Bekerfinale.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan denkt Fischer: 'Waarom krijgt hij 1 miljoen terwijl hij nog niks heeft laten zien op topniveau en ik 'maar' zeven ton, terwijl ik bijna elke week beslissend ben?'.
Inderdaad, lang leve Overmars.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en dan denkt Fischer: 'Waarom krijgt hij 1 miljoen terwijl hij nog niks heeft laten zien op topniveau en ik 'maar' zeven ton, terwijl ik bijna elke week beslissend ben?'.
quote:
Eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fischer verdient ook al 7 ton met zijn 17 jaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher wil gewoon een miljoen verdienen hoor, en bij PSV gaat hij dat krijgen ook.
wanneer is Fischer beslissend geweest danquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En dat verdient hij ook nog als hij 19 is. Tenzij hij een nieuw contract krijgt aangeboden omdat hij een sterkhouder binnen de selectie is geworden. Dan gaat hij een miljoen verdienen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Fischer verdient ook al 7 ton met zijn 17 jaar
Roda-uit (assist), PEC-uit (twee goals), PSV-thuis (assist&goal), Feyenoord-thuis (twee goals), Heerenveen-thuis (goal, belangrijk punt) en heeft verder al duidelijk zijn klasse laten zien in topwedstrijden (PSV-uit) en met mooie goals (NEC-thuis).quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer is Fischer beslissend geweest dan
ook maar 2 keer dit seizoen
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer is Fischer beslissend geweest dan
ook maar 2 keer dit seizoen
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.
Valt wel mee. Ik snap niet waar dat gezeik op Maher ineens vandaan komt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.
Jonge spelers zijn vaak juist frivool en zonder zorgen. Fischer kreeg het voor elkaar wedstrijden lang geen bal aan te raken. Ook ik zie hem een grote toekomst tegemoet, maar laten we zijn rol dit seizoen niet overdrijven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inherent aan jonge spelers. De wedstrijden dat Maher onzichtbaar is geweest afgelopen seizoen zijn niet op één hand te tellen.
Kan best. Niet qua spel, maar wel qua het geld dat beide jonge spelers kosten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een prestatie op zich om een vergelijking te trekken tussen Fischer en Maher. Op zowel de positie dan wel de club waar ze spelen.
Dat kan, maar dat wordt niet gedaan momenteel. Er wordt gesproken over een Maher hype, maar het begint hier langzamerhand een hetze te worden. Ik hoef Maher ook niet te koste van alles bij Ajax te zien, maar het blijft gewoon een erg goede speler.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan best. Niet qua spel, maar wel qua het geld dat beide jonge spelers kosten.
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel beslissend, verder wel een wedstrijd lang onzichtbaar helaas.
Mee eens. Dat probeerde ik ook te stellen in latere posts, maar slaag niet echt in die opzet volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.
ik begreep jequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Dat probeerde ik ook te stellen in latere posts, maar slaag niet echt in die opzet volgens mij.
Nee gelukkig hebben we dan Duarte. Kost niks, maar dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maarja als ze maar niet denken dat je een eventueel vertrek van Siem en Eriksen met Meleg, Serero en Andersen kan opvangen want dat hoor ik ook veel mensen roepen. Daar kan je in de CL echt niet mee aankomen.
Was overdreven van mij ja. Net zoals het van jou overdreven was om te stellen dat hij maar twee keer beslissend is geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is wat overdreven om hem als week in-week uit beslissend te bestempelen.
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudigquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maarja als ze maar niet denken dat je een eventueel vertrek van Siem en Eriksen met Meleg, Serero en Andersen kan opvangen want dat hoor ik ook veel mensen roepen. Daar kan je in de CL echt niet mee aankomen.
Met hun overwinter je gewoon in een "normale" poule.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudig
Waarom moet je dat vergeten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die jongens weggaan moet je CL gewoon vergeten (het overwinteren dan) met hun wordt dat al niet eenvoudig
Ik vergelijk de leeftijden van de twee. Allebei jonge spelers en allebei wisselvallig. Waarom is dat 'een prestatie'?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik snap niet waar dat gezeik op Maher ineens vandaan komt?
Ik vind het sowieso een prestatie op zich om een vergelijking te trekken tussen Fischer en Maher. Op zowel de positie dan wel de club waar ze spelen.
[..]
Jonge spelers zijn vaak juist frivool en zonder zorgen. Fischer kreeg het voor elkaar wedstrijden lang geen bal aan te raken. Ook ik zie hem een grote toekomst tegemoet, maar laten we zijn rol dit seizoen niet overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |