Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat vergeten?
Als je Maher zou kopen zou je het bij een vertrek van één van die twee juist een jaar kunnen redden.
Met Duarte hoef je dat niet eens te proberen. Serero heulemaal niet.
Ik vraag me dan ook af wat Ajax hiermee wilt bereiken. Echte toptalenten (Isco) komen gewoon niet. Spelers als Maher moet je het gewoon mee doen en zelfs daarmee mag je tegenwoordig blij zijn als ze in NL willen blijven en niet direct naar het buitenland gaan. Als het dan gaat om kopen blijft er niet zoveel over behalve Sana's, Schone's en types als Poulsen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maarja als ze maar niet denken dat je een eventueel vertrek van Siem en Eriksen met Meleg, Serero en Andersen kan opvangen want dat hoor ik ook veel mensen roepen. Daar kan je in de CL echt niet mee aankomen.
Zou kunnen redden is toch ook niet echt kunnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat vergeten?
Als je Maher zou kopen zou je het bij een vertrek van één van die twee juist een jaar kunnen redden.
Met Duarte hoef je dat niet eens te proberen. Serero heulemaal niet.
Dat verschil is niet zo groot dan als je met Serero ofzo aan komt zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Maher ipv Eriksen ga je er ook op achteruit hoor, waarom zou je dan wel opeens overwinteren?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom moet er ook overwintert worden? Dat is een doel om dat te gaan doen, niet iets wat volgend jaar móet gebeuren. Daarom zou ik het, met het oog op de lange termijn, niet gek vinden als we wel met wat 'jeugd' gaan spelen. Dat is immers het nieuwe beleid. Daar past een dure aankoop ook best in, maar dan moet je wel kwaliteit kopen, en dat biedt Maher voor die prijs blijkbaar niet genoeg volgens Ajax.
Als ze blijven is er inderdaad niks aan de hand, maar het is wat voorbarig om half juni al direct de eventuele transfer af te kappen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:52 schreef ha_n het volgende:
Als Siem en/of Eriksen gewoon blijven zoals het nu lijkt, dan snap de keuze van Overmars heel goed.
Ik vind het ook professioneel van hem dat hij Maher gelijk duidelijkheid geeft over de situatie, hij maakt het nu wel makkelijk voor PSV, maar dit is beter voor Maher.
Kan er sowieso al niks van, als die beter wordt kom je op het niveau van Schone of iets dergelijks uit.quote:
Ik fantaseer sowieso niet over transfers zolang er niemand concreet wordt voor De Jong en Eriksen. Dortmund lijkt officieel afgehaakt voor Eriksen, en verder blijft het erg stil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom doet iedereen alsof er naast Duarte helemaal niemand meer wordt gehaald deze zomer? De transferperiode duurt nog ruim twee maanden. Misschien willen ze het geld van Maher wel investeren in een goede rechtsbuiten?
Op termijn ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze blijven is er inderdaad niks aan de hand, maar het is wat voorbarig om half juni al direct de eventuele transfer af te kappen.
Uiteraard maar niet ten koste van allesquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Volgens mij is overwinteren wel het doel van de huidige staf..
Dat zeg ik ook niet, maar met een vertrek van De Jong, Eriksen en Toby kun je dat sowieso wel vergeten he.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet ten koste van alles
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat tussen Eriksen en Maher is toch heeeeeeeel veel kleiner dan het gat Eriksen - Duarte/Serero. Daarbij gaat Maher nog beter worden. En Serero in ieder geval niet meer.
Dan ben je je beste twee spelers kwijt, voor een paar euro's. Heb je een matig middenveld. En speelt Nederlands grootste talent bij je concurrentquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.
Ik ben het met je eens hoor. Eriksen is beter dan Maher. Meer bewezen en belangrijk geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.
Die talenten uit de jeugd gaan ook al snel weg als ze bepalend zijn. En goede spelers van 25 die bepalend zijn kan Ajax niet zomaar kopen. Dus je moet het er maar mee doen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk dat het gat tussen Eriksen en Maher echt nog wel aanzienlijk is hoor. Eriksen is een dragende speler die het elke week laat zien, Maher een veelbelovend talentje. Daar zal hij nog flinke stappen in moeten gaan maken, en als hij dat gedaan heeft wordt ook hij gewoon weer verkocht. Dus zodra hij je inderdaad verder kan brengen in de CL gaat hij weer voor een stap hogerop.
Denk dat, dat wel mee valt. Maher zal in het Ajax systeem ook een dragende speler worden. Kwaliteiten genoeg en ik zie er zelfs nog meer potentie in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alsof Maher dan nog niet bij PSV speeltquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, wat als op de laatste dag Dortmund met een bod van 12 komt op Eriksen en Siem gaat naar Valenica of iets dergelijks voor 7.
Daarom moet je niet investeren in Maher, maar in een langzame ophoging van je salarisplafond zodat je jonge spelers die zich in het eerste hebben bewezen tot hun 25e kan binden ofzo. Dan pas kan je Europees mee gaan draaien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die talenten uit de jeugd gaan ook al snel weg als ze bepalend zijn. En goede spelers van 25 die bepalend zijn kan Ajax niet zomaar kopen. Dus je moet het er maar mee doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |