Anders klagen we het weer aan, dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Er trekt een onweersfront de goede richting op, gaat er steeds meer op laten dat we niet weer gedupeerd worden
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoogquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu pas die foto van die vent in dat bootje.![]()
Komt door 072... de storm kwam zag en dacht: no way...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Damn... het westelijke deel begint af te sterven. Viel ook te verwachten met die lage CAPE hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoog
behalve in Zuid Oost Azie na de tsunami
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoog
behalve in Zuid Oost Azie na de tsunami
Ga je me nou daar ook al van beschuldigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Waz met jou
Beetje andersmans posts aanpassen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je me nou daar ook al van beschuldigen![]()
Ga het ff twee keer quoten ofzo
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je me nou daar ook al van beschuldigen![]()
Ga het ff twee keer quoten ofzo
ga fietsen johquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Komt door 072... de storm kwam zag en dacht: no way...
quote:
ga nog maar een rondjequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag... de batmobielmetpanoramadak deed ut niet
Alkmaarquote:
Mogelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waar kom ik jou níet tegen?
Oh, wacht in het Extreem Weer USA topic heb ik je nog nooit gezien
Wrijf het er nog maar lekker inquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Alkmaar ooit bereikt zou worden
Zeeland mag al blij zijn.
Bredaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
016 is toch algemeen bekend als onweersschild?
Niks van gemerkt vanochtend, Leiden heeft anders ook nog een goed schild. Alsof Mozes de onweerlijn opbrak en vervolgens toen het weg was de weerzijdes weer samen te laten komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
016 is toch algemeen bekend als onweersschild?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
In dit topic gaat het extremer aan toe dan buiten.
Hoop heethoofden met gedonder en bliksem aanvallen
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Als de hitte toeslaat iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.
Nou dan is er nog hoopquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.
i.c.m. downtime van buienradar.nl is het legitiem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
driftbuienradarquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Van welke oud-DE-er ben jij dan een kloontje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lijkt eerder alsof ze ons proberen over te slaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt er steeds meer op dat heel het land aan de beurt komt, vooral het ZO.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het lijkt eerder alsof ze ons proberen over te slaan.
Rond 22:00-22:10 wordt het zuiden van Zeeland geraakt door de eerste buien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Rond welk tijdstip wordt het onweer eigenlijk verwacht in het zuiden?
Ze hebben volgens mij nog geen compensatie voor wolkentoppen die voor de radar net boven de horizon uitsteken. Is wel uit te rekenen btw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Nattekat het volgende:
De buien zijn bijna binnen het bereik van de Nederlandse radars, wat zo ver ik weet de enige goede bron voor wolkenhoogtes is.
Reken maar op zo'n 7000 meter
Alle hoop.. in een post verloren gegaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef NaturalScience het volgende:
Al het onweer dat boven Noord-Frankrijk hangt haalt misschien net de Nederlandse grens, maar zal daar uitdoven tot een sappig regenbuitje.
Morgen middag zijn voor Nederland pas weer de eerste kansen op onweer.
Ach, iedereen zit maar wat wijs te lullenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hoop.. in een post verloren gegaan
Vind wel dat ie door de zeik gehaald wordtquote:
Joined!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Facebookgroep horende bij dit topic, voor al uw on- en offtopic gelul: https://www.facebook.com/groups/330427147048678/
Als het om onweer gaat, dan stikt het hier van de pessimistische betweters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hoop.. in een post verloren gegaan
Door Sander zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vind wel dat ie door de zeik gehaald wordt
Zoals een 85 meter hoge paal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef DemonRage het volgende:
Een 4-cijferig netnummer betekent vaak wel dat je je snel kan verplaatsen naar een plek met meer uitzicht.
snilradar.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef SoldMayor het volgende:
http://buienradar.nl/sneeuwradar
Geen sneeuw vandaag.
Bulgarije dan ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Dven het volgende:
Half 11, 30 graden, gevoelstemperatuur 36 graden.
Ik zou zo weer terug willen naar Hongarije. Daar is 30 graden gewoon heerlijk, en niet zo klef als hierquote:
Stom. Ik keek echt uit naar een regenbui en het zag er veelbelovend uit, maar er is geen druppel gevallen in Amsterdam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef NaturalScience het volgende:
Al het onweer dat boven Noord-Frankrijk hangt haalt misschien net de Nederlandse grens, maar zal daar uitdoven tot een sappig regenbuitje.
Morgen middag zijn voor Nederland pas weer de eerste kansen op onweer.
Ik wil zooo graag eens naar Hongarije.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik zou zo weer terug willen naar Hongarije. Daar is 30 graden gewoon heerlijk, en niet zo klef als hier
Hoe is het in die bui nu? Non-stop onweer en zware regenval?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
En het knalt Denemarken in.
Verdulleme, overal om ons heen behalve hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als het om onweer gaat, dan stikt het hier van de pessimistische betweters.
Of ze weten het stiekem gewoon beter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, iedereen zit maar wat wijs te lullen
zo jammer dat het niet gewoon ff iets lager en meer naar het westen was begonnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Bereid je maar voor op het geschreeuw, middelvingers en andere handgebaren op de snelweg. Nondeju wat een volkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil zooo graag eens naar Hongarije.
Ik blijf me verbazen over dit soort berichten. Alsof het in het zuiden en oosten niet of nooit klef isquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik zou zo weer terug willen naar Hongarije. Daar is 30 graden gewoon heerlijk, en niet zo klef als hier
Zou het?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Of ze weten het stiekem gewoon beter.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Donderdag ook nog 32 graden als je in het noorden woont.
Ach, zal wel goedkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op het geschreeuw, middelvingers en andere handgebaren op de snelweg. Nondeju wat een volkTof land trouwens
Als je daar rijd alleen maar naar kijken waar je auto naar toe moet, en als er iets in de weg zit de toeter gebruiken, beetje aanpassenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op het geschreeuw, middelvingers en andere handgebaren op de snelweg. Nondeju wat een volkTof land trouwens
Morgen ook onweer ja, klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
Hoorde ik het goed net? Wordt het morgen ook gewoon lekker?!
Inclusief zon?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
Hoorde ik het goed net? Wordt het morgen ook gewoon lekker?!
Ochermquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
Nederland ook nog wel warm zie ik. Wat is nu de absolute max geweest van vandaag? De 34.9 in Roermond?
Reeds betaaldquote:
Gewoon doortuffenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als je daar rijd alleen maar naar kijken waar je auto naar toe moet, en als er iets in de weg zit de toeter gebruiken, beetje aanpassen
quote:
Géén idee! Ik hoorde iets van 25 tot 29 graden?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief zon?
Niet dat dat uitmaakt, zit toch de hele dag binnen
Nee, inclusief bewolkingquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inclusief zon?
Niet dat dat uitmaakt, zit toch de hele dag binnen
Die 34 wordt niet vermeld bij het weer.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, inclusief bewolkingweinig zon en vooral later op de dag weer groeiende kans op terreurbuien
Ik voel een volksverhuizing aankomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat bepaalde gebieden in Frankrijk echt absurd vaak en veel heftige onweersbuien hebben.
Frankrijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat bepaalde gebieden in Frankrijk echt absurd vaak en veel heftige onweersbuien hebben.
Nederland stelt teleur, zoals gewoonquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die 34 wordt niet vermeld bij het weer.
Als top was de 31.8 in Arcen
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef NaturalScience het volgende:
Verwachting voor morgen al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Prima warm nog!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat ik zielsveel van je hou, wjnmk enzulks![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat die Fransen maar blijven waar ze zitten!
Hier in Groningen ook gewoon onbewolkt hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Het koufront trekt op dit moment over Leiden, wolken aan beide kanten maar boven mij blauwe lucht. Zal niet lang meer duren
Fransen raken makkelijk oververhit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ding het midden net onder Luxemburg gaat volgens mij mijn richting uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
In Frankrijk heb ik duidelijk een hele andere voorkeur als ik zou mogen kiezen om te wonen! Misschien durf ik zelfs wel te zeggen liever vandaag dan morgen
Dat weerstation zal wel bij iemand in de tuin staan tussen de huizen.quote:
Ik ben nog maar 2 keer in Frankrijk geweest. Een keer in de Vogezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef zlotka het volgende:
[..]![]()
Dat absoluut, hekel aan het volk maar het land zelf
Haute Savoie of Savoiequote:
Haute Savoie.quote:
Mooi iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 2 keer in Frankrijk geweest. Een keer in de Vogezenmooi daar.
Vorig jaar in de Ardeche geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raad je aan de volgende keer iets verder te gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja. Station hier staat boven op een berg. En hij geeft nog 30 graden aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat weerstation zal wel bij iemand in de tuin staan tussen de huizen.
Dan is het er windstiller en de warmte kan er niet weg
Ik had geen keuze joh, was met school, werkweekquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik raad je aan de volgende keer iets verder te gaan--> Savoie en Haute Savoie, Annecy/Chamonix of verder naar beneden richting de Ecrin. Mits je van bergen houdt...
Aiguille du Midiquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik raad je aan de volgende keer iets verder te gaan--> Savoie en Haute Savoie, Annecy/Chamonix of verder naar beneden richting de Ecrin. Mits je van bergen houdt...
Tip voor een volgende keer danquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had geen keuze joh, was met school, werkweek![]()
Ja, duidelijk!! en de TMB + hele omgeving...quote:
Zou dit serieus zijn?twitter:Extremwetter twitterde op woensdag 19-06-2013 om 21:39:48Estofex wird morgen für Deutschland ein lupenreines Level 3 vergeben,. reageer retweet
Hopen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Frutsel het volgende:
Zou dit serieus zijn?twitter:Extremwetter twitterde op woensdag 19-06-2013 om 21:39:48Estofex wird morgen für Deutschland ein lupenreines Level 3 vergeben,. reageer retweet
In 2010 op geweest, midden in de zomer. Nacht ervoor had het net gesneeuwd, het was -5quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, duidelijk!! en de TMB + hele omgeving...
maar we dwalen weer af
Kans op nachtelijk onweer dus, ook niet verkeerd maar de kan sis groter dat ik dan slaap..
Wow.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Frutsel het volgende:
Zolang dat Duitsland is, hebben wij er geen bal aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Frutsel het volgende:
Wekkers, veel wekkers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef DeLuna het volgende:
Wel jammer als het vannacht gaat onweren, ik slaap er gewoon dwars doorheen
dat deed ik vanochtendquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef DeLuna het volgende:
Wel jammer als het vannacht gaat onweren, ik slaap er gewoon dwars doorheen
Maastricht ligt nu in Gelderland?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Het noodweer heeft zojuist Limburg bereikt
Dan moeten wij toch op zijn minst een level 2 mee kunnen pakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag... de batmobielmetpanoramadak deed ut niet
Ik slaap alleen niet door mijn telefoon heen.quote:
Vermoed dat het meer richting midden en/of Oost-Duitsland zal zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan moeten wij toch op zijn minst een level 2 mee kunnen pakken
Edit: lupenreines, wat een mooi woord
Ja net alsof alles bij de grens stoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zolang dat Duitsland is, hebben wij er geen bal aan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik slaap alleen niet door mijn telefoon heen.Dus dat moet dan maar. eerst wel een idee hebben hoe laat het komt.
Volgens mij stond ik daar ook in 2010 en destijds was het -2 boven. Vorig jaar wel 3 dagen in het dorp geweest en er omheen gelopen maar niet boven. Wel vet en adembenemend mooi die hoogte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 2010 op geweest, midden in de zomer. Nacht ervoor had het net gesneeuwd, het was -5
Alle vormen van logica stoppen bij de grens richting Nederland, behalve de verkeerde mensen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja net alsof alles bij de grens stopt
Oh, dan ben ik onderhand wel weer wakker denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussen 12 en 1 gok ik voor het westen, het oosten is wat lastiger te zeggen.
Wa denken die moffen wel nie? Estofex is geen scorebord!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Frutsel het volgende:
Ja inderdaad fucking Nijmegen jat altijd onze buien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef tomaat52 het volgende:
Ik hoop van harte dat Forcefield Arnhem uit staat...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wa denken die moffen wel nie? Estofex is geen scorebord!
En hoe komen ze aan die wijsheid????quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wa denken die moffen wel nie? Estofex is geen scorebord!
Gaat over morgen. De huidige estofex.org is voor vandaag. Die voor morgen moet nog komen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie toch echt als hoogste een level 2, en geen 3.
Die staat niet op de kaart van vandaag, maar een level 3 bestaat zeer zeker wel bij Estofexquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie toch echt als hoogste een level 2, en geen 3.
Hopen dat Friesland nog wat meepiktquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussen 12 en 1 gok ik voor het westen, het oosten is wat lastiger te zeggen.
Die 15% is binnen 40 km in een bepaald punt, in een groter gebied is de kans natuurlijk groter.quote:
Level 2 = 15% severequote:
Die update komt nog, meestal rond middernacht. De lui van Estofex zitten graag aan de bbqquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die wijsheid????
ik zie nog geen estofex update
We zullen zien... het zijn in elk geval weerfreaks, chasers enzo... kennis hebben ze wel, dus ze zullen het wel ergens op baseren. Maar misschien gewoon weer een twee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die wijsheid????
ik zie nog geen estofex update
quote:Level 0
This level is valid for the area that does not fall under level 1, 2, or 3, implying that the expected probability of severe convective weather appears insignificant. There is 0-5% probability that a severe convective storm will occur within 40 km radius of a location. By the definition of probability isolines, the probability is just below 5% in the direct vicinity of level 1 contours.
Level 1
Threat level 1 corresponds to a probability of 5% to 15% that a severe convective storm will occur within 40 km radius of a location. This is the most common threat level and is used when a low threat of severe weather has been identified.
Level 2
Threat level 2 corresponds to a probability greater than 15% that a severe convective storm will occur within 40 km radius of a location. This is a significant threat that expresses larger confidence in the occurrence of severe storms. While extremely severe weather phenomena are not part of the criterion, there is a slightly increased probability for these as well (3-5%).
Level 3
Threat level 3 is issued when there is a significant threat (probability greater than 15%) of extremely severe convective storms to occur within 40 km radius of a location. Level 3 is rarely issued and implies that a major severe weather outbreak is expected. Examples include the derecho (a thunderstorm system producing widespread extreme wind gusts) that struck a large part of Germany on July 10th 2002. Major tornado outbreaks also require a level 3. An example is the outbreak that occurred on June 25th 1967 across France, Belgium and the Netherlands, and the more recent case of tornadoes and large hail across Poland on August 15th 2008.
of ze willen je op de stang jagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We zullen zien... het zijn in elk geval weerfreaks, chasers enzo... kennis hebben ze wel, dus ze zullen het wel ergens op baseren. Maar misschien gewoon weer een twee.
Of ze hebben gewoon weerkennis enzo... wij gingen toch ook stiekum uit van een 2 voor vandaag, hopende op een drie?quote:
Inderdaad het stelt geen flikker voor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Dat ding uit Frankrijk is gewoon een regenbuitje.
Als dat de mensen uit NRW zijn dan ken ik zequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon weerkennis enzo... wij gingen toch ook stiekum uit van een 2 voor vandaag, hopende op een drie?
Je zal leiden in leiden als ze alles in de richting van leiden leidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de buitjes in het oosten steeds meer samenklonteren, wordt dat ene gebiedje in het westen steeds activer en begint ook aansluiting met de oostelijke gebieden te vinden.
Laten we allemaal dat deel richting 071 leiden! (snap je hem?, Leiden)
NRW is nog vrij groot.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als dat de mensen uit NRW zijn dan ken ik ze
Nu klopt iequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je zal leiden lijden in leiden als ze alles in de richting van leiden leiden
i knowquote:
Het stelt niks voor. Gewoon wat regen en een paar flitsen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de buitjes in het oosten steeds meer samenklonteren, wordt dat ene gebiedje in het westen steeds activer en begint ook aansluiting met de oostelijke gebieden te vinden.
Laten we allemaal dat deel richting 071 leiden! (snap je hem?, Leiden)
quote:
Ach, ik wil op z'n minst iets hebben na een halve week wachten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het stelt niks voor. Gewoon wat regen en een paar flitsen..
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef marcel-o het volgende:
Stort t nou weer in voordat t ook maar in de buurt van de NL grens komt?
Wel lekker slapen vannacht.quote:
Dat zou je bijna wel zeggen jaquote:
Geef mij liever maar partij onweer!quote:
Dat snap ik.. maar ik zou die kaarten van Europa niet posten. Het geeft een vertekend beeld wat je ziet, omdat de radar niet juist (kleurenschema) is in vergelijking met de Nederlandse.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ik wil op z'n minst iets hebben na een halve week wachten.
volgens mij wel... als ik het profiel zo bekijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als dat de mensen uit NRW zijn dan ken ik ze
Dat is de DWD, niet dat ik weet, maar ik zal eens op hun site kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij wel... als ik het profiel zo bekijk
andere tweet die ze trouwens ook plaatsen als reactie op dat estofex level 3 verhaal is "
das meint die DWD zur morgigen lage"...
Kan zijn dat de Deutsche Wetter Dienst (dat is toch DWD?) ook iets geroepen heeft?
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef DeLuna het volgende:
Toen ik examen deed hebben ze aardrijkskunde een paar uur later gezet omdat het keihard onweerde en iedereen 's nachts wakker lag.
Ik had niks gehoord natuurlijk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef DW457 het volgende:
Hier waait het al flink jongens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij EWIquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef DW457 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd een linke plek bij storm datquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef DW457 het volgende:
[ afbeelding ]
dan had ik hem Blanco gelatenquote:
Gelijk naar de Telegraaf mailen.quote:
Die trappen er misschien nog in ook.quote:
k zie t zo gebeuren dat ze dit als waar aannemenquote:
het zou nog lukken ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef INViCTuS het volgende:
Eigenlijk zou je dat serieus eens moeten proberen :d
Ik kan niets vinden op de DWD site, die tweet heeft het over mogelijke tornado's morgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij wel... als ik het profiel zo bekijk
andere tweet die ze trouwens ook plaatsen als reactie op dat estofex level 3 verhaal is "
das meint die DWD zur morgigen lage"...
Kan zijn dat de Deutsche Wetter Dienst (dat is toch DWD?) ook iets geroepen heeft?
naja de tweet heeft het over tornado's omdat die bij een level 3 horen... en zij zeggen dat Duitsland morgen een 3 gaat krijgen gezien de wetterlage. En dat zou dan weer bij DWD vandaan komen. Ze waarschuwen wel weer voor flinke hitte en stevige/zware onweersbuien... maar goed, we zullen zien of er echt een drie komt of "slechts" een tweequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden op de DWD site, die tweet heeft het over mogelijke tornado's morgen.
SUPERSTORM OP KOMST; KABINET DOET NIETSquote:
Heel Europa level 3quote:
Zoals ik het interpreteer is bij de weersituatie van morgen volgens de DWD tornado's mogelijk. Pas daarna komt de tweet over Estofex. Maar we zullen idd zien, level 2 lijkt mij nog waarschijnlijker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja de tweet heeft het over tornado's omdat die bij een level 3 horen... en zij zeggen dat Duitsland morgen een 3 gaat krijgen gezien de wetterlage. En dat zou dan weer bij DWD vandaan komen. Ze waarschuwen wel weer voor flinke hitte en stevige/zware onweersbuien... maar goed, we zullen zien of er echt een drie komt of "slechts" een twee
wowquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overdreven variant...
ECUADOR!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
SUPERSTORM OP KOMST; KABINET DOET NIETS
EXTRA BEZUINIGINGEN TREFFEN HARDWERKENDE MENSCH!!
die is kapotquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overdreven variant...
EJECT!quote:
CAPE waarden van vandaag waren volgens mij ook al vrij hoog, maar morgen zou het bijna 5000 J/Kg zijn. Ben benieuwd naar de CIN waarden, die zullen dan ook nog wel redelijk hoog zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
misschien heeft dit er wat mee te maken morgen
quote:
well donequote:
Geel aan de buitenkant graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |