Misschien leuk voor de eredivisie, maar als je Europees verder wilt moet je Maher halen, niet zo'n breedteaankoop als Thiago. We hebben écht talent nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:55 schreef StarGazer het volgende:
Regel die Isco dan gewoon. Thiago erbij en we zijn klaar.
Is zo. Haal Maher en de CL is zo goed als binnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien leuk voor de eredivisie, maar als je Europees verder wilt moet je Maher halen, niet zo'n breedteaankoop als Thiago. We hebben écht talent nodig.
quote:Sulejmani: 'Spelers van Ajax, kom nooit in mijn situatie!'
20/06/2013 12:47
Nadat hij als een dief in de nacht is vertrokken bij Ajax, kijkt Miralem Sulejmani uit naar de eerste training bij zijn nieuwe werkgever Benfica. De Serviër heeft zich voor vijf jaar verbonden aan de Portugese club.
Momenteel traint hij in zijn geboorteland voor zichzelf om begin juli topfit te zijn. Aangezien de aanvaller niet wilde bijtekenen, speelde hij bij Ajax afgelopen seizoen voornamelijk met de beloften. Zijn definitieve overstap naar Lissabon beschouwt Sulejmani dan ook als een 'enorme opluchting'.
'Ik heb me lang geprepareerd op een nieuwe kans, deze wil ik grijpen. Binnen het team is heel veel concurrentie, er is meer kwaliteit dan bij Ajax. Het zal daar zwaarder zijn om me te onderscheiden', stelt Sulejmani.
De duurste aankoop van Ajax ooit (transfersom 16,25 miljoen euro) was niet te zien op het podium waar de kampioensploeg feestte, maar wel uitgenodigd. 'Voor de winterstop heb ik ook nog een paar wedstrijden in het eerste gespeeld. Maar ik heb besloten om niet te komen. Bij de laatste titel voelde ik me niet betrokken, dan vind ik het niet gepast om te gaan feesten alsof dat wel zo is. Die periode wil ik nu snel vergeten.'
En voegt hij eraan toe: 'Laat het voor mijn ex-ploeggenoten een voorbeeld zijn: kom nooit in deze situatie.'
In Amsterdam was Sulejmani met 1,8 miljoen euro bruto jarenlang de best betaalde voetballer van de Eredivisie. 'Voor het geld hoefde ik niet naar Benfica te gaan, wat dat betreft waren er ook andere opties. Maar ik ben nog altijd maar 24 jaar en geloof nog in een mooie carrière. Voor mijn gevoel heb ik in de aanvallende speelstijl van Benfica de grootste kans om mijn talent weer te tonen.' (
Niet voor een groot talent neequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef Ludachrist het volgende:
Dan is acht miljoen euro en een miljoen euro salaris voor een negentienjarige speler die net twee seizoenen rondloopt helemaal niet zo veel, eigenlijk!
Bolle prutser dat het isquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
Wat een jankerd. Heeft zichzelf in die situatie gemanoeuvreerd.
[..]
Geld boeide hem niet. Vandaar dat hij liever op de bank zat dan voor minder salaris ergens aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:00 schreef TIM-846 het volgende:
Wat een jankerd. Heeft zichzelf in die situatie gemanoeuvreerd.
[..]
aanstellerquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
Feit: als je Maher haalt win je dat jaar de CL.
Je bent helemaal gek. Een miljoen euro per jaar, voor iemand die negentien is, en nog niks heeft laten zien. Waarom wil je iemand die talent heeft een miljoen euro per jaar betalen? Dat moet voor de dragende spelers zijn, niet voor de jongens die zich aan het ontwikkelen zijn. Is ook goed om erbij te hebben als je andere jeugdspelers met talent straks langer aan je wilt binden, die zullen dan ook zoiets willen gaan verdienen als Ajax dat blijkbaar betaalt aan spelers die talent hebben.quote:
Nee 8 ton is maximale denk ik. Met bonussen kom je dan rond 1 miljoen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bent helemaal gek. Een miljoen euro per jaar, voor iemand die negentien is, en nog niks heeft laten zien. Waarom wil je iemand die talent heeft een miljoen euro per jaar betalen? Dat moet voor de dragende spelers zijn, niet voor de jongens die zich aan het ontwikkelen zijn. Is ook goed om erbij te hebben als je andere jeugdspelers met talent straks langer aan je wilt binden, die zullen dan ook zoiets willen gaan verdienen als Ajax dat blijkbaar betaalt aan spelers die talent hebben.
Eens, misschien is Fischer wel beter dan Maher op Eriksen zijn positie. Zie in Fischer meer talent dan Maher. Verder is het pas 20 juliquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bent helemaal gek. Een miljoen euro per jaar, voor iemand die negentien is, en nog niks heeft laten zien. Waarom wil je iemand die talent heeft een miljoen euro per jaar betalen? Dat moet voor de dragende spelers zijn, niet voor de jongens die zich aan het ontwikkelen zijn. Is ook goed om erbij te hebben als je andere jeugdspelers met talent straks langer aan je wilt binden, die zullen dan ook zoiets willen gaan verdienen als Ajax dat blijkbaar betaalt aan spelers die talent hebben.
Je loopt een maand voorquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, misschien is Fischer wel beter dan Maher op Eriksen zijn positie. Zie in Fischer meer talent dan Maher. Verder is het pas 20 juli
Maher wil gewoon een miljoen verdienen hoor, en bij PSV gaat hij dat krijgen ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee 8 ton is maximale denk ik. Met bonussen kom je dan rond 1 miljoen.
*Juniquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, misschien is Fischer wel beter dan Maher op Eriksen zijn positie. Zie in Fischer meer talent dan Maher. Verder is het pas 20 juli
Maher wil gewoon een stap naar een topclub maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher wil gewoon een miljoen verdienen hoor, en bij PSV gaat hij dat krijgen ook.
Een topclub die hem een miljoen euro per jaar betaalt ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher wil gewoon een stap naar een topclub maken.
Definieer top club.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher wil gewoon een stap naar een topclub maken.
Met 8 ton zal hij ook wel tevreden zijn. Ik denk niet dat hij dat bij AZ krijgt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een topclub die hem een miljoen euro per jaar betaalt ja.
Appels en peren dus.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clubs die elk jaar om het kampioenschap spelen.
Natuurlijk krijgt hij dat niet bij AZ. Daarom wil hij ook weg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met 8 ton zal hij ook wel tevreden zijn. Ik denk niet dat hij dat bij AZ krijgt.
...en dan denkt Fischer: 'Waarom krijgt hij 1 miljoen terwijl hij nog niks heeft laten zien op topniveau en ik 'maar' zeven ton, terwijl ik bijna elke week beslissend ben?'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een topclub die hem een miljoen euro per jaar betaalt ja.
Bekerfinale.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan denkt Fischer: 'Waarom krijgt hij 1 miljoen terwijl hij nog niks heeft laten zien op topniveau en ik 'maar' zeven ton, terwijl ik bijna elke week beslissend ben?'.
Inderdaad, lang leve Overmars.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan denkt Fischer: 'Waarom krijgt hij 1 miljoen terwijl hij nog niks heeft laten zien op topniveau en ik 'maar' zeven ton, terwijl ik bijna elke week beslissend ben?'.
quote:
Eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fischer verdient ook al 7 ton met zijn 17 jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher wil gewoon een miljoen verdienen hoor, en bij PSV gaat hij dat krijgen ook.
wanneer is Fischer beslissend geweest danquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En dat verdient hij ook nog als hij 19 is. Tenzij hij een nieuw contract krijgt aangeboden omdat hij een sterkhouder binnen de selectie is geworden. Dan gaat hij een miljoen verdienen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer verdient ook al 7 ton met zijn 17 jaar
Roda-uit (assist), PEC-uit (twee goals), PSV-thuis (assist&goal), Feyenoord-thuis (twee goals), Heerenveen-thuis (goal, belangrijk punt) en heeft verder al duidelijk zijn klasse laten zien in topwedstrijden (PSV-uit) en met mooie goals (NEC-thuis).quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer is Fischer beslissend geweest dan
ook maar 2 keer dit seizoen
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer is Fischer beslissend geweest dan
ook maar 2 keer dit seizoen
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.
Valt wel mee. Ik snap niet waar dat gezeik op Maher ineens vandaan komt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.
Jonge spelers zijn vaak juist frivool en zonder zorgen. Fischer kreeg het voor elkaar wedstrijden lang geen bal aan te raken. Ook ik zie hem een grote toekomst tegemoet, maar laten we zijn rol dit seizoen niet overdrijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.
Kan best. Niet qua spel, maar wel qua het geld dat beide jonge spelers kosten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een prestatie op zich om een vergelijking te trekken tussen Fischer en Maher. Op zowel de positie dan wel de club waar ze spelen.
Dat kan, maar dat wordt niet gedaan momenteel. Er wordt gesproken over een Maher hype, maar het begint hier langzamerhand een hetze te worden. Ik hoef Maher ook niet te koste van alles bij Ajax te zien, maar het blijft gewoon een erg goede speler.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan best. Niet qua spel, maar wel qua het geld dat beide jonge spelers kosten.
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.
Mee eens. Dat probeerde ik ook te stellen in latere posts, maar slaag niet echt in die opzet volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.
ik begreep jequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Dat probeerde ik ook te stellen in latere posts, maar slaag niet echt in die opzet volgens mij.
Nee gelukkig hebben we dan Duarte. Kost niks, maar dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maarja als ze maar niet denken dat je een eventueel vertrek van Siem en Eriksen met Meleg, Serero en Andersen kan opvangen want dat hoor ik ook veel mensen roepen. Daar kan je in de CL echt niet mee aankomen.
Was overdreven van mij ja. Net zoals het van jou overdreven was om te stellen dat hij maar twee keer beslissend is geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudigquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maarja als ze maar niet denken dat je een eventueel vertrek van Siem en Eriksen met Meleg, Serero en Andersen kan opvangen want dat hoor ik ook veel mensen roepen. Daar kan je in de CL echt niet mee aankomen.
Met hun overwinter je gewoon in een "normale" poule.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudig
Waarom moet je dat vergeten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudig
Ik vergelijk de leeftijden van de twee. Allebei jonge spelers en allebei wisselvallig. Waarom is dat 'een prestatie'?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik snap niet waar dat gezeik op Maher ineens vandaan komt?
Ik vind het sowieso een prestatie op zich om een vergelijking te trekken tussen Fischer en Maher. Op zowel de positie dan wel de club waar ze spelen.
[..]
Jonge spelers zijn vaak juist frivool en zonder zorgen. Fischer kreeg het voor elkaar wedstrijden lang geen bal aan te raken. Ook ik zie hem een grote toekomst tegemoet, maar laten we zijn rol dit seizoen niet overdrijven.
Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat vergeten?
Als je Maher zou kopen zou je het bij een vertrek van één van die twee juist een jaar kunnen redden.
Met Duarte hoef je dat niet eens te proberen. Serero heulemaal niet.
Ik vraag me dan ook af wat Ajax hiermee wilt bereiken. Echte toptalenten (Isco) komen gewoon niet. Spelers als Maher moet je het gewoon mee doen en zelfs daarmee mag je tegenwoordig blij zijn als ze in NL willen blijven en niet direct naar het buitenland gaan. Als het dan gaat om kopen blijft er niet zoveel over behalve Sana's, Schone's en types als Poulsen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou kunnen redden is toch ook niet echt kunnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat vergeten?
Als je Maher zou kopen zou je het bij een vertrek van één van die twee juist een jaar kunnen redden.
Met Duarte hoef je dat niet eens te proberen. Serero heulemaal niet.
Dat verschil is niet zo groot dan als je met Serero ofzo aan komt zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom moet er ook overwintert worden? Dat is een doel om dat te gaan doen, niet iets wat volgend jaar móet gebeuren. Daarom zou ik het, met het oog op de lange termijn, niet gek vinden als we wel met wat 'jeugd' gaan spelen. Dat is immers het nieuwe beleid. Daar past een dure aankoop ook best in, maar dan moet je wel kwaliteit kopen, en dat biedt Maher voor die prijs blijkbaar niet genoeg volgens Ajax.
Als ze blijven is er inderdaad niks aan de hand, maar het is wat voorbarig om half juni al direct de eventuele transfer af te kappen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef ha_n het volgende:
Als Siem en/of Eriksen gewoon blijven zoals het nu lijkt, dan snap de keuze van Overmars heel goed.
Ik vind het ook professioneel van hem dat hij Maher gelijk duidelijkheid geeft over de situatie, hij maakt het nu wel makkelijk voor PSV, maar dit is beter voor Maher.
Kan er sowieso al niks van, als die beter wordt kom je op het niveau van Schone of iets dergelijks uit.quote:
Ik fantaseer sowieso niet over transfers zolang er niemand concreet wordt voor De Jong en Eriksen. Dortmund lijkt officieel afgehaakt voor Eriksen, en verder blijft het erg stil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom doet iedereen alsof er naast Duarte helemaal niemand meer wordt gehaald deze zomer? De transferperiode duurt nog ruim twee maanden. Misschien willen ze het geld van Maher wel investeren in een goede rechtsbuiten?
Op termijn ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze blijven is er inderdaad niks aan de hand, maar het is wat voorbarig om half juni al direct de eventuele transfer af te kappen.
Uiteraard maar niet ten koste van allesquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..
Dat zeg ik ook niet, maar met een vertrek van De Jong, Eriksen en Toby kun je dat sowieso wel vergeten he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet ten koste van alles
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.
Dan ben je je beste twee spelers kwijt, voor een paar euro's. Heb je een matig middenveld. En speelt Nederlands grootste talent bij je concurrentquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.
Ik ben het met je eens hoor. Eriksen is beter dan Maher. Meer bewezen en belangrijk geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.
Die talenten uit de jeugd gaan ook al snel weg als ze bepalend zijn. En goede spelers van 25 die bepalend zijn kan Ajax niet zomaar kopen. Dus je moet het er maar mee doen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.
Denk dat, dat wel mee valt. Maher zal in het Ajax systeem ook een dragende speler worden. Kwaliteiten genoeg en ik zie er zelfs nog meer potentie in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alsof Maher dan nog niet bij PSV speeltquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.
Daarom moet je niet investeren in Maher, maar in een langzame ophoging van je salarisplafond zodat je jonge spelers die zich in het eerste hebben bewezen tot hun 25e kan binden ofzo. Dan pas kan je Europees mee gaan draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die talenten uit de jeugd gaan ook al snel weg als ze bepalend zijn. En goede spelers van 25 die bepalend zijn kan Ajax niet zomaar kopen. Dus je moet het er maar mee doen dan.
Ja maar die blijven echt niet voor die paar centen meer. Dan gaan ze liever naar een club die in een grote competitie speelt. Waar ze dan ook nog meer poen krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daarom moet je niet investeren in Maher, maar in een langzame ophoging van je salarisplafond zodat je jonge spelers die zich in het eerste hebben bewezen tot hun 25e kan binden ofzo. Dan pas kan je Europees mee gaan draaien.
Een paar centen? Als je van een miljoen naar anderhalf gaat voor zo'n Eriksen scheelt dat al flink wat hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die blijven echt niet voor die paar centen meer. Dan gaan ze liever naar een club die in een grote competitie speelt. Waar ze dan ook nog meer poen krijgen.
Wellicht is Sana er nu wel klaar voor. Heeft in het begin wel leuke wedstrijden gespeeld, maar ging direct door zonder een stop. Heeft nu een jaar lang kunnen trainen en wennen aan Ajax, misschien dat ze het daar mee gaan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of Ajax een leuke rechtsbuiten heeft kunnen scouten, die hopelijk wel meteen van waarde is
Ja maar als je al 2 miljoen kan verdienen bij Spurs, in een betere competitie ga je daar alsnog naartoe.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een paar centen? Als je van een miljoen naar anderhalf gaat voor zo'n Eriksen scheelt dat al flink wat hoor.
Ik zie in Maher ook in potentie een betere speler. Maar kennelijk zijn we daarin de enige hier. Zal wel te maken hebben dat hij nu naar PSV lijkt te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat, dat wel mee valt. Maher zal in het Ajax systeem ook een dragende speler worden. Kwaliteiten genoeg en ik zie er zelfs nog meer potentie in.
Ik vond Sana toch een stuk beter op links dan op rechts. Hij kan niet echt een mannetje passeren. Hij heeft wel goede techniek en kan ook wel slimme passjes geven. Maar wie weet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht is Sana er nu wel klaar voor. Heeft in het begin wel leuke wedstrijden gespeeld, maar ging direct door zonder een stop. Heeft nu een jaar lang kunnen trainen en wennen aan Ajax, misschien dat ze het daar mee gaan doen.
Ik schat zowel Maher als Eriksen hoog in. Zal me niks verbazen als die over een jaar of 5 bij een Barcelona samen spelen ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zie in Maher ook in potentie een betere speler. Maar kennelijk zijn we daarin de enige hier. Zal wel te maken hebben dat hij nu naar PSV lijkt te gaan.
Mensen komen steeds met de opmerking dat hij "het" nog niet heeft laten zien. Maar dat is opzicht logisch toch bij een club als AZ. Denk dat je bij Ajax met zulke kwaliteiten ook veel makkelijker voetbalt dan bij AZ met allerlei klunzen om je heen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zie in Maher ook in potentie een betere speler. Maar kennelijk zijn we daarin de enige hier. Zal wel te maken hebben dat hij nu naar PSV lijkt te gaan.
Zeker waar, maar als Eriksen en de Jong blijven ( wat ik nog steeds niet geloof) dan is er ook niet echt plek voor hem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mensen komen steeds met de opmerking dat hij "het" nog niet heeft laten zien. Maar dat is opzicht logisch toch bij een club als AZ. Denk dat je bij Ajax met zulke kwaliteiten ook veel makkelijker voetbalt dan bij AZ met allerlei klunzen om je heen.
Suarez was de beste bij Groningen, Huntelaar van Heerenveen, Schone bij NEC enz. Maher zal zonder problemen uitgroeien tot de betere spelers van Ajax als hij zou komen.
Chadli - Hoesen - Cuenca zou wel fucking baas zijn he, maar gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Syntix het volgende:
Cuenca, Chadli en een verrassing dan maar?
Chadli komt echt niet hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Syntix het volgende:
Cuenca, Chadli en een verrassing dan maar?
De kans is natuurlijk zeer groot dan 1 van de 2 vertrekt. Waarschijnlijk niet binnenkort, maar augustus. Dat is altijd zo fijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar als Eriksen en de Jong blijven ( wat ik nog steeds niet geloof) dan is er ook niet echt plek voor hem.
Daar moeten we naar streven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Chadli - Hoesen - Cuenca zou wel fucking baas zijn he, maar gaat nooit gebeuren.
Ja dat denk ik ook wel. Maar Overmars denkt het op te kunnen vangen met Duarte.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk zeer groot dan 1 van de 2 vertrekt. Waarschijnlijk niet binnenkort, maar augustus. Dat is altijd zo fijn.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Maar Overmars denkt het op te kunnen vangen met Duarte.
Dat denk ik ook. Hij past perfect bij een goed voetballende ploeg die met balbezit spelt als Ajax en Baca. Hopelijk voor Maher, zal Cocu ook op de zelfde manier spelen zoals hij dat zelf deel voor 6 jaar lang bij Barca.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Suarez was de beste bij Groningen, Huntelaar van Heerenveen, Schone bij NEC enz. Maher zal zonder problemen uitgroeien tot de betere spelers van Ajax als hij zou komen.
onbegrijpelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg het idee dat Duarte meer een breedte aankoop zou zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |