Zeker. Alleen dat hoofdtelefoontje vind ik een beetje mweeh. Maar ik neem aan dat ik mijn Sony headset van mijn PS3 gewoon kan gebruiken op de PS4.quote:
ondersteund blauwe tand.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:32 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk ondersteunt hij gewoon bluetooth. Dan kan ik mijn 360 headset gewoon gebruiken
Dit hoop ik dus ook. Anders moet ik weer een nieuwe headset kopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zeker. Alleen dat hoofdtelefoontje vind ik een beetje mweeh. Maar ik neem aan dat ik mijn Sony headset van mijn PS3 gewoon kan gebruiken op de PS4.
Als dat gebeurt dan is dat via Gaikai.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:41 schreef Gibelini het volgende:
Ik hoop dat games als Skyrim ook nog gereleased worden voor de PS4. Het spel mag tijdens de release dan wel al bijna 2 jaar oud zijn maar het blifjt een van de beste spellen ooit.
Vast wel, het is geen Xbox hequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:52 schreef Lamabal het volgende:
Wat voor headsets gaat ps4 ondersteunen? Ik ben van plan een nieuwe te kopen, maar ik wil wel dat hij werkt met de ps4. Trolol.
Blauwe tand, maar ook gewoon usb?
Nee, zie 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er al bundels, en zo ja welke?
1 als in OP? Zie daar niks staan en moet daar uit afleiden dat er ook niets is?quote:
Er zijn geen bundelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
1 als in OP? Zie daar niks staan en moet daar uit afleiden dat er ook niets is?
Dat wisten wel toch eigenlijk al? Heb nog een NES game met een fl 150,- stickerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:58 schreef Aether het volgende:
Are the PS4 and Xbox One really that expensive, historically?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijg het gevoel van een "kijk mij eens presentatie"
Was toch al bekend toen je inhoud van de PS4 zag?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Ivo1986 het volgende:
http://www.xgn.nl/ps4/nie(...)een-externe-voeding/
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Was toch al bekend toen je inhoud van de PS4 zag?
De kabelaansluiting is al een standaard aansluiting voor een interne voedingquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bevestiging is altijd fijn, de kabel is namelijk nog niet in beeld geweest, alleen de aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |