Zet anders de verwarming wat hogerquote:
Ook op de radio veelbelovend over 38 graden gepraat. merk er niet zo heel veel van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Ik dacht dat vandaag de warmste dag ooit zou komen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
WARMTE EXPLOSIE DES DOODSquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Zelfs op de eilanden? Kom op zeg....quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef GekkePoes het volgende:
Ik verwacht dat ze op de eilanden zo flink wat noodweer krijgen.
Sambal bij ?quote:
Ja dus als het maar hard genoeg onweert word het vanzelf 38 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net dat een bliksemschits ongeveer 30.000 graden is
Dan is dat warmterecord allang gehaald.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij is RTL4/weerman Reinier de enige die dat expliciet zei.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Wassie ingeslagen op de thermometer die je omhoog hieldquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ja, heb net het raam dichtgedaan vanwege de tochtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef tralalala het volgende:
Die 37 graden voelt toch wel vrij fris aan.
... die ook alweer op z'n voorspelling teruggekomen is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is RTL4/weerman Reinier de enige die dat expliciet zei.
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 19-06-2013 om 09:48:20AiAi. Dat doet pijn. Nachtelijk onweerscomplex afkomstig uit Frankrijk gooit (veel) roet in eten. #fouteverwachting. reageer retweet
Als je het wil proberen en goedkoop dan raad ik je eigenlijk aan wat ik als reserve apparatuur heb.quote:
nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef xibalba het volgende:
Lijntje van vanmorgen was niet erg denderend. Wel mijn eerste timelapse gemaakt
Hoe fix je dat op afstand?quote:
Er ontstaan nog steeds een paar buien in Noord Frankrijk, maar ik zal de gok wel nemen. Er is vast wel een plek waar je eventueel kan schuilen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dilemma's: naar het buitenbad vanmiddag of niet? Zou zo zonde zijn dat als we er net zijn, er plotsklaps weer een onweersbui komt. Aan de andere kant, volgens mij heeft N-O Twente het voorlopig wel gehad qua regen en onweer volgens mij...
Pixel Timer Remote Control Draadloos TW-282/E3 voor Canonquote:
O ja hoor, genoeg kleedruimtes en de auto kan dichtbij geparkeerd worden. Noord Frankrijk is nog wel een eindje weg... Denk dat we maar gewoon gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er ontstaan nog steeds een paar buien in Noord Frankrijk, maar ik zal de gok wel nemen. Er is vast wel een plek waar je eventueel kan schuilen.
welk appje gebruik je hier voor ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als je het wil proberen en goedkoop dan raad ik je eigenlijk aan wat ik als reserve apparatuur heb.
Canon EOS 450D met een 18-55 lens. Het model is 5 jaar oud dus vast wel goedkoop te vinden. Dan kun je kiezen om een timetrigger uit China te laten komen voor weinig of net als ik het doe met een Nexus 7 tablet remote schieten!
geen broekquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou een lastig dilemma, korte broek of geen korte broek.
Ik ga me wel eens informeren bij een electronicazaak hier in de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Pixel Timer Remote Control Draadloos TW-282/E3 voor Canon
Bij twijfelquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou een lastig dilemma, korte broek of geen korte broek.
Nog aan het werk, of is dat niet te doen? Hier nu 31 graden, 36.4 zal wel ongeveer de maximum temperatuur van vandaag worden.quote:
Goed te doen hierzo. Buiten is het wel aan de warme kant. Zal tot nog toe de warmste dag van het jaar worden in ieder gevalquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog aan het werk, of is dat niet te doen? Hier nu 31 graden, 36.4 zal wel ongeveer de maximum temperatuur van vandaag worden.
Er bestaan ook goedkopere versies die je rechtstreeks uit China kunt halenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga me wel eens informeren bij een electronicazaak hier in de stad
Als het goed is heb ik over een maand m'n bonus gehaald dus dan moet er wel wat fraais te kopen zijn
Van China naar Bulgarije.. Ik heb er geen vertrouwen inquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Er bestaan ook goedkopere versies die je rechtstreeks uit China kunt halen!
hoezo nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Van China naar Bulgarije.. Ik heb er geen vertrouwen in
Al vaker voorgekomen dat zaken niet goed geleverd worden. De omzetting van Cyrillisch naar Latijn zorgt nogal eens voor problemenquote:
Als de opwarming hier in dit tempo doorgaat, halen we de 30 zeker nog welquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Infection het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat het vandaag 35 graden wordt...
Het is hier bewolkt, winderig en misschien net 22 graden.
Maar we willen geen 30. We willen 35!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als de opwarming hier in dit tempo doorgaat, halen we de 30 zeker nog wel. Je merkt ook meteen weer dat het broeieriger wordt.
Oh jaquote:
Een krat bierquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja. JIJ wil 35 graden. Wat verlies je als de 35 niet gehaald wordt?
De DSRL controller die ik vind in de play store is een beta voor 7~euroquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
DSRL Controller, het heet letterlijk zo!
Heb je gewed om een krat bier, dat het 35 graden zou worden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Een krat bier
De 30 is zojuist gehaald. Nog 5 erbij
Oh, dat is wel ERG vervelend!quote:
is dat nou n rolwolk aan t beginquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef xibalba het volgende:
Lijntje van vanmorgen was niet erg denderend. Wel mijn eerste timelapse gemaakt
Op enig moment op enige plek in Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb je gewed om een krat bier, dat het 35 graden zou worden?
Dus beter doen jullie allemaal een beetje hitte aantrekken daarquote:
Is best mogelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Op enig moment op enige plek in Nederland
Wat zit er voor ons in als we helpen ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus beter doen jullie allemaal een beetje hitte aantrekken daar
Van een KNMI-meetpuntquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Is best mogelijk.
http://www.hetweeractueel.nl/actueelweer/nederland?sort=temp
Dan zal ik wat vaker wat warmte richting de lage landen zendenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat zit er voor ons in als we helpen ?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef joekelvaneenhond het volgende:
hier in zuid Limburg is het nu 30,9
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
In het oosten van het land wordt het, na het wegtrekken van de buien weer zonnig en broeierig warm. Het kwik loopt in Twente, de Achterhoek en het noorden van Limburg op naar 33 tot 35 graden. Daar kunnen vanmiddag lokaal weer enkele nieuwe buien ontstaan. Dit zijn dan hele zware exemplaren met veel regen in korte tijd, onweer en zeer zware windstoten tot 110 km/uur. Vanavond en komende nacht komen er ook nog eens geclusterde buien vanuit Frankrijk onze kant op waarbij het vanuit het zuiden gaat regenen met daarbij ook veel wind.
Bohquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
In het oosten van het land wordt het, na het wegtrekken van de buien weer zonnig en broeierig warm. Het kwik loopt in Twente, de Achterhoek en het noorden van Limburg op naar 33 tot 35 graden. Daar kunnen vanmiddag lokaal weer enkele nieuwe buien ontstaan. Dit zijn dan hele zware exemplaren met veel regen in korte tijd, onweer en zeer zware windstoten tot 110 km/uur. Vanavond en komende nacht komen er ook nog eens geclusterde buien vanuit Frankrijk onze kant op waarbij het vanuit het zuiden gaat regenen met daarbij ook veel wind.
Ik zit goed (eigenlijk slecht kl0te hitte) temp schiet omhoogquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Rijssi het volgende:
[..]
De warmte gaat niet heel ver landinwaarts komen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanavond en komende nacht komen er ook nog eens geclusterde buien vanuit Frankrijk onze kant op waarbij het vanuit het zuiden gaat regenen met daarbij ook veel wind.
ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slapen terwijl het regent, hard waait (en onweert).
bahquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Slapen terwijl het regent, hard waait (en onweert).
quote:
Dat ja. Doe overdag maar, zodat je in de nacht gewoon kan slapenquote:
Sommigen kopen dit soort CD's om te ontspannen. Wij krijgen het vanavond/vannacht hopenlijk live te horen.quote:
ik denk het laatstequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef YazooW het volgende:
Gaat het onweer spontaan ontstaan straks of komt het vanuit Belgie naar ons toe?
kaartje niet geheel correct, grote delen van Bulgarije zitten al boven de 35quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zit goed (eigenlijk slecht kl0te hitte) temp schiet omhoog
Ook de luchtdruk
[ afbeelding ]
Om het gevoel af te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
Warm en vochtig nu, beetje tropisch regenwoud gevoel.
Als die buien er vanmorgen niet waren, had je makkelijk kunnen winnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Op enig moment op enige plek in Nederland
DROMMELS DROMMELS DROMMELS!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als die buien er vanmorgen niet waren, had je makkelijk kunnen winnen
Altijd weer die Clownquote:
Verklaar jouw stukje grond Nederlands grondgebied.quote:
Geen slecht idee moet ik zeggen. Al denk ik niet dat de lokale autoriteiten er content mee zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Verklaar jouw stukje grond Nederlands grondgebied.
Dan kan je toch zeggen dat het "in Nederland" 35+ was
Hier was het 25 graden in de schadow, de zon kwam erdoor en even later 30+ in de schaduw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef Nijna het volgende:
Emmen, een graad of 24, maar het zonnetje doet verwoede pogingen om zich te laten zien, ik denk dat de temperatuur nog wel een stuk kan gaan stijgen straks...
Die druppels regen vanmorgen waren erg lekker! Ruikt altijd zo fijn, regen op warme grond
Inderdaad, ik wacht op mijn hittestress!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Godsamme grafkoud hier zegik eis 35 graden.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Bedankt voor de update.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Resistor het volgende:
Tot nu toe is het dode-mussenweer. Of ze nou van het dak vallen of dat ik er blij mee moet zijn weet ik nog niet
Paar druppels gezien, en toch al het halve land doorgereden. (Spakenburg/Oud-Beijerland/Zoeterwoude/Voorhout/[ga nu naar Almkerk]/[daarna Raamsdonksveer])
En de airco is inderdaad erg koud, moest zelfs nog iets warmer zetten omdat ik het gewoon koud had
Die van mij is weer stukquote:
Geloof ik niet...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, hier (Haren) is het 20 graden, beetje regen. Zit je dan in je zomerjurkje.
Who needs airco?quote:
Sowieso, maar daarbij, hoeveel dagen is het nou 25+ graden in Nederland? 5? 10? 15 in een goed jaar? Daar ga je toch niet zo'n ding voor kopen.quote:
Weinig idd, en als het zover is begint iedereen weer te zeiken dat het te warm is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso, maar daarbij, hoeveel dagen is het nou 25+ graden in Nederland? 5? 10? 15 in een goed jaar? Daar ga je toch niet zo'n ding voor kopen.
Dan maar een mietje. Waar iedereen loopt te zaniken over hitte op de slaapkamer heb ik het heerlijk koelquote:
Ik zou 't ook niet doen, maar dat moet ieder voor zich weten. Als je een fatsoenlijk huis hebt en je houdt je deuren en ventilatieroosters dicht wordt 't ook niet warm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso, maar daarbij, hoeveel dagen is het nou 25+ graden in Nederland? 5? 10? 15 in een goed jaar? Daar ga je toch niet zo'n ding voor kopen.
waddinxveen 22 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef kiwiko het volgende:
De temperatuur schiet hier (moordrecht/gouda) echt met een heeul rap tempo om hoog zeg!!
Dat moet toch wel een gigantische klapper gaan geven vanavond? Of zijn dat niet twee luchtlagen die gaan botsen? Ideaal tornadoweer lijkt me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Koudste in NL 16.9 (bij Rotterdam) momenteel, warmste 31.8 in Noord-Limburg. Bizar.
Dat meetpunt in Arcen (31.8) staat in een weiland wat (zeg maar) in een klein dalletje ligtquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Koudste in NL 16.9 (bij Rotterdam) momenteel, warmste 31.8 in Noord-Limburg. Bizar.
Het is hier niet te harden, moest net in het centrum van Venlo zijn, je smelt hier bijna weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zal er maar in het centrum wonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het is hier niet te harden, moest net in het centrum van Venlo zijn, je smelt hier bijna weg.
Ik vind 25c in Nederland gewoon warm zatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weinig idd, en als het zover is begint iedereen weer te zeiken dat het te warm is.
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
Airco
Ik sliep vanacht op zonder onder een winterdekbed met raam dicht
Lekker warm
(wel had ik een ventilator op de zachtste stand aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |