Die zonder ook, die leven van belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was elke vrouw met een relatie.
Een getrainde kringspier telt vast niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor wel iets van spieren nodig hebt. Alleen sadisme is niet genoeg.
Alimentatie is geen belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zonder ook, die leven van belastinggeld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De linkerflank van D66 of de rechterflank van de PvdA, ik kan slecht kiezen.
Voor jou moet dat toch duidelijk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
Herkenbaar. Ik heb voor de grootste partij gekozen omdat die meer in de melk te brokkelen heeft als ze in de regering zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De rechterflank van de PVV.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
En ze hebben NWS.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hebben een eigen slowchatreeks op Stormfront
De neoliberale factie van de SP, of de communistische horde binnen het CDA.quote:
Mij ook niet, maar afgezien daarvanquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wellicht, maar het lijkt mij niet erg verstandig.
De PVV is een achterhoedegevecht van bittere ernst.quote:
Luilekkerland = Nederland.quote:
quote:Men hoefde hier bovendien niet te werken, men kon de hele dag luieren.
Na het debacle omtrent Voorschrift kan jij beter je klep houden met het aanbevelen van mensen voor een mod-schap.quote:
Ernst met een gebrek aan realiteitszin, wel te verstaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De PVV is een achterhoedegevecht van bittere ernst.
Eens. Dat was een geweldige misser. Maar daar staat meer dan een dozijn goeie mods tegenover.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na het debacle omtrent Voorschrift kan jij beter je klep houden met het aanbevelen van mensen voor een mod-schap.
Maar wel zeer berekenend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ernst met een gebrek aan realiteitszin, wel te verstaan.
Mijn ouders kregen al hun geld gewoon in de schoot geworpen. Toen ik ze vroeg om eenzelfde studiesubsidie als zij hadden werd ik uitgelachen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooie tijden. We zijn te laat geboren.
De nieuwe Paus ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had geen ruit nodig.
Hij had een hele muur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had geen ruit nodig.
Guantanamo Barack.quote:
Gezien het feit dat z'n familie weer kan profiteren van de kinderbijslag gaat dit tegenwoordig voor bepaalde groepen ook nog op.quote:
Wel dus, gezien zijn dood.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had geen ruit nodig.
Je kan alvast de ik-ga-jullie-wel/niet-verzorgen-kaart inzetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen al hun geld gewoon in de schoot geworpen. Toen ik ze vroeg om eenzelfde studiesubsidie als zij hadden werd ik uitgelachen.
Een beetje ouder weet dat z'n kind hem letterlijk in de stront laat zakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alvast de ik-ga-jullie-wel/niet-verzorgen-kaart inzetten.
Ik heb weleens laten weten dat ze van mij een verzorgingstehuis bestaande uit zes planken kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan alvast de ik-ga-jullie-wel/niet-verzorgen-kaart inzetten.
Echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb weleens laten weten dat ze van mij een verzorgingstehuis bestaande uit zes planken kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |