk wat minder is dan de PS4.
Omgedraaid: PS4 is beter voor een lagere prijs, dat is het grootste punt.
Voor de devs is er ook meer (7GB bij PS4 versus 5GB bij Xbox van de 8GB RAM) beschikbaar dus makkelijker betere prestaties.
Het lijkt er ook op dat de PS4 meer een gamesconsole blijft terwijl de Xbox One veel met media wil gaan doen, terwijl al die functies niet eens in Europa/Nederland beschikbaar zullen zijn.
Daarnaast is de PS4-controller ook eindelijk gemaakt voor normale handen, lijkt op een soort 360-namaak maar dat is alleen maar mooi voor beide kanten.
Het hele "omg kan geen gebruikte games meer spelen"-debakel maakt mij echt heel weinig uit, dat is meer een USA-issue waar het heel normaal is om je $50 game bij de gameshop voor $20 weer in te leveren...
Sowieso krijg je wel weer Online Pass-gezeik dus het blijft aan beide kanten toch slecht.
Kan zijn dat je die op een ander moment in het bestelproces moet verzilveren. Ik heb dat ook weleens namelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
bol.com accepteert de boncadeau bonnen die ik wilde verzilveren niet![]()
Nee. Ik heb ze opgestuurd voor bol.com kadoboncodes, maar ze accepteren alleen vvv bonnen en boekenbonnenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan zijn dat je die op een ander moment in het bestelproces moet verzilveren. Ik heb dat ook weleens namelijk.
Kak! Ik heb kleine kinderhandjesquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Rossdale het volgende:
De DS4 controller lijkt qua grootte op de MS controller. Jeuj voor alle mensen met niet-japanse-kinderhandjes!
[ afbeelding ]
De kans is groot. Ze houden nog wat achter, ook qua spellenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:46 schreef -CRASH- het volgende:
De echte release date zal waarschijnlijk
op Gamescom? bekend worden
gemaakt....
Prachtige cover. Zeer strak.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruin
We detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.
Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.
Maar is dat voor of na de 180 geschreven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
E256: why PS4 is your next console – and the titanic errors on Xbox One’s road to ruin
We detail how Sony crushed Microsoft at E3 2013 and why PS4 is your next console in the new issue of Edge magazine.
Our extended Hype section takes in the biggest and most significant new games to emerge from this year’s E3, including Metal Gear Solid 5, The Division, Titanfall, Battlefield 4, Watch Dogs, Dark Souls II, Final Fantasy XV and many more.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |