Die zonder ook, die leven van belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was elke vrouw met een relatie.
Een getrainde kringspier telt vast niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor wel iets van spieren nodig hebt. Alleen sadisme is niet genoeg.
Alimentatie is geen belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zonder ook, die leven van belastinggeld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De linkerflank van D66 of de rechterflank van de PvdA, ik kan slecht kiezen.
Voor jou moet dat toch duidelijk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
Herkenbaar. Ik heb voor de grootste partij gekozen omdat die meer in de melk te brokkelen heeft als ze in de regering zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De rechterflank van de PVV.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
En ze hebben NWS.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben een eigen slowchatreeks op Stormfront
De neoliberale factie van de SP, of de communistische horde binnen het CDA.quote:
Mij ook niet, maar afgezien daarvanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wellicht, maar het lijkt mij niet erg verstandig.
De PVV is een achterhoedegevecht van bittere ernst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |