Nee, liever zelf een baan en een leuke vrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel een gratis tuinman/huishouder.
Je krijgt er nog bijslag voor ook.
Waarschijnlijk heeft ze het niet eens besproken met Brad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Afrikaans adoptiekind is sowieso reden tot scheiding, ongeacht auto.
Zo klopt 'ie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, liever zelf een baan en een leuke vrouw.
Ik, als uber-geevolueerd manmensch heb geen vrouw nodig voor seks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij wilt blijven rukken is dat natuurlijk je goed recht.
Moet ze die arme agent maar niet uitdagen.quote:
Enkel een rechterhand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik, als uber-geevolueerd manmensch heb geen vrouw nodig voor seks.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Moet ze die arme agent maar niet uitdagen.
Bwahahaha.quote:
Je weet dat je daarvoor wel iets van spieren nodig hebt. Alleen sadisme is niet genoeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
Ik word gewoon ME'er, meer lol dan bankier.
Dan hou ik het maar bij mensen financieel ruïneren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor wel iets van spieren nodig hebt. Alleen sadisme is niet genoeg.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan hou ik het maar bij mensen financieel ruïneren.
Daarom zijn homo's ook goed met financien, denk ik.quote:
Het juiste antwoord was elke vrouw met een relatie.quote:
Die zonder ook, die leven van belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was elke vrouw met een relatie.
Een getrainde kringspier telt vast niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor wel iets van spieren nodig hebt. Alleen sadisme is niet genoeg.
Alimentatie is geen belastinggeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zonder ook, die leven van belastinggeld.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De linkerflank van D66 of de rechterflank van de PvdA, ik kan slecht kiezen.
Voor jou moet dat toch duidelijk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
Herkenbaar. Ik heb voor de grootste partij gekozen omdat die meer in de melk te brokkelen heeft als ze in de regering zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
De rechterflank van de PVV.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Euribob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |