Zet anders de verwarming wat hogerquote:
Ook op de radio veelbelovend over 38 graden gepraat. merk er niet zo heel veel van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Ik dacht dat vandaag de warmste dag ooit zou komen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
WARMTE EXPLOSIE DES DOODSquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Zelfs op de eilanden? Kom op zeg....quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:36 schreef GekkePoes het volgende:
Ik verwacht dat ze op de eilanden zo flink wat noodweer krijgen.
Sambal bij ?quote:
Ja dus als het maar hard genoeg onweert word het vanzelf 38 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag net dat een bliksemschits ongeveer 30.000 graden is
Dan is dat warmterecord allang gehaald.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij is RTL4/weerman Reinier de enige die dat expliciet zei.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef djedz het volgende:
Wassie ingeslagen op de thermometer die je omhoog hieldquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ja, heb net het raam dichtgedaan vanwege de tochtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef tralalala het volgende:
Die 37 graden voelt toch wel vrij fris aan.
... die ook alweer op z'n voorspelling teruggekomen is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is RTL4/weerman Reinier de enige die dat expliciet zei.
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 19-06-2013 om 09:48:20AiAi. Dat doet pijn. Nachtelijk onweerscomplex afkomstig uit Frankrijk gooit (veel) roet in eten. #fouteverwachting. reageer retweet
Als je het wil proberen en goedkoop dan raad ik je eigenlijk aan wat ik als reserve apparatuur heb.quote:
nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef xibalba het volgende:
Lijntje van vanmorgen was niet erg denderend. Wel mijn eerste timelapse gemaakt
Hoe fix je dat op afstand?quote:
Er ontstaan nog steeds een paar buien in Noord Frankrijk, maar ik zal de gok wel nemen. Er is vast wel een plek waar je eventueel kan schuilen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dilemma's: naar het buitenbad vanmiddag of niet? Zou zo zonde zijn dat als we er net zijn, er plotsklaps weer een onweersbui komt. Aan de andere kant, volgens mij heeft N-O Twente het voorlopig wel gehad qua regen en onweer volgens mij...
Pixel Timer Remote Control Draadloos TW-282/E3 voor Canonquote:
O ja hoor, genoeg kleedruimtes en de auto kan dichtbij geparkeerd worden. Noord Frankrijk is nog wel een eindje weg... Denk dat we maar gewoon gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er ontstaan nog steeds een paar buien in Noord Frankrijk, maar ik zal de gok wel nemen. Er is vast wel een plek waar je eventueel kan schuilen.
welk appje gebruik je hier voor ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als je het wil proberen en goedkoop dan raad ik je eigenlijk aan wat ik als reserve apparatuur heb.
Canon EOS 450D met een 18-55 lens. Het model is 5 jaar oud dus vast wel goedkoop te vinden. Dan kun je kiezen om een timetrigger uit China te laten komen voor weinig of net als ik het doe met een Nexus 7 tablet remote schieten!
geen broekquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou een lastig dilemma, korte broek of geen korte broek.
Ik ga me wel eens informeren bij een electronicazaak hier in de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Pixel Timer Remote Control Draadloos TW-282/E3 voor Canon
Bij twijfelquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou een lastig dilemma, korte broek of geen korte broek.
Nog aan het werk, of is dat niet te doen? Hier nu 31 graden, 36.4 zal wel ongeveer de maximum temperatuur van vandaag worden.quote:
Goed te doen hierzo. Buiten is het wel aan de warme kant. Zal tot nog toe de warmste dag van het jaar worden in ieder gevalquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog aan het werk, of is dat niet te doen? Hier nu 31 graden, 36.4 zal wel ongeveer de maximum temperatuur van vandaag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |