Anders klagen we het weer aan, dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef Nattekat het volgende:
Er trekt een onweersfront de goede richting op, gaat er steeds meer op laten dat we niet weer gedupeerd worden
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoogquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu pas die foto van die vent in dat bootje.![]()
Komt door 072... de storm kwam zag en dacht: no way...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Damn... het westelijke deel begint af te sterven. Viel ook te verwachten met die lage CAPE hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoog
behalve in Zuid Oost Azie na de tsunami
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das in elk geval niet koelkastje want bootjes zitten niet op 85 meter hoog
behalve in Zuid Oost Azie na de tsunami
Ga je me nou daar ook al van beschuldigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Waz met jou
Beetje andersmans posts aanpassen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je me nou daar ook al van beschuldigen![]()
Ga het ff twee keer quoten ofzo
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga je me nou daar ook al van beschuldigen![]()
Ga het ff twee keer quoten ofzo
ga fietsen johquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Komt door 072... de storm kwam zag en dacht: no way...
quote:
ga nog maar een rondjequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag... de batmobielmetpanoramadak deed ut niet
Alkmaarquote:
Mogelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waar kom ik jou níet tegen?
Oh, wacht in het Extreem Weer USA topic heb ik je nog nooit gezien
Wrijf het er nog maar lekker inquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Alkmaar ooit bereikt zou worden
Zeeland mag al blij zijn.
Bredaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
016 is toch algemeen bekend als onweersschild?
Niks van gemerkt vanochtend, Leiden heeft anders ook nog een goed schild. Alsof Mozes de onweerlijn opbrak en vervolgens toen het weg was de weerzijdes weer samen te laten komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef DemonRage het volgende:
016 is toch algemeen bekend als onweersschild?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
In dit topic gaat het extremer aan toe dan buiten.
Hoop heethoofden met gedonder en bliksem aanvallen
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Als de hitte toeslaat iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.
Nou dan is er nog hoopquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor toekomstige sensatiezoekrs, maar het is wel algemeen bekend dat het flink tekeer zal gaan als dit topic goed loopt.
i.c.m. downtime van buienradar.nl is het legitiem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
driftbuienradarquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef -CRASH- het volgende:
Van welke oud-DE-er ben jij dan een kloontje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |